Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
3
Ik vond het echt leuk om te zien wat ze allemaal doen. En ook hoe ze het digibord gebruiken, hoe zo'n dag eruit ziet.
En ik zeg volgens mij wel drie keer hetzelfde
2
Waren ze bij jullie ook voornamelijk met lezen/ schrijven en rekenen bezig Pammie?
hmm.. tja, het dilemma komt me wel enigszins bekend voor hoor.. maar erger je je zo dat je het gevoel (van ooit, lang geleden) toen je op hem viel niet meer terug kunt halen, of is dat er nog wel regelmatig?
En misschien moet je wat je in hem zoekt of zou willen zien, wel in jezelf zoeken.. of spreek ik nu in raadsels?
1
Ik moet nog een was ophangen, ik het echt helemaal geen zin.
quote:citronella schreef op 06 oktober 2009 @ 22:42:

En misschien moet je wat je in hem zoekt of zou willen zien, wel in jezelf zoeken.. of spreek ik nu in raadsels?Uh ja.
O gets, dat vind ik altijd een gigantische afknapper. Als er nog een was moet hangen.
Ik bedoel, je zou willen dat hij wat minder saai en voorspelbaar was, misschien is je eigen leven wel te saai en voorspelbaar, misschien kun je iets in je eigen leven veranderen zodat dat wat je in hem mist, je niet meer in hem hoeft te zoeken maar het al in je eigen leven hebt.. een nieuwe spannende hobby ofzo (iets met regenpakken?)
Ik schrik er ook wel van, maar ben blij dat Pammie het eerst zei..
8
-
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 06-10-2009 22:51
Reden: grrrrrrrrrrrrrrrrrr stom internet!
% gewijzigd
quote:remma schreef op 06 oktober 2009 @ 22:39:

Waren ze bij jullie ook voornamelijk met lezen/ schrijven en rekenen bezig Pammie?Ja vrijwel de hele ochtend. En meestal begin van de middag ook nog omdat ze het anders niet af kregen.
7
Wel een rotmoment om af te haken, maar Remma als je je ei verder kwijt wil in de AK of hier sta ik morgen weer tot je beschikking. Sorry.
Ooo, dat geeft niks meis, echt. Lekker gaan slapen hoor. En de was ophangen
6
laten we er maar over ophouden voor vanavond. Het lost nu toch niets op

En ik vind het lief dat jullie even wilden luisteren enzo Kus.
Pffft, Remma, dat klinkt helemaal niet fijn. (Weet je zeker dat je dit op een openbaar forum wilt hebben staan?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven