VIVA SurVIVAl 2009!

09-09-2009 16:18 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!!!

Zojuist heb ik een mail gehad dat ik een van de deelnemers ben aan de VIVA SurVIVAl 2009!!! Ben superenthousiast!!! En vind het tegelijkertijd ook ontzettend spannend natuurlijk....

Zijn er hier meer mensen die mee gaan doen??? Of mensen die al eens mee hebben gedaan? Wat zijn jullie ervaringen??

Hoop hier nog meer enthousiastelingen te vinden...
wat is dat? Met een tijdschrift tussen je tanden geklemd de stormbaan over? Kamperen op hoge hakken in het safaripark van Beekse Bergen? ...?
Het is een samenwerking met de landmacht, waarbij 80 viva lezeressen 2 dagen lang onder leiding van defensie een survival gaan doen. Dus opdrachten, samenwerken maar ook lichamelijke uitdaging. De mogelijkheid tot inschrijving stond een aantal weken geleden in de Viva....
I see. Had me wel leuk geleken, jammer dat ik de Viva niet lees en die oproep dus gemist heb.

Veel plezier in ieder geval.
Oh, wat een leuk idee voor de volgende forummeet
quote:dorinke schreef op 09 september 2009 @ 16:32:

Oh, wat een leuk idee voor de volgende forummeet Ben je nou helemaal belazerd!
Jaaaaaaaaaa!!! Ik mag ook mee doen!

Pfff... we delen dezelfde gevoelens! Leuk! Ik heb er zin in. Maar stiekem vind ik het ook wel spannend...

Ik block gelijk 2 en 3 oktober in de agenda!
Kijk, nog een deelneemster, leuk! Ik vind het inderdaad spannend, is mijn conditie goed genoeg, krijgen we ook van die strepen op ons gezicht etc... Ben benieuwd naar de post met informatie die komende week bij ons in de bus ligt...
Heb vorig jaar meegedaan. Superleuke ervaring. Je komt wel thuis met veel blauwe plekken en moe, dat vooral. Wel bijzonder om in 2 dagen al een soort hecht groepsgevoel te ervaren.
Everytime you make a typo, the errorists win.
quote:dorinke schreef op 09 september 2009 @ 16:32:

Oh, wat een leuk idee voor de volgende forummeet Weet je het zeker? Ik kan het nog regelen hoor!
Tja, laat ik dit topic maar even omhoog werken. Want dames... Over even minder dan twee weken zitten wij in Oirschot! Hoe bereiden jullie je voor? Extra fitness, of al jaren ervaring met survival? Of ben ik de enige die daar over na denkt?
Hey dames, dit weekend gaan we al!

Ben wel erg nerveus, vooral naar de andere lezeressen eigenlijk. Ben heel benieuwd wat voor meiden zich hebben opgegeven :D
En.. Hebben we spierpijn? (ja!!).

Vonden we het leuk? (jaa!)

Hebben we genoten? (Jaaa!)

Volgend jaar weer? (Als het even kan...!)
In het ED van maandag staat een uitgebreide reportage over de Viva Survival. Op www.ED.nl staat nu al een filmpje van EDTV:

http://www.ed.nl/regio/kempen/article5607263.ece
Spierpijn? Present!

Blauwe plekken? Present!

Volgend jaar? PRESENT!

Ik vond het ge-wel-dig!

Week 46: Het verslag in Viva
He Desiree!

Ik heb je nog even gecheckt in de laatste Viva!

Maar je staat ook in de colofon! Leuk!

Ik ben benieuwd naar het verhaal dat je schrijft over onze geweldige groep! En naar alle foto's!
Even kijken of ik geen grote verhalen ophing Caroline? Hihi!

Ik ga iedereen sowieso even mailen! Wat waren wij goed!

Alpha-apen!
Alles check!!! Vooral die blauwe plekken. Mijn hele rechterbeen is blauw, waarschijnlijk van die touwbanen. Die deden pijn zeg! Maar het was cool!!!
Maarreh.. Wel nog even een vraagje:

Iedereen had het over een surVIVAl Hyves. Maar ik vind helemaal niets op Hyves... Weten jullie hoe ik de hyve kan vinden?
Klik voor de Hyves.

Stuur me via Hyves ook meteen even een berichtje met je email, dan kan ik daar straks foto's heen sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven