Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Je komt precies op het juiste moment Pammie
quote:remma schreef op 06 oktober 2009 @ 22:03:

Remman is verbannen naar de schuurkamer van meis.
Alle reacties Link kopieren
Pammie. Pammie. Foei.
Ik weet het niet wat te doen. Maar heel erg bedankt voor het meedenken allen. En niet, NIET, voor het plaatje Pammeke. Grr
OMG.

Ik weet niet welk plaatje ik erger vind
Ik heb diep respect voor mijn dochter. Net gezien wat die kinderen allemaal moeten doen op een dag in groep 3. Nu snap ik helemaal waarom ze zo vreselijk vervelend was.

Mijn buurman mag niet meer oppassen, hij vond het onzin dat het licht aan was op haar kamer. En Pamman ging mee zitten praten met hem. En ook nog beginnen dat de kinderen bij ons in bed slapen. Ruilen tegen Remman Remma?
quote:Pammie schreef op 06 oktober 2009 @ 22:20:

Sorry schattebout. Maar er zal toch wel meer aan Remman zijn waar je voor gevallen bent en wat jullie bindt dan deze paar dingen. Ook al zijn deze dingen nu allesoverheersend irritant.

Geen idee.

Ik was ineens zwanger, en ben maar gebleven.
quote:Pammie schreef op 06 oktober 2009 @ 22:21:

Ik heb diep respect voor mijn dochter. Net gezien wat die kinderen allemaal moeten doen op een dag in groep 3. Nu snap ik helemaal waarom ze zo vreselijk vervelend was.

Mijn buurman mag niet meer oppassen, hij vond het onzin dat het licht aan was op haar kamer. En Pamman ging mee zitten praten met hem. En ook nog beginnen dat de kinderen bij ons in bed slapen. Ruilen tegen Remman Remma? Is goed, kom jij deze kant op, of blijf ik hier?
Oh en *proudmamamodus on* juf zei dat Mini zo vreselijk snel gaat met lezen. Goed man.

Remma, vergeet ik de hele tijd te zeggen maar wat goed dat Meis haar A al heeft! Ook zo'n klein raketje met zwemlesje, goed man II !
Pamman rijdt motor, is dat spannend genoeg voor Remma?
quote:remma schreef op 06 oktober 2009 @ 22:22:

[...]

Geen idee.

Ik was ineens zwanger, en ben maar gebleven.je noemde hem toch net voorzichtig? !
quote:citronella schreef op 06 oktober 2009 @ 22:24:

Pamman rijdt motor, is dat spannend genoeg voor Remma? Helemaal
quote:citronella schreef op 06 oktober 2009 @ 22:25:

[...]

je noemde hem toch net voorzichtig? ! Hij ja, maar ik niet
Pamman rijdt voorlopig geen motor. En een kerel die i e d e r e avond met zijn poot op een kussen op de bank zit is ook weinig spannend.
Maar Remma, als het altijd al zo is, waarom irriteert het je nu dan zo vreselijk?
Wat leuk Pammie, dat ze zo snel gaat met lezen.

(sorry Remma, het is niet mijn bedoeling de gek met je te steken, is mijn manier van de dingen draaglijk maken, door erover te lachen)
9
Oh, dat geeft niet hoor Citro. Ik moet er ook wel om lachen dan
Dubbel
quote:Pammie schreef op 06 oktober 2009 @ 22:24:

Oh en *proudmamamodus on* juf zei dat Mini zo vreselijk snel gaat met lezen. Goed man.

!Leuk is dat he Knappe meis.
Driedubbel
Je enterknop blijft hangen Pammie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven