Intens verdrietig

27-06-2009 12:18 1274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer een uur geleden de relatie met mijn lief verbroken.

Het is beter zo, maar ik ben intens verdrietig.
Ik zit hier hard te lachen op mijn werk... gelukkig maar dat ik mijn eigen kantoor heb! Het is heerlijk om even zo sarcastisch te zijn hahaha
Roosje, volgens mij heeft jouw moeder gelijk. Ze schaamden zich zo enorm voor hem t.o.v. jou dat ze hem het huis uitgekickt hebben. Lijkt me een logische verklaring!
anoniem_86765 wijzigde dit bericht op 06-10-2009 16:53
Reden: smiley verkeerd
% gewijzigd
Ja even lekker van ons afzeiken, heerlijk. Ik ga nu maar eens even douchen en eens kijken of ik iets aan die dikke rode huilogen kan doen. Hoor net dat mijn twee beste vriendjes me zo mee uit eten gaan nemen. (Die vallen dan wel weer onder de mannen die mogen blijven, de schatten)
Ahhh wat lief ikke. Geniet ervan! En zeg gewoon dat je uien gesneden hebt ofzo Ik ga zo ook lekker bij vrienden eten. Hij is ook heel lief en zijn vriendin is ook een schat. Ik ben benieuwd wat ze me voorschotelen! Zie jullie later! Sterkte meiden!
Minoutje, heb je je al voorbereid op morgen... Dat is morgen toch?

En bloemetje heeft toch die date vandaag?

Oh, iets leuks: had een leuk sollicitatiegesprek vandaag!
Heb geen date vandaag

Ik ben gewoon druk aan het meelezen en ben gewoon sprakeloos, weet niet meer hoe ik moet reageren op die exen van jullie!! wat en enorme asses (woord waar mijn ex hekel aan had) zijn dat zeg!

En roosje hoe ging je sollicitatie? mijne 1 hoopje ellende met solliciteren.

Kreeg afgelopen maandag in de ochtend van ex lief: ik ben in je stad op cursus, zal ik daarna even langs komen?...

Terug gesmst: nee hoeft niet, geen behoefte aan en voorlopig echt niet...

Snap ook niks meer van die man, maar weet je... ik hoef hem ook niet meer te snappen want het is mijn ex...
Deel 1:

Dag lieverds, ik krijg het steeds benauwder haha. Hoe hebben jullie deze fase overwonnen? Ik ben zo in de war nu. Ik begrijp nu dat onze relatie niets heeft voorgesteld. Hij heeft alleen maar gelogen. Hoe kan ik dat niet hebben gezien? Ik wens hem een goed leven met zijn nieuwe vriendin en haat haar ook helemaal niet, maar ben pissed dat zij mijn dromen heeft meegenomen, mijn reisplannen, samenwoonplannen (ik denk dat hij allang vreemd ging) Dat ik mijn ex kwijt ben is misschien maar beter, maar volgens mij heb ik dit niet verdient...

@ Minoutje: apart verhaal inderdaad. Opzich wel fijn om te weten dat hij nu opeens spijt heeft, gheghe. Hoelang is het nu uit trouwens? Heb je al meer gehoord van je appartementje? Ik heb ook een 2009 vol donkere tunnels gehad, dus ik vind het heel knap van je dat je weer positief in het leven staat. We gaan allemaal voor een positief en leuk 2010! Al moeten we eerst nog 3 maanden doorkomen…

Ik schaam me zo voor mijn verhalen. Ik vind ze zo nutteloos, al kan ik wel wat hulp gebruiken nu. Ik denk niet dat mijn ex hier ooit meer zou kijken, misschien wel zijn meisje? Alles topics met "ik ben verliefd" we gaan samenwonen... Ze maken me misselijk nu haha.

Mijn ex heeft het te druk met ‘intiem zijn’ en huisjes vinden. Trouwens ik moet er niet aan denken om met een ander intiem te zijn en hij ligt naar 5 dagen (of eerder) al bovenop haar. Ziek hoor. Ze sliep vannacht in mijn bed... Die was ooit van mij.. voor mij aangeschaft zeg maar...

@ Raiden : Wat zijn die ontwikkelingen?

@ Laura: Hmm.. Wat wil je het liefst? Dat je reactie krijgt of gewoon even je woord kwijt? Ik ga trouwens mijn hyves verwijderen. Dat is de enige manier om de berichten van mijn ex te stoppen.

Kan me voorstellen dat daten weer raar voelt. Maar je geniet er ook wel van toch? Het is lastig dat je eigenlijk denkt "als het meant to be is", maar aan de andere kant ook gewoon verder wilt. Geniet van die leuke dingen enzo. Lijkt me wel fijn voor je om weer een beetje gezelschap te hebben. Niet meteen iets vasts inderdaad. Succes!

@ Christiane: Wow! Amerika :D Wat ga je doen in Boston, behalve Starbucks drinken? Volgend jaar komen er toch meer vestigingen in Nederland trouwens? Heb je je jetlag al overwonnen? Helpt het om in een andere omgeving te zijn?
Ik zie hem morgen niet, het wordt donderdag. Heb het een dag uit kunnen stellen hehe. Ik ben heel benieuwd. Ik bereid me niet voor, ik zie wel. Hij wilde het huurhuis aanhouden in de hoop dat ik terugkwam. Ik heb hem overtuigd het op te zeggen en de kamer te nemen. Ik kom toch niet meer terug en zeker niet in dat huis. Dus donderdag ga ik samen met hem alles stopzetten en als het lukt even naar de bank. Roosje, Ik ben trouwens 4 jaar samen met hem geweest, we hebben samen in zijn land en daarna in Nederland gewoond en een hoop meegemaakt. Daarom vond ik het ook zo vreselijk dat ik het gevoel had dat hij me zomaar 'inruilde' voor die nikszeggende garnaal. En ik neem een ander appartement, niet die in de stad van afgelopen zaterdag. Ik was derde van de twaalf geworden en het was toch wel heel klein, 25m2. Ik neem het appartement in een stadje op 15 minuten rijden van waar ik werk. Het ligt in het centrum in het verlengde van een winkelstraat, in een monumentaal pand en het appartement wordt in nieuwstaat opgeleverd. Het is 45m2, dus prima voor mij alleen en niet duur. Ik heb er zo'n zin in om het in te richten en er te wonen!!!

Roosje, goed van je dat je toch je verhaal doet. Zoals ik ook al tegen Ikke zei, ik had veel aan dit forum. En heb het nog steeds. Steeds als ik een dip had en me alleen voelde, kwam ik hier en dat deed me echt goed. Doe het nou maar gewoon, pech van die nieuwe lief van je ex. Het is toch nooit 100% zeker of het echt diegene op een forum is van wie je denkt dat het is, toch? Alhoewel je wel sterke aanwijzingen kunt krijgen ja. En vermijd gewoon even die feesttopics over samenwonen etc. Dat is niet leuk! Goed dat je Hyves delete! En hoe ging de sollicitatie? Wat nu belangrijk is (die dooddoener heb ik ook tig keer gehad en hoor ik nog steeds aan, maar het is zo waar..) is dat je nu aan jezelf denkt. Wat wil jij? Waar heb jij zin in? Waar heb jij behoefte aan? Maak kleine plannetjes, projectjes. En als je zin hebt, plan leuke dingen, ga sporten. Het zal je echt goed doen. Hoe je door die fase komt? Afleiding en tegelijkertijd de emoties aanvaarden. Dat is ook de filosofie van mindfulness. Ga erdoorheen wanneer je er klaar voor bent en zoek afleiding op andere tijdstippen. Het gaat je echt lukken, je bent al zover dat je inziet dat het beter is dat het uit is. En het zal écht niet zo zijn dat het 3 jaar voor niks was... echt niet.

Bloemetje, wat vind ik jou stoer zeg! Gewoon weerstaan dat je ex langskomt. Wat voel je eigenlijk als je zo'n sms krijgt? En wanneer is jouw date dan wel? :D

Chris: leuk dat je de moeite neemt om vanuit daar te reageren! Ik hoop dat je snel een beetje uitrust zodat je kunt gaan genieten!

Raiden, zie je je ex nog vaak? En heb je nog steeds van die extreme moodswings? Of heb je het al iets rustiger? Ben je nog steeds bij hem? Waarom was je eigenlijk bij hem een tijdje? Ik geloof dat ik dat niet meegekregen heb. En over welke ontwikkelingen wilde je nog vertellen?

Laura, wat een luxeprobleem heb jij zeg! Kiezen uit twee dates! Zo vergeet je die andere jongen ook even. Denk je echt dat je hem weer tegenkomt volgend jaar? Op vakantie bedoel je? Ach, misschien ben je dan al veel verder met een andere man en houd je dat nu gewoon nog niet voor mogelijk En hoe heb je die jongen nog gefeliciteerd? Ben je er uitgekomen?

Ikke, heb je een beetje afleiding gehad met je vrienden? Hoe voel je je nu?

Ondanks alles vind ik jullie erg sterk meiden!
@Roosje; je verhalen hoeven toch niet nuttig te zijn? Dat zijn ze trouwens wel... Maar wat naar dat je het vermoeden hebt dat je ex al langer vreemdging, is ook nog weer een klap in je gezicht.

En wat betreft die jongen: ik hoef geen reactie, ik wil ook niet de indruk wekken dat dat moet of zo. Meer dat ik hem gewoon feliciteer en dan kijkt-ie maar. Hij moet uiteindelijk gewoon iets laten horen als hij daar ruimte voor heeft zeg maar. Maar goed, misschien komt dat moment niet. Lastig...

@Minoutje: ik heb die jongen nog niet gefeliciteerd, is pas eind deze maand, dus ik kan nog even peinzen, haha.

Wat fijn van het appartementje, leuk om naar uit te kijken, klinkt goed!!
hey meiden. Even kort. Minoutje ik was/ben bij mijn ex omdat hij geblesseerd is en niks kan. Ik help zijn mam een beetje. En ontwikkelingen. Ik ben rustig nu. Mijn ex heeft me flink gemist en aangegeven dat hij ons heel graag een kans wil geven,alleen niet nu. Hij wil niet dat ik wacht,want hij kan niks beloven en hij wil dat ik verder ga. Ik heb gezegd niet bewust te wachten. En dat ik het fijn vind dat die ons niet opgeeft. Ik ga verder en we zien wel. Maar het voelt goed dat hij me zo mist.p en minoutje jij klinkt zo sterk! En verder iedereen een dikke knuffel en trusten. Ik hoop dat jullie hier blijven posten ook als alles weer top gaat!
Dag dames,

zo de eerste avond en ochtend met een rotgevoel zijn weer achter de rug. Heb het gisteren ondanks het feit dat ik me enorm ellendig voelde toch heel fijn gehad met mijn lieve vrienden. Wat een luxe, met twee mannen uit eten, en daarna nog de kroeg in waar heel veel andere vrienden waren. En iedereen was zo ontzettend lief voor me

Vanochtend wel weer ontwaakt met een gevoel van: "er is iets ergs maar wat ook alweer?" Dat was wel even zuur, maar inmiddels weet ik wel dat dat gewoon bij het proces hoort. Gelukkig ben ik naast verdrietig ook mega kwaad op mijn ex, dat maakt me voor mijn gevoel wel sterker.

Roosje: Heel begrijpelijk dat je je behoorlijk benauwd voelt hoor. Wat vreselijk moet het zijn om zo voorgelogen te worden. Maar als ik zo je postings terug lees vind ik wel dat je er heel sterk instaat. Heel mooi en knap van je dat je geen haatgevoelens koestert enzo en jij hebt dit inderdaad NIET VERDIEND!! Net als allen anderen wil ik je nog even meegeven: Schrijf alles neer wat je hier kwijt wilt, lucht je hart. Niet alleen voor jezelf kan dat heel fijn zijn maar ook jouw verhaal is voor anderen weer een stukje herkenning.

Bloemetje: Wat knap en sterk van je dat je zo op je ex reageert!! Daar kan ik echt een voorbeeld aan nemen.

Minoutje: Wat spannend dat je ex weer gaat zien eerdaags. Hoe voel je je erover? Zie je er tegenop? Of voel je je sterk genoeg om hem onder ogen te komen?

Wel heel fijn dat je een nieuw huisje hebt gevonden. Dat is een hele mooie manier om een nieuw leven in te stappen. Zonder mannen die je niet op waarde weten te schatten. Zonder francaices (GRRR) en met een prachtig nieuwe omgeving waar jij heel gelukkig moet gaan worden!

Chris: Leuk dat je in de USA zit zeg! Ik wens je heel veel plezier!!!!

Raiden: Kan me voorstellen dat het je wel rust geeft om te horen dat ex je gemist heeft. Het meest lastige aan de situatie waar ik nu in zit is dat mijn ex alweer naar de volgende is vertrokken. Ik ben gewoon ingeruild. Dat een relatie over is is al erg genoeg, maar om me ook nog eens te bedenken dat hij nu doodleuk met HAAR aan het rommelen is, dat is echt een steek in je rug.

Een dikke knuffel aan allemaal!
Deel 2

Lieverds!

Ikke, we zijn allebei gewoon ingeruild, dikke knuffel voor jou! Heb vannacht niet geslapen. Heb het gevoel dat ik weer opnieuw moet beginnen met verwerken. Had verwerkt dat het mijn fout was, had verwerkt dat het niet zou gaan werken, nu moet ik verwerken dat hij gewoon ‘onze’ toekomst met een ander deelt. Hoe zat dat bij jullie ook alweer? Toen jullie erover nadachten dat er opeens iemand anders op jullie plek in bed lag?

Ik moet nog heel veel reageren, bijgelezen tot 17.00 u gisteren. Dus sorry als ik achterloop! ;)

@Minoutje: Dank je voor je virtuele armen haha. Zou wel met je willen mailen, maar neem aan dat je niet zomaar hier je email neer zet he? :-)

Mannen zijn inderdaad snel zeg! Gewoon een ‘fling’ tegenover een ‘relatie’. Kijk, mijn ex die gaat dus meteen weer een vaste relatie in. Lijkt mij niet echt een slim idee, maar hij heeft zichzelf overtuigd dat onze relatie stuk is gelopen door mij en nu is hij weer gelukkig. Zoals wel uit jou verhaal blijkt: ze denken er totaal niet over na! Respectloos hoor ..

Ik ben blij om te horen dat je hem niet meer vertrouwd, want die verhalen zijn zo raar. Het is echt zo van: oh, SopSop wil mee niet meer, dan Minoutje maar weer terug? Want met haar had ik het wel leuk toch? Zucht. Lekker makkelijk.

@ Raiden: Ik heb gelukkig nog wel wat plannen, maar s nachts ben ik alleen en dan krijg ik nachtmerries en nare gedachten haha. Ik kom er wel uit, ik weet nu tenminste dat hij het echt niet waard is. Zoiets doe je niet! Hij gooit jaren weg om vervolgens meteen verder met een ander te gaan. Ik wens ze veel succes, maar hij is duidelijk een (vul scheldwoord van je keuze in)

@ Ikke: Wat een narigheid! Dat hij je voor de tweede keer zo’n pijn doet! Wat een ass! Net alsof hij jou gebruikt ofzo. Maar ja, hij zegt wel die dingen tegen je. Dat hij het fijn vind met jou enzo. Het is echt puur een verliefdheid dus? Een crush? Vind het trouwens wel prettig om te horen dat hij gewoon met jou een gesprek is aangegaan. Alleen die tegenstrijdige verhalen, wordt je daar niet gek van?

Volgens mij is het wel weer duidelijk dat we allemaal veel hebben gegeven, maar niet veel hebben teruggegeven.
Lieve Roosje,

een dikke terug voor jou hoor.

Verschrikkelijk he? Dat beeld dat er een ander op 'jouw' plekje ligt... ik probeer constant dat beeld uit te schakelen. Bezig blijven, da's het beste want anders ga ik me echt kapot piekeren.

En ja, een ass dat is het! En die tegenstrijdigheden maken het er niet makkelijker op nee. Hij wéét dus wel wat hij weggooit, wéét dat we het nog heel lang heel fijn hadden kunnen hebben en weet zelfs dat die andere dame helemaal geen match voor hem is, en toch maakt hij alles kapot... wat een ernorme destructieve massochist is het zeg. Daar moet toch wel echt een steekje loszitten???

En ik denk inderdaad dat het een crush is van hem. Hij vind haar 'interessant'. Hij zegt zelf ook raar in elkaar te zitten (wow wat een zelfbeeld, tsss) wat wij hadden was iets moois en redelijk gelijkwaardigs, maar hij zegt tegen iemand op te willen kijken... hoewel hij daarbij ook zegt dat hij dan helemaal niet zichzelf kan zijn, hoewel hij dat bij mij wel kan. Al vanaf de eerste dag..

Ach ik vind het gewoon een hele domme keuze van hem. En hij zal er spijt van krijgen (zelfs dat realiseert hij zich nu zelf al) Maar het is nu echt klaar hoor. Jullie moeten me er met zijn allen echt voor behoeden dat ik met deze eikel nog eens in zee ga. Dus mocht hij ooit weer contact zoeken, dan schrijf ik het hier meteen op en dat moeten jullie echt even heel streng tegen me zijn. (Heb ik mijn vrienden gisteren ook al gezegd)
Hi meiden,

Ik lees gewoon mee hoor voor jullie die denken dat ik afwezig ben ofzo

Maar mijn date is komende zondag.. vind het heel erg lief dat jullie zeggen dat ik stoer ben enz. en het knap vinden.

Moet wel toegeven dat het me natuurlijk wat doet... Maar we hebben elkaar teveel pijn gedaan en over en weer verwijten geven aan elkaar wie nou het meest wie heeft pijn gedaan. Dat wil ik niet meer.. ben daar zoooo klaar mee.

Ik vind jullie exen ook echt niet normaal.

Roosje wat ik lees van jou dat gaat me echt aan het hart... dat iemand dat al zo snel kan. Tuurlijk twijfel je aan alles wat hij tegen je gezegd heeft. Kan je hem nu makkelijker loslaten denk je? nu je meer haat tegen hem heb dan dat je al had? En die zus van hem tsjeeeeeees die heeft zelf geen leven dat ze zich met jou bemoeit. Ik ken je wel niet in het echt, maar je komt op mij over als een zeer oprecht, spontaan en lieve meid. Laat je niet in de grond praten door zo'n loeder die zelf geen leve heeft.

Minou heb je nou al die woning toegewezen gekregen? dat zou helemaal supergaaf zijn!! kan je je lekker daarop richten.

Want als je dat slappe geouwhoer van die fransoos geloofd dan schop ik je virtueel onder je kontje

Ikke, wat een ei van een ex heb jij ook weer... en dan ook nog eens dat hij verliefd op haar is en ook niet haar type is. Dubbele combi. Hoop alleen dat je hem ook haat zodat je hem snel kan vergeten.

Raiden hoe gaat het met jou vandaag? nog steeds zo lief?

Laura die kerels van tegenwoordig zijn zo ingewikkeld

Nou ja ik lees gewoon met jullie mee... en tsja ook ik heb nog mijn verwerking. Heb het idee dat alles er momenteel uitkomt. Ik laat geen traan meer... maar tegelijk is mijn lichaam zo slap. Nu ik werkeloos ben heb ik ook weinig doel in mijn leventje en dan het idee dat ik alles weer op nieuw moet beginnen dat maakt me moe....dus ben eigenlijk niet zo stoer denk ik.

even dikke knuffel voor jullie allemaal.
Deel 3:

@ ikke: Haha, soms helpt het wel om even een duiveltje te spelen he? Zo van; ze kan nooit zo leuk zijn als ik gheghe. Of hopen dat ie zelf hard gedumpt wordt.

@ Minoutje; hele andere vraag, maar wat voor soort werk doe je? Details zijn niet nodig hoor haha. Hoe was jouw etentje?

@ Bloemtje; verrassend genoeg kwam ik daar binnen en begonnen ze al meteen met een soort kennismaking Ik hoor vrijdag meer, dan ga ik weer heen. Heb er een goed gevoel bij! Duimen jullie voor mij? Heb je geen sollicitaties meer lopen?

Vind het juist een nette reactie op die sms! Gewoon eerlijk. Ik heb die familielid van mijn ex gewoon terug gesmst, dat ik nog niet klaar ben voor contact. Mij gelijk zo afzeiken. Die had dit weekend toch die nieuwe lief ontmoet? Wat doet mijn aanwezigheid er nog toe dan?

@ Minoutje: vind je het eng? Of heb je zoiets van: stik er maar in? Haha. Spannende dag dan. Echt de hele relatie stopzetten eigenlijk. Het huis stoppen… Ik bedoelde eigenlijk hoelang het uit was haha. Wat raar eigenlijk, dat je zoveel meemaakt en hij het eerst gewoon ‘for granted’ nam. Volgens mij deden al onze mannen dat haha. Wow, wat een perfect huisje heb je gevonden!! :D Wanneer krijg je een sleutel dan?

Dank je voor het advies! Daar kan ik ook echt wat mee! Vannacht was ik helemaal kapot, vandaag vooral kleine dingetjes gedaan. De rest van de week ben ik bezig met socializen en werken. Dat is toch wel lekker. Afleiding :$ En ik ga ook weer sporten! Heb eindelijk iets gevonden. Ik heb wel een naar gevoel bij die drie jaar. Alvast ik geleefd werd ofzo. Maar ik word er alleen sterker van toch?

Heb jij die ‘jongen’ nog gesproken?
Lieve dames,

ik zit er even helemaal doorheen. Alsof de klap nu pas echt gekomen is. Gelukkig komt er over een uurtje een vriendinnetje bij me langs en ik heb net mijn moeder fijn aan de telefoon gehad.

Ik voel me zo bedonderd en vernederd...:'-( Waarom doet dit toch iedere keer zo verdomd veel pijn?
Hey meiden,

Ikke: ik kan me helemaal voorstellen dat je je bedonderd voelt!!! Je mag je ook echt kut voelen, ik zou zeggen laat het er allemaal lekker uitgaan!! En fijn dat er mensen zijn die er daar voor je klaar staan en die je lekker kunnen afleiden!!

Minoutje: Wat ongelofelijk leuk van dat apartementje, lekker bezig met inrichten en de hele rataplan!!! Echt leuk! En morgen je meet met je fransman, ben benieuwd hoe het zal gaan. Je bent iig echt een powerwoman in mijn ogen!

Roosje: Klinkt positief van die sollicitatie! Ik ga zeker voor je duimen.En goed dat je gaat sporten dat is heerlijke afleiding en ook nog eens goed voor je lichaam;)!!! Wat wil je nog meer. Ik ga als ik het geld heb binnenkort ook weer lekker fitnissen. Ik had een goede conditie heb jaren getraind om bij de luchtmacht te kunnen dus. Maar het is er het laatste jaar vreselijk bij ingeslopen, niks meer gedaan verdorie. En afvallen deed ik toch wel:p!! Niet dat moet afvallen, mijn vader pakt me elke keer beet en zegt dat ik meer moet gaan eten:p!!!

En goed dat je afleiding hebt op werk en socializend.

Bloemetje: oooh zondag de date, ben benieuwd hoor!!! Spannend, heb je er zin in?

En verder kan ik me jullie verdriet over dat hij nu met een ander is helemaal voorstellen. Mijn ex heeft ook kort gekloot met het meisje waar ik het wel over gehad heb. Heeft ook behoorlijk auw gedaan. Alleen hij is er wel meteen eerlijk over geweest, en hij had al meteen gezegd nog steeds veel van mij te houden. Ook tegen haar. Plus dat ik haar vrij snel ontmoet heb en met haar samen naar mijn ex ben geweest. Als mijn ex mij toen aankeek zag je de vonkjes gewoon echt overspringen, heel intens. En als zij elkaar aankeken was hun blik zoooooo leeg. Moet zeggen dat dat enorm geholpen heeft. Hoewel het idee dat jouw liefde met iemand anders het bed deelt hartverscheurend is. Maar ik heb ook meteen toen kunnen zeggen dat als hij gelukkig zou kunnen worden met haar ik hem zou steunen daarin. Ik wilde niks liever dan hem gelukkig zien. nog steeds eigenlijk. Liefst met mij, maar als het moet zonder mij. Maar goed ik had al die tijd ook zon rotsvast vertrouwen in onze liefde dat ik in mijn ogen alles aankon hoe vreselijk veeel pijn het ook deed. Ik heb nachten lopen janken zelfs een nacht bij mijn ouders geslapen. Kilos vlogen eraf, zo erg dat ik echt ondergewicht had. Maar ondanks alles heb ik ook veel kunnen geniten van dingen.

Ik wil eigenlijk zeggen hoe vreselijk het ook lijkt, probeer te blijven genieten af en toe. Van een leuke film of van de telefoontjes met je moeder de mensen die nu superlief voor je klaar staan. Maar ook laat je verdriet gaan, huil, schreeuw, schaam je er niet voor! Heb vertrouwen in jezelf!!!

Dit stuurde de vader van mijn ex me: Ooit, wanneer je op een dag terugblikt, zullen de jaren van worsteling de allermooiste blijken.

En verder gaat het wel goed!! Het weekendje ff weg en met vriendinnen heeft me goed gedaan, plus de dingen die mijn ex gezegd heeft ook!!! Vrijdag moet die onder het mes met zijn knie, hij is dooooooodsbang. Niet omdat het een watje is, maar het is net zoiets als hoogtevrees. Hij is bang voor operaties en dood. Enorm bang voor de dood.Maar morgen ben ik vrij dus ga ik hem lekker afleiden!

Jullie allemaal een onwijs dikke knuffel!!!!
Ik probeer voor zoveel mogelijk afleiding te zorgen, maar ik voel me zooo 'gen**id'. Bovendien zie ik bij alles hem staan. Dan zie ik meubels en denk ik: die zouden wij kopen, maar die koopt hij nu met haar. Oh nee, nu moet ik ook een klok kopen, die heeft hij nodig. Lief stelletje, dat zoenen doet hij nu met haar etcetc. ik word zo ziek van mijzelf. Waarom kan ik het niet loslaten?
Knuffel voor iedereen! Kan me even niet voldoende concentreren om alles goed te lezen.

Zag wat over sporten, ik ga binnenkort ook weer beginnen. Niet m'n hobby maar wel goed.

@raiden: wel een lieve sms van de vader van je ex, ik heb zoiets ook gehoord toen ik bij een soort therapeut kwam. Dat je leert van het vechten. Maar ik vraag me af en toe wel af wanneer het moment dan komt dat je kunt genieten van alle wijsheid, haha.

Ik heb ook een dipje, ben gewoon erg moe en heb nog dozen staan met zoveel troep... Heb er geen zin meer in, maar ja, anders breng ik ze maar naar de berging voorafgaand aan m'n feestje. Zooo moe Kwam op Hyves en zag dat ik een vriend minder had in aantal, dacht meteen dat het die jongen was, maar die staat nog gewoon in m'n lijstje. Ik zag wel dat hij een foto had, eerder had hij een plaatje bij z'n profiel en nu een foto. Hmm misschien doordat ik moe was dat het even lastig viel, ik weet het niet. Of de 'schrik' dat-ie me misschien verwijderd zou hebben. Heel stom, maar ben er dus nog niet helemaal klaar mee, maar dat bleek al een beetje he, afgelopen dagen. Voel me er wel wat stom over, want waar gaat het nu over... een paar dagen tijdens een vakantie. Maar het moeilijke is dus juist dat het tegen mijn verwachting in nergens op uit is gelopen, ookal was het maar 1 date nadien... En dus een het idee dat ik hem volgend jaar weer tegen kan komen. Tuurlijk kan alles er dan heel anders uitzien.. Maar heb het met mijn ex ook gehad (we hebben voor onze relatie al een keer kort wat gehad en dat had hij uitgemaakt en toen was ik tegelijk met hem op de vakantieplek waar we elkaar ontmoet hadden) en vond dat echt moeilijk... Misschien ook wel omdat het toen vaag tussen ons was, maar bah Maar goed, heb ook even gedacht of ik nu al een berichtje zou sturen over die foto (nl dat ik leukere foto's van hem heb gezien hahahah), maar dat doe ik maar niet. Ik weeg nog maar even af hoe en wat met die felicitatie over een paar weken. suffff... 't Zal misschien ook wel door die dozen komen waar ik maar zo langzaam mee vorder en dat ik me moe en daardoor ook alleen voel.

Sorry voor de ego-post
Hey meiden

Laura: je mag zoveel egoposten als je wil! En kan me voorstellen dat dat met die jongen je toch wat doet. Kijk het even aan, pieker er niet teveel over!

Roosje alleen maar logisch dat je je zo voelt. Ik herken het gevoel. En loslaten is moeiljk en heeft tijd nodig, voor je gevoel vaak duurt het te lang maar je kunt het niet forceren. Als je er aan toe bent zal je het los kunnen laten! En anders probeer als je andere mensen ziet gewoon een beetje weg te dromen. Over later sta ik zo ook met mijn nieuwe vriend, later ga ik met mijn nieuwe vriend ook meubeltjes kopen. Of je droomt gewoon dat jij daar staat met je jeugdidool. favoriete zanger,acteur:p gewoon je gedachten lekker afleiden!!

Verder komen er vanavond collegas van mijn ex langs, Twee ken ik er en die vind ik ook aardig en leuk. Het andere ken ik niet en dat is het meisje waarvan ik nog steeds vermoed dat hij ermee gekloot heeft. Ook al zegt mijn ex dat ik geen reden heb om jaloers te zijn blablabla ben ik het toch:p!!!! En ik wil haar helemaal niet ontmoeten. Ik ben doodsbang dat ik dadelijk toch iets tussen hun zie ofzo. Hoewel hij al een hele tijd haar buiten werk niet meer spreekt of ziet, toch:p!!!! Hij pest me ermee en arggg ik ben gewoon een jaloers kreng!!!! En het scheelt dat die nu die bij zijn ouders is ik weet dat die niks uitspookt:p!!!! Doet die al een hele tijd niet meer volgens mij, maar hij heeft het denk ik wel gedaan en ik heb liever niet dat die het weer gaat doen:p!!!!;)!!! Mjah ik kan en mag hem daar niet in tegenhouden! Hij is single en het is maar geklooi. Achja we zien wel vanavond! Hopelijk blijven ze niet lang en houdt zij een keurige afstand:p!!! Denk dat ik me ook zorgen maak om niks, maarja ik houd nog steeds onwijs veel van mijn ex en ik heb het liefst dat iedereen met zijn fikken van hem afblijft:p!!!!!
Raiden, wat lastig als zij inderdaad die persoon is zeg. Maar je ex heeft dus niet verteld of ze het daadwerkelijk is??? Nouja, hoe dan ook, ik kan me voorstellen dat je er niet om staat te springen om haar te ontmoeten. Je moet maar goed onthouden wat je ex de laatste tijd allemaal tegen je zegt. Hij geeft blijkbaar nog heel veel om je. Of je daar veel aan hebt is natuurlijk een tweede, maar het lijkt me wel ergens een fijn gevoel. Alsof je toch een stukje van de regie in handen hebt. (En misschien is het wel een lelijke koe, kan jij je ego weer even omhoog werken )

Veel sterkte en hopelijk plezier in ieder geval!

Minoutje, jij ook veel sterkte vandaag met het weerzien van ex. Hoop dat het je niet te moeilijk valt. Ook niet leuk, om al die practische dingen te moeten regelen lijkt me.

Laura: Ego-post er gerust op los meis. Daar is het voor hier. Ik vind het zelf ook soms moeilijk om op iedereen te reageren. Hangt echt af van hoe vol mijn hoofd zit op dat moment.

En ja Bloemetje, ik vind je nog steeds erg stoer hoor, dat je zo duidelijk kunt zijn tegen je ex. Dat je jezelf zo in bescherming neemt, Stoerheid heeft niks te maken met het feit dat je je af en toe nog flink kl*te voelt, maar met de keuzes die je voor jezelf maakt.

Roosje, probeer jezelf zo min mogelijk te kwellen met gedachten over die twee. Ik weet dat het moeilijk is, ik moet er ook heel erg voor waken, maar je doet jezelf er zoveel onnodige pijn mee... Ik heb vannacht ook de hele nacht wakker gelegen en steeds kwam weer de gedacht in me op dat hij nu bij haar is... ben er een aantal keer uitgegaan omdat ik er lekkerlijk van moest overgeven. Voelde me vanochtend zo beroerd en slap dat ik me ziek heb gemeld. Wel balen want ik wilde juist zo graag gaan werken voor de afleiding. Maar aan een Ikke als een vaatdoek hebben ze niks natuurlijk.

Jij moet bezig blijven. Zet lekker een film op ter afleiding, en dan geen romantisch zeikverhaal natuurlijk, maar zo'n lekker pessimistische film waar iedere relatie stuk gaat haha, of bel vrienden/ post hier je verhaal op het moment dat je weer aan die twee moet denken.

Sterkte meissie!

Allemaal een knuf.
Hey Ikke:

inderdaad erg lastig. Ze kunnen nu ieder moment komen! Dus ben beetje zenuwachtig! Mjah ex zegt dat ik me om niks zorgen maak dus. Doe ik waarschijnlijk ook! Dus ik zie wel hoe ik het straks overleef, als ze maar niet te lang blijven:p!!! En anders vlucht ik wel naar het broertje van mijn ex:p!

Hoe is het verder met de rest van de meiden? Vooral Minoutje ik ben erg benieuwd hoe het met jous is vergaan vandaag! Ooh en natuurlijk ben ik benieuwd hoe Chris het heeft in de VS!!!! Heb je al veel starbuckjes gehad;)!!! Ik heb nog geen tijd gehad om aan je te denken bij de starbucks, ik moet het even met zelfgemaakte chocolademelk doen!

Ikke wat balen trouwens dat je je er zo beroerd om voelt. Ik zou er ook misselijk van worden, zoek lekker afleiding! En je een keer ziekmelden mag wel! Je moet ook wat aan je rust denken, zoiets kan je ook echt fysiek helemaal slopen! En dan hebben ze helemaal niks meer aan je op werk. En verder het idee dat die om me geeft is erg fijn ja;)!!! Maar of ik er wat aan heb is een tweede! Dat zien we vanzelf! Ga ik ook niet over nadenken, in ieder geval proberen niet over na te denken, gaat automatisch;)!!!!

dikke knuffel!!!!!
hey,

ff update ik heb het overleefd. Had er toch wel veel moeite mee. Maar het is eigenlijk nog een klein kind! Nog druk bezig met middelbare, proefwerkjes en stappen. En een klets, maar ik zag ook gelukkig niks tussen die twee! Ben ik wel blij om! Had ik ook niet verwacht hoor:p!!!! Mijn ex doet meteen wel heel anders, niet zichzelf
Hoi allemaal,

Zou ik ook mee mogen schrijven?

Ik volg jullie verhalen al eventjes, zit zelf ook in het schuitje.

Christiane kent me wel, van het topic over mijn vriend die niet samen wil wonen. Ik ben daar een hele tijd erg ongelukkig over geweest en nu heeft hij me weer verlaten na een vakantie en er is iets geknapt, het is echt helemaal op.

Jullie verhalen zijn allemaal zo verschillend en toch zo gelijk, wat een pijn en verdriet spreekt er uit!

Sterkte allemaal.....
Hey vooruit,

Gezellig dat je mee babbeld ,altijd welkom...

Met mij gaat het gewoon even rot.. mijn date voor zondag smst me niet meer zovaak zoals hij vorige week deed. Ben bang dat hij op me afgeknapt is een beetje. Merk aan mezelf dat ik er compleet niet aan toe ben. Ik mis mijn ex zoooo onwijs erg. Wil hem voor geen goud terug, dat echt niet, maar al die momenten die we samen hadden komen vandaag ineens terug.

Enrique iglesias cd zette ik aan, 2 liedjes die ik hoorde ooo de tranen liepen over mijn wangen.. ben met hem naar dat concert geweest, toen had hij waarschijnlijk al iets met die andere meid. Dat idee en die onzekerheid breekt me echt op.

Afgelopen week mezelf gestort in opruimen, had namelijk nog een berghok vol met rommel in dozen. Daar vond ik een doosje tussen van hem en zijn vorige ex voor mij.(met mijn stomme hoofd meegenomen) En een knuffel. Wou het weggooien maar tegelijk heb ik dat recht niet, heb hem gesmst en hij wil het terug hebben. Heb ik weer als een goeie ex een pakketje gemaakt van die spulletjes en ga ik morgen naar hem versturen... voel me dan zoooo dom, ben veel te goed voor deze wereld. Die klootzak komt het maar halen enz. maar uiteindelijk zie je dat ik dus niet zo stoer ben en het toch verstuur naar hem.

Ook keek ik vandaag ineens heel anders naar zijn foto's en kwamen er dit x wel vragen en emoties bij me op.

Wil snel uit deze fase en snel een baan vinden zodat ik me daar op kan concentreren.

Sorry van deze egopost. ik reageer snel op jullie meiden!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven