NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
lekker nachtje Yammie!

goede morgen allen
Moge ladies,

Jeetje wat een nacht Yam. Ik was al om 7uur klaar want ze komen voor het riool. Zal een bende worden in mijn huis. Hoop dat ze snel komen en niet pas eind van de dag.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
goedemorgen

yam wat een nacht, hoop dat je alsnog een beetje hebt kunnen slapen

ik ga zo sporten, daarna ben ik er wel weer even
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Morgen!

Vannacht ook kort geslapen, van 1 tot 5.30 maar. Gisteravond om half 12 thuis na een ouderavond en wat napraten, vanmorgen moest ik nog een toets maken. Nu net klaar met mijn uurtjes school, even naar huis en dan naar diplomauitreiking van zus en uit eten.

Mv, moeten ze in je huis zijn voor de rioolwerkzaamheden?!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Jeetje lekker druk Info.

Ja ze moesten in mijn huis zijn. Het riool eindigt bij mijn huis en elk jaar komt het riool dan weer bij mij omhoog. Als bovenburen nu doortrekken komt het in mijn douche omhoog. Bekend probleem, de riolering is niet goed aangelegd. Dat is mij alleen niet bij de verkoop vertelt. Anders had ik dit huis ook wel gekocht hoor, maar is toch wel aardig dat je weet dat de uitwerpselen van die naarlingen hier ook wel eens omhoog komt. Gewoon opvangen en bij de eigenaar voor de deur deponeren als ze vervelend zijn .

Nee maar dus altijd een gezeik. Nu hebben ze weer alles opengehaald en kwam deze man erachter dat het een "blind" kanaal is. Ja dat zei die man 2 weken geleden ook. Er moesten tekeningen komen maar die zijn hier niet. Dus na 2 uur boren is het weer dichtgegooid en gaan ze weer de VVE aanschrijven dat ze tekeningen nodig hebben. Hebben ze 2 weken geleden ook gedaan en toen zei de VVE ook dat ze ook die tekeningen niet hebben. Dus ik ga weer van ze horen. Pfffff..... eerst zo nog weg en daarna hier die vieze troep opdweilen. Alleen Bo en Floyd vonden het machtig mooi en spannend. Deur moest natuurlijk openstaan dus had er een taak aan om ze hier te houden. Zo behulpzame katten heb ik ook.
info, wat heb jij het toch druk, morgen een beetje rustig aandoen dus

ik was er weer, heb heerlijk gesport en ga nu dus even hangen voordat ik ga werken
Morgeeeee, raad eens wie er is en weer eens tijd heeft om te forummen?

Ben druk druk druk met werk en vanalles en nog wat. Allemaal puik dus, maar het forummen schiet er wel eens bij in. Maar nu ben ik er, dus kom maar op allemaal
668, the neighbour of the Beast
heeej

werk nog leuk?

ben ook druk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ook druk en moet zo weg. Ben er vanavond wel maar denk ook bijna geen tijd om te forummen. We zijn zo druk met die recepten. Maar kom hier uiteraard nog wel koekeloeren.

Marels, had je mijn vraag hier nog gelezen of we jouw recept van die pie mogen gebruiken en zoja of je er toevallig een foto van hebt?

Tot laterz allemaal.
Wat een gedoe met dat riool, Mv. Vieze bedoening.

Morgen blijf ik een dag thuis van college. Hele dag voor mezelf!

Heb een heel leuk jeanscolbertje met nepbontkraag aan (die ik al langer had, maar nog nooit gedragen heb) met bijpassende jeans (die ik pas heb gekocht) en ik ben er tevreden over.
En mv, ik mail je morgen dan ook wat recepten, waarbij ik foto's heb gemaakt. Had ik al eerder beloofd...
Oh wat lekker info, weet je al wat je gaat doen morgen? Leuke dingen?
Lief van je Info. Kijk maar, ik weet hoe druk je het hebt! Zijn wel heel welkom.
Dat is dus niet van mij, dus dat zal wel gecopyright zijn.

En ik maak geen foto's van eten, dus die heb ik ook al niet voor je.
Mleen, ik ga morgen om te beginnen uitslapen, me afmelden van college, wat rekeningen betalen, dingen voor de SP doen, een toets nakijken en een studieboek bestuderen. Wil wel nuttige dingen doen dus. Maar alles in een heel relaxed tempo. En de halve dag in pyama. Heerlijk!
wanneer ben je weer in mijn buurt voor de sp info
Over een week of 5 of 6 weer. Weet de exacte datum even niet uit mijn hoofd.
Dag dames!

MV; hoe ist met het riool nu? Lijkt me lastig...

Ik zit weer eens met het eten te wachten. De baas van Vman besloot hem vanaf maandag naar Sluiskil te sturen voor een project. Dit betekent dat hij om 5 uur 's ochtends weg moet en meestal pas rond 7 uur 's avonds thuiskomt i.v.m. de files. Terwijl de knuppels ook hier vlakbij een project hebben lopen!!! Hij mag ook al niet in de kost, maar krijgt nu iig een huur/leenauto om in te heen en weren... Waarom makkelijk doen als t ook moeilijk kan he?

Anyway, zit maar weer alleen te eten en de kliekjes staan in de oven. Hopelijk komt er geen agent langs...
Ohh Dian, dat is minder. Gelukkig niet weer een agent aan je deur. Is dit tijdelijk of denk je dat het elke dag zo gaat? Is vriendV wel blij met de baan, iets wat hem bevalt? HOewel moeilijk te zeggen na 2 dagen natuurlijk.

Ja met mijn riool moet ik wachten tot ze bellen. Ze gaan de tekeningen zoeken. Maar die zijn er niet bij de VVE maar het lijkt bij hun niet te vallen dat wij die niet kunnen geven. Ik wacht rustig. Riool is gelukkig wel weer dicht hoor.

Ik zal qua herkenning niet teveel zeggen maar kwam in mijn woonplaats iemand tegen die had meegedaan met Over de kook. Even heel lang lopen kletsen erover. Zo leuk. Ik wou dat ik niet zoveel stress zou hebben, dan zou ik mij ook wel opgeven maar nee nu zie ik het niet zitten.
Navond..

Nog geen konijnenvideo, die ik heb is onduidelijk. En nu is het te laat (te donker).
MV: Vman is wel blij met de baan hoor!! En ik ben blij dattie een baan heeft, maar de avonden duren maar zo kort nu. Hopen dat het project niet te lang duurt.

Weet je wel op wat voor termijn ze verder kunnen met je riool? Best stom eigenlijk dat ze zoiets als tekeningen niet van tevoren regelen/bekijken. Kun je wel doortrekken of moet je nu bij de buren?

En dit moets ik ff kwijt: InfoJunk, ik heb liggen rollen van het lachen om jouw avatar!! Heerlijk droog, geweldig!
jeej, hoor net Vman thuiskomen...
En toen moest ik naar de afdelingsvergadering van de Zonnebloem... Bweuk!!
Yam, wat een nacht, oef. Dan valt Miertje bijnaaa mee. Alhoewel Hij komt meestal om de 2,5 a 3 uur s'nachs, en soms ineens pas na 4 uur.

Boro, je haar klinkt erg cool!

Marels erg druk dus

Alles goed hier. Zeker met lekker Miertje. Chica is een beetje obstinaat, maar dat hoort erbij denk ik. Ze moet de aandacht ineens delen dus dat zoekt ze dan in het negatieve op. Zo van expres stout doen om reactie uit te lokken. Ik voel me alweer helemaal fit, oude gewicht ook in eerste twee weken al terug en ben alweer aan t fietsen en zo. Gaat lekker.

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
klinkt goed inad !

Chica moet gewoon even wennen aan de nieuwe situatie, valt niet mee voor haar !

lekker te horen dat je al zo lekker in je vel zit !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven