Flirtgedrag mannen

06-10-2009 23:57 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht even een leuk topic openen.

Ben benieuwd hoe mannen flirten. Er is een collega die vandaag naast me kwam zitten met een smoes dat die zijn documentatie niet bij zich had. Steeds probeerde hij een praatje tegen me te maken met tussendoor een knipoog uit het niets. Is dit een van de manieren hoe mannen flirten? Ik weet niet zo zo goed of ik dit positief moet opvatten? Vind het een beetje overbodig eerlijk gezegd, of ben ik nou ouderwets?
quote:hans66 schreef op 07 oktober 2009 @ 07:18:

[...]

Misschien wil ie wel weten wat zijn stembereik is.

Maar hoe doen vrouwen dat? Gaan die dan ineens hoger praten?

Yep!

Tenminste deze vrouw wel...

Als ik iemand echt heel leuk vind merk ik wel dat ik wat hoger ga praten....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:hans66 schreef op 07 oktober 2009 @ 07:18:

[...]

Misschien wil ie wel weten wat zijn stembereik is.

Maar hoe doen vrouwen dat? Gaan die dan ineens hoger praten?Ja! Heel vreemd, want het gebeurt gewoon, het is niet iets wat ik heel bewust doe. En ik sta ook meteen als een idioot te grijnzen (poging tot charmant glimlachen).
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Mannen flirten heel verschillend. Ik trof laatst iemand die heel zenuwachtig van me werd. Hoorde later via iemand anders dat hij onder de indruk was van me.

Ikheb lang geleden eens iemand gehad die na een korte babbel zei dat hij naar huis moest en datum, tijd en plek noemde en vroeg of ik er dan ook was. Erg doortastend.

Een erg brutale oneliner vond ik: ik heet Peter, hoe heet ben jij?

En of die collega flirtte? Meestal laat mijn intuitie mij niet in de steek als ik het gevoel heb dat het zo is. Wil je er wat mee? Hoe flirt jij dan?
quote:Summerdance schreef op 07 oktober 2009 @ 09:14:

Yep!

Tenminste deze vrouw wel...

Als ik iemand echt heel leuk vind merk ik wel dat ik wat hoger ga praten....Hm... dan moet ik daar maar eens op letten. Totnogtoe lette ik daar niet op. Met een hoge stem praten (als vrouw) wordt overigens door mij gezien als erg vrouwelijk. Ook als ik denk dat ze niet aan het flirten is.
World of Warcraft: Legion
Mijn ervaring; oogcontact, je naar de mond praten, "toevallig" even met zijn arm langs de jouwe strijken als hij een drankje van de bar pakt, fluisteren in je oor

Dat was het wel zo'n beetje!
quote:hans66 schreef op 07 oktober 2009 @ 07:20:

(Reagerend op het openingsbericht)

Rebecca,

Ik weet niet of dat flirten is. Sociaal flirten (zonder seksuele ondertoon en zonder bijbedoelingen) doe ik met vrouwen van wie ik weet dat ze dat accepteren. Het zijn wat plagerige en zacht-sarcastische opmerkingen die ik dan maak.vrouwen die het accepteren? Waar leidt je dan uit dan een vrouw iets accepteert of niet...Dus je doet het niet met kwaad opzet ofzo LOl
Ze doen iets soortgelijks ook met mij. Eigenlijk is het ouwehoeren, plagen, grapjes maken. Naar vrouwen die wat serieuzer zijn, ben ik zelf ook serieuzer.
World of Warcraft: Legion
quote:Eierdoppie schreef op 07 oktober 2009 @ 09:32:

Een erg brutale oneliner vond ik: ik heet Peter, hoe heet ben jij?

Blèèèèèr!! Ben je toch niet ingetrapt mag ik hopen?
Neeh, echt niet!

Heb wel eens meegemaakt dat een vriendinnetje van vroeger ineens vol op haar mond werd gezoend (gepakt noemden we dat vroeger) door een onbekende waarmee ze alleen daarvoor oogcontact had. En ze ging er nog op in ook! Bleek een weddenschap te zijn van hem met zijn vrienden. Overigens zijn ze al jaaaaaaaaaaaaaren samen, hebben nu twee kids. Zag ik laatst op Hyves.... ben benieuwd hoe zij hun eerste ontmoeting uitleggen aan hun kinderen, haha.
Hihi heb weleens gehad dat een jongen me in mijn oor blaasde en ik hem verbaasd danwel licht geirriteerd aankeek en hij doodleuk zie; Sexy he?

NEE DUS!

Als ik zelf flirt ga ik schaapachtig lachen en lang kijken enzo.

Zal er we debiel uitzien.. werkt ook niet altijd haha
..popcorn?
Als mijn vriend met een mooie dame staat te praten dan gaat ie ineens heel overdreven geinteresseerd doen en doorvragen enzo. ook aan zijn lichaamstaal zie ik dat hij flirt. Leunt even semi-nonchalant ergens tegenaan, lichaamstaal open etc. En inderdaad...heel soms die knipoog! (die knipoog hoeft ie van mij dus niet aan een andere vrouw te geven, voor de rest vind ik het prima als hij flirt)

Volgens mij flirt elke man weer anders want een andere jongen die ik ken gaat overdreven de grapjas uithangen.

Ik flirt ook maar weet niet hoe eigenlijk.....

Van anderen hoor ik weleens dat ik het automatisch doe als ik met een leuke vent sta te praten. Beetje lachen, met een grapje kijken of ie dezelfde humor heeft, recht in de ogen aankijken en dan wegkijken dat soort dingen.

Ik weet niet wat jouw collega bedoelde, misschien is hij wel gewoon zo. Er zijn best veel mannen die gewoon zo doen en er verder weinig mee bedoelen. Mijn vriend is er ook zo-een en het zijn vraak de vrouwen die dan denken: oh, hij vindt me leuk! Terwijl hij zich van geen kwaad bewust is.

Sowieso...flirten is gewoon leuk, en ik bedoen er ook nooit meer mee dan gewoon leuk praten met iemand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven