Flirtgedrag mannen
dinsdag 6 oktober 2009 om 23:57
Ik dacht even een leuk topic openen.
Ben benieuwd hoe mannen flirten. Er is een collega die vandaag naast me kwam zitten met een smoes dat die zijn documentatie niet bij zich had. Steeds probeerde hij een praatje tegen me te maken met tussendoor een knipoog uit het niets. Is dit een van de manieren hoe mannen flirten? Ik weet niet zo zo goed of ik dit positief moet opvatten? Vind het een beetje overbodig eerlijk gezegd, of ben ik nou ouderwets?
Ben benieuwd hoe mannen flirten. Er is een collega die vandaag naast me kwam zitten met een smoes dat die zijn documentatie niet bij zich had. Steeds probeerde hij een praatje tegen me te maken met tussendoor een knipoog uit het niets. Is dit een van de manieren hoe mannen flirten? Ik weet niet zo zo goed of ik dit positief moet opvatten? Vind het een beetje overbodig eerlijk gezegd, of ben ik nou ouderwets?
woensdag 7 oktober 2009 om 00:02
In de kroeg kwam er eens een heel lange jongen op me af. "jij kijkt de hele avond al naar mij" zei hij.
Dus ik zei terug: "dat denk ik niet, dan zou ik nu pijn in mijn nek hebben".
Maar meestal gebruiken ze de openingszin bij mij en mijn vriendin: "zijn jullie zusjes of lesbisch?"
Een donkere jongen (best een leukerd) kwam met de inkopper "ken ik jou niet ergens van?"Toen ik vroeg, meen je dat of is het een openingszin, zei hij eerlijk dat het laatste het geval was.
Met daar achteraan "ach, ben je getrouwd, dat is jammer, want ik vind jou een leuke vrouw" (met zo`n wegenwacht w)
Soms krijg ik ook gewoon een oneerbaar voorstel, je lijkt lekker streng ga je mee??
Haha... misschien zegt het iets over de kroegen waar ik kom!!
Dus ik zei terug: "dat denk ik niet, dan zou ik nu pijn in mijn nek hebben".
Maar meestal gebruiken ze de openingszin bij mij en mijn vriendin: "zijn jullie zusjes of lesbisch?"
Een donkere jongen (best een leukerd) kwam met de inkopper "ken ik jou niet ergens van?"Toen ik vroeg, meen je dat of is het een openingszin, zei hij eerlijk dat het laatste het geval was.
Met daar achteraan "ach, ben je getrouwd, dat is jammer, want ik vind jou een leuke vrouw" (met zo`n wegenwacht w)
Soms krijg ik ook gewoon een oneerbaar voorstel, je lijkt lekker streng ga je mee??
Haha... misschien zegt het iets over de kroegen waar ik kom!!

woensdag 7 oktober 2009 om 00:04
Knipogen? Ik zou me denk ik eerder in de maling genomen voelen.
Wat is het voor type? Een jongen met normaal sociale vaardigheden? Zo ja, dan zou ik het niet positief opvatten. Zo nee, dan ook niet.
Maar ik ben misschien bevooroordeeld, op mijn werk wordt uberhaupt niet geflirt, in mijn branche missen we dat gen denk ik.
Wat is het voor type? Een jongen met normaal sociale vaardigheden? Zo ja, dan zou ik het niet positief opvatten. Zo nee, dan ook niet.
Maar ik ben misschien bevooroordeeld, op mijn werk wordt uberhaupt niet geflirt, in mijn branche missen we dat gen denk ik.

woensdag 7 oktober 2009 om 00:06
quote:haaasje schreef op 07 oktober 2009 @ 00:02:
Wat is een wegenwacht w?
Wat is een wegenwacht w?
woensdag 7 oktober 2009 om 00:07
woensdag 7 oktober 2009 om 00:13
quote:Vl43inder schreef op 07 oktober 2009 @ 00:04:
Maar ik ben misschien bevooroordeeld, op mijn werk wordt uberhaupt niet geflirt, in mijn branche missen we dat gen denk ik.ja, precies! dat bedoel ik....Kon hem moeilijk een klap verkopen haha
Maar ik ben misschien bevooroordeeld, op mijn werk wordt uberhaupt niet geflirt, in mijn branche missen we dat gen denk ik.ja, precies! dat bedoel ik....Kon hem moeilijk een klap verkopen haha
woensdag 7 oktober 2009 om 00:25
Waar kom jij mannen tegen dan, summerdance ?! Gelukkig heb ik daar, tot nu toe, geen last van.. Ik zou echt niet meer bijkomen. Aan de andere kant zou ik me dan in ieder geval minder druk maken over hoe ik overkom .
Misschien is mister date toch niks voor mij.. Hij reageert niet op hysterisch doen, niet op negeren én hij heeft geen foute openingszin..
(het is bedtijd voor mij ik ga nu rare dingen typen )
Misschien is mister date toch niks voor mij.. Hij reageert niet op hysterisch doen, niet op negeren én hij heeft geen foute openingszin..
(het is bedtijd voor mij ik ga nu rare dingen typen )
woensdag 7 oktober 2009 om 00:29
woensdag 7 oktober 2009 om 00:34
woensdag 7 oktober 2009 om 00:38
woensdag 7 oktober 2009 om 00:57
Dat haantjesgedrag is ook wel iets vna mannen onder elkaar. Kabaal ineens of idd een stem die een octaaf zakt ineens haha. Ik liep een keer naar het station en er liepen twee mannelijke collega's een stukje voor me en ik dacht: wat is hier aan de hand? Een van de twee met normaal een vrij hoge stem was ineens een heel stuk gezakt. 't Is dat ze het zelf waarschijnlijk niet eens doorhebben, want als je het zo opmerkt is het toch eigenlijk alleen maar aandoenlijk
woensdag 7 oktober 2009 om 04:33
quote:mamalief schreef op 06 October 2009 @ 23:59:
Mannen flirten niet, die zeggen gewoon: "Neuken?" Zo verbluffend bot ben ik toch echt niet maar flirten doe ik inderdaad niet, ik zou niet weten hoe wat ik ook voor genen moge hebben het flirtgen is daar niet bij.
Mannen flirten niet, die zeggen gewoon: "Neuken?" Zo verbluffend bot ben ik toch echt niet maar flirten doe ik inderdaad niet, ik zou niet weten hoe wat ik ook voor genen moge hebben het flirtgen is daar niet bij.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
woensdag 7 oktober 2009 om 07:18
quote:Laura289 schreef op 07 oktober 2009 @ 00:57:
Een van de twee [collega's] met normaal een vrij hoge stem was ineens een heel stuk gezakt. 't Is dat ze het zelf waarschijnlijk niet eens doorhebben, want als je het zo opmerkt is het toch eigenlijk alleen maar aandoenlijk
Misschien wil ie wel weten wat zijn stembereik is.
Maar hoe doen vrouwen dat? Gaan die dan ineens hoger praten?
Een van de twee [collega's] met normaal een vrij hoge stem was ineens een heel stuk gezakt. 't Is dat ze het zelf waarschijnlijk niet eens doorhebben, want als je het zo opmerkt is het toch eigenlijk alleen maar aandoenlijk
Misschien wil ie wel weten wat zijn stembereik is.
Maar hoe doen vrouwen dat? Gaan die dan ineens hoger praten?
World of Warcraft: Legion
woensdag 7 oktober 2009 om 07:20
(Reagerend op het openingsbericht)
Rebecca,
Ik weet niet of dat flirten is. Sociaal flirten (zonder seksuele ondertoon en zonder bijbedoelingen) doe ik met vrouwen van wie ik weet dat ze dat accepteren. Het zijn wat plagerige en zacht-sarcastische opmerkingen die ik dan maak.
Rebecca,
Ik weet niet of dat flirten is. Sociaal flirten (zonder seksuele ondertoon en zonder bijbedoelingen) doe ik met vrouwen van wie ik weet dat ze dat accepteren. Het zijn wat plagerige en zacht-sarcastische opmerkingen die ik dan maak.
World of Warcraft: Legion
woensdag 7 oktober 2009 om 09:12