Bar Too Much *** 179 ***
vrijdag 25 september 2009 om 10:52
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 7 oktober 2009 om 22:40
quote:Jonari schreef op 07 oktober 2009 @ 18:25:
Mir, dikke knuffel voor jou en voor alle anderen die het kunnen gebruiken.
Wat gezellig Pun en Winx ook weer in da house!
Buurman heeft een nest jonge katten. Hoe verzint ie het, gaat ie volgende week nog op vakantie ook. Mag ik er op passen!
Ik neem echt geen jonge kat meer ......denk ik........
Echt wel dat jij eerdaags een jong katje hebt . Ga maar alvast namen verzinnen.
Bedtijd.
Mir, dikke knuffel voor jou en voor alle anderen die het kunnen gebruiken.
Wat gezellig Pun en Winx ook weer in da house!
Buurman heeft een nest jonge katten. Hoe verzint ie het, gaat ie volgende week nog op vakantie ook. Mag ik er op passen!
Ik neem echt geen jonge kat meer ......denk ik........
Echt wel dat jij eerdaags een jong katje hebt . Ga maar alvast namen verzinnen.
Bedtijd.

donderdag 8 oktober 2009 om 11:27
Hier is het echt super lekker weer. Ben net aan de poets geweest in het nieuwe huis, alle ramen tegen elkaar open, beetje de muffe rooklucht proberen te verdrijven. Heerlijk. Maandag komt er schilderhulp, dus dan gaan we de muren (heeeeeeel veeeeeeel muren) witten en de plafonds. Nou ja, wrsch niet allemaal maandag, maar een begin maken. Nu even snel koffie en dan naar de overblijf.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 8 oktober 2009 om 11:42
donderdag 8 oktober 2009 om 12:05
Tuurlijk Pun, tuuuuurlijk... Nog wat lekkers gehapt de laatste tijd dan? Of ben je wellicht een beetje op dieet?
De mais? Je bent net effe te laat: die is bijna vertrokken. Tot voor enkele weken was het daar gezellig: toen stond het meer dan twee kontjes hoog.... Altijd leuk, die natuur.......Of niet dan?
De mais? Je bent net effe te laat: die is bijna vertrokken. Tot voor enkele weken was het daar gezellig: toen stond het meer dan twee kontjes hoog.... Altijd leuk, die natuur.......Of niet dan?
No guts no glory

donderdag 8 oktober 2009 om 14:16
Och, ik zou best eens willen ervaren hoe het is om een piemel te hebben dus ik kan me voorstellen dat een man ook wel eens tieten zou willen hebben om t gevoel een keer mee te maken.
Zie wel een vijf in de klok maar moet nog rijden dus doe maar een thee. Sterrenmunt, altijd ergens goed voor.
Hai Hela
Zie wel een vijf in de klok maar moet nog rijden dus doe maar een thee. Sterrenmunt, altijd ergens goed voor.
Hai Hela
donderdag 8 oktober 2009 om 14:20