~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, T is 2 geworden vandaag!!

Feestje met kadootjes en taartjes al achter de rug... Klinkt als reuze geslaagd!

Gefeliciteerd ook voor papa en mama!
Jammer van de slaapproblemen van Bikkel, Madootje. Gaan jullie voor zn allergie naar de kinderarts?

Hopelijk kan hij/zij iets voor jullie betekenen.

Tja dat uitslapen was weer eens heerlijk Charly, al waren we al wel op tijd wakker hoor...alleen dat je dus lekker kunt lezen en dan weer in slaap kunt vallen..mmm.

Mn ouders hebben ook weer erg genoten van hun dagen met Marit. Leuke foto's hebben ze gemaakt.

We hebben helaas problemen om de foto's te plaatsen kan ze niet laten zien. Wie weet lukt het me wel op Huyves...al ben ik ook daar (nog) niet zo bedreven in;).

Charly wat jammer dat je geen vakantie kunt krijgen voor 3 weken. Is het altijd een crime met waarnemers?

Op mn werk maak ik het rooster. Iedereen moet voor 31 december zn zomervakantie doorgeven en dan gaan we puzzelen.

3 weken vrij is aardig gelukt alleen niet het weekend ervoor en erna vrij...

Ben je later dan 31 december, tja dan heb je pech..moet je je aanpassen... Alleen nieuwe collega's die al geboekt hebben tja daar kan je weinig aan veranderen.

Blijft lastig mn in de zorg volgens mij!
En weer een jarige vandaag!!

Gefeliciteerd! T

Onze kleine meid is helemaal zindelijk!

Gisteren ook zonder luier naar de creche geweest en de hele dag droog!

Knap he!! Dat scheelt ons een hoop luiers.

Echt Tomaatje?! Wow!!! Wat knap!

En alle 2-jarigen die ik nog niet gefeliciteerd heb: Van Harte! :gwab:

En natuurlijk Groenoogje met haar geweldige nieuws, ook gefeliciteerd.

Nu gauw even op msn neuzen... ik zal eens kijken of ik ook een foto van het jarige Jetje kan plaatsen, laatst lukte het niet.
Tomaatje wat goed van je grote kleine meid!!!

Hoe heb je dat in hemelsnaam zo snel voor elkaar gekregen??

T. heeft wel heel veel interesse in de wc, potje vindt hij niet echt wat.

ik ga dus binnenkort maar een toiletbrilverkleiner halen, kijken of er dan wat gebeurt.
Jane:gefeliciteerd met T.

Hopelijk hebben jullie ook een leuke dag gehad!
En toen was mijn kleine mannetje alweer twee......

Een heerlijke dag gehad met veel visite en kadootjes. T. heeft zich als een voorbeeldige jarige gedragen. Enthousiast over de ballonnen en slingers, alle kadootjes uitgepakt en meteen mee gaan spelen zodat iedereen het gevoel had dat hij een geslaagd verjaardagskado had uitgezocht en zelfs zijn nieuwe speelgoed gedeeld met zijn neef. Alleen zijn zusje had een beetje een moeilijk dagje dus die heeft nu al een keer of 8 aan de borst gelegen.

Zondag zijn we teruggekomen van vakantie: 10 dagen een huisje in belgie. Het was heerlijk. Best mooi weer, dicht bij het strand, leeke dingen gedaan. (o.a. zee aquarium en Plopsa land. Jawel: we zijn zelfs in het Bumba theather geweest) Het was een erg relaxte vakantie waarbij we gewoon het ritme van onze kinderytje hebben geprobeerd te volgen en zelf lekker zijn uitgerust met puzzeltjes, boeken, tijdschriften en tijd voor elkaar. Super dus.

Nu begint bijna het normale leventje weer. N. moet komende maandag gaan wennen op de creche. Woensdag begin ik weer met werken. Willen jullie voor me duimen? Ik heb nu al pijn in mijn buik!

Voor alle andere stoere Juli dreumessen en mama's

Heel hartelijk gelfeliciteerd met deze mijlpaal! Grappig idee dat we straks in het najaar alweer 3 jaar schrijven op dit topic!

Nou ik ga snel naar mijn (overprikkelde) meisje voor nog maar een troostslokje....
En alweer een jarige gemist. :$ Nog gefeliciteerd met T. Jane. Ik was tijdelijk verminderd beschikbaar. Harry Potter deel 7 moest eerst uitgelezen worden.

Wow Tomaatje. Nikki al helemaal zindelijk. Wat knap zeg. Dat is hier nog lang niet aan de orde. Bikkel geeft zelfs na afloop niet aan dat hij wat gedaan heeft. Lijkt me redelijk ambitieus om hem dan al zonder luier de wereld in te sturen.

Vrijdag gaan we met Bikkel naar de kinderarts. Da's idd om te kijken of sprake is van een alergie oid. Het mannetje blijft zich 3 slagen in de rondte poepen. Vanmiddag/vanavond heb ik hem weer in zo'n anderhalf uur tijd drie keer om kunnen kleden omdat hij tot en met zijn broek aan toe onder de dunne ontlasting zat. Dat soort complete omkleedpartijen vinden hier zo'n 4 dagen van de week plaats. Daarnaast blijft hij vrijwel constant verkouden ondanks dat zijn neusamandelen er al uit zijn.
Kijk en terwijl ik typte is ook Jane langs geweest. Klinkt als een geslaagde verjaardag en een heerlijke vakantie. Jeetje zeg, volgende week alweer aan het werk. Succes.
En voor de T. die vandaag jarig is...
Dank, dank voor de felicitaties ! We hebbben een super leuke dag gehad. Vooral Little People deed het goed. Amelie vond het geweldig om in het middelpunt te staan. Er waren behoorlijk wat vrienden met hun kids gekomen. Het leek eerder op een grote mensen verjaardag dan op een kinderverjaardag met de hoeveelheid drank en eten die er is doorgegaan. Maar belangrijkste is dat onze kleine meid een top dag heeft gehad. Volgend jaar maar even iets anders plannen. Ik was natuurlijk gesloopt aan het eind van de dag. Ik had een buik van iemand die 5 mnd-en zwanger is i.p.v. 3 en de hormonen begonnen zich heel vervelend te gedragen, dus....een traan en nog een traan. Gelukkig was dit van korte duur. Gisteren de hele dag uitgevloerd op de bank gehangen.

Findi, hoe is het met de oorontsteking van Minime ? Al wat beter ?

De jarige jobjes T., natuurlijk gefeliciteeeerd !!!!!

Tomaatje, wat goed zeg, zindelijk ! Ben jaloers.... hahaha. Ben je er lang mee bezig geweest. Hier wel een dame die heel goed aangeeft wanneer haar luier volzit maar nog niet altijd zin heeft om op het potje te gaan. Had zo gehoopt op een warme zomer, zodat ze veel zonder luier kon lopen, maar helaas de weergoden zijn niet met ons.

Jane, ik zal aan je denken. Weer aan het werk, en je kleine wegbrengen, Pfoe dat lijkt me moeilijk.

Madootje, wat vervelend voor Bikkel. Sterkte vrijdag, hoop dat ze snel wat kunnen vinden.

Morgen mag Amelie tracteren op de creche, net gefreubeld. Iets afgekeken wat ik op Hyves zag van een zeker iemand hier. Dank u voor de tip. Nu pijn in mijn rug en dus tijd om mijn mandje op te zoeken.
Gefeliciteerd T.!!!! ik heb al gelezen dat ook deze verjaardag een geslaagde dag is geweest, goed zo!

En ja grappig he dat we al bijna 3 jaar tegen elkaar aanlullen:D.

Tomaatje, whaaaaaaa zindelijk???????

Mag ik ook de gebruikers omschrijving, WILIKOOKWILIKOOK!!!!!!!!

Dat lijkt me echt super lekker zeg, eindelijk van die luiers af. Ben alleen bang dat ik er nog wel even aan vast zit. Hidde vind zijn potje wel interessant maar meer ook niet, hij moet echt in zijn nakie lopen wil hij erop gaan.

Madootje wat naar zeg voor Bikkel, hopenlijk komen ze er vlug achter wat er aan scheelt.

Hier gaat het best goed. Hidde is herstellende van zijn waterpokken al bleven de pokken enigzins achterwege. Hij heeft er echt heel weinig gehad. Geen een op zijn bovenlichaam!!! Alleen op zijn voetjes, handjes en billen.

Hij heeft wel koorts gehad en was uit zijn doen. Ik hoop alleen niet dat hij het nog een keer kan krijgen. maar ach  we zien het vanzelf wel! 

Zondag op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De caravan staat sinds vandaag voor de deur dus lekker rustig inladen, zaterdag nog de verjaardag van mijn vader en dan gaan met die banaan!!

Heerlijk, ff weg.
HIEPER DE PIEP HOERA

SEM EN MINIME ZIJN OOK

2

JAAR!!!!

Laluna en Findi van harte. Een hele fijne dag en we krijgen het verslag wel...
HAPPY BIRTHDAY SEM!!!!!

Hier is de eerste ronde achter de rug. Gewoon binnen, want buiten is het maar koud. We hadden alleen een probleempje met de taart, de bakker kon ons huis niet vinden en stond bijna op het punt maar weer terug te gaan naar de bakkerij:o Hadden we bijna geen taart gehad. Tsss, volgend jaar andere bakker.

Minime vond vanochtend de slingers heel mooi, hij zat de hele tijd te " Wauwen". Ook weet hij nu wat "doos" zijn, en dat ze voor hem zijn vandaag. Nu alles weer klaarzetten voor ronde 2, vanaaf meer...

Hiep hiep hoera voor Minime en Sem!!!

Minime, jij ook gefeliciteerd met je tweede verjaardag.:D

Wij zijn vandaag op verjaardagsuitstap geweest naar een speelpark. Erg leuk.

Sem vond de slingers en ballonnen in de kamer prachtig, zelfs zijn verjaardagskroon heeft ie wel 5 minuten opgehad.

Feest vieren we zaterdag (familie) en zondag (vrienden en buren).

SEM EN MINIME van harte gefeliciteerd!!!

jullie zullen al wel slapen en over al jullie kadootjes dromen!!
Ik ben zo trots op onze kleine meid!

In de 2 weken van zindelijk zijn nog niet 1 ongelukje gehad!!!

Vandaag met Sofie naar het cb geweest. 6090 gram en 62 cm.

Niet te geloven wat een beer zeg!! Was Nikki zo klein is Sofie zo groot!

Nog even en ze groeit haar zus voorbij hihihi

Het scheelt nog maar 11 cm en 4 kilo!  

2 totaal verschillende persoontjes.

Wij hebben een vakantie geboekt. 

Toch nog maar even lekker ertussenuit voordat ik weer aan het werk ga.

1 weekje naar drenthe in een huisje. Heb er veel zin in.

Even een vraagje. 

nikki wil met geen mogelijkheid onder de douche of in bad!

Herkend iemand dit?

Voor haar verjaardag al van alles gevraagd, maar vingerverven in bad helpt ook niet. Als ik het woord bad of douche alleen al noem springen de tranen in haar ogen en wil ze het liefst naar bed.

Iemand tips hoe ik dit kan aanpakken?

Ik weet het echt niet meer. 

Ik ben benieuwd hoe het zwemmen gaat als we op vakantie gaan. Ik denk dat ik haar dus echt het water niet in krijg! En tomannetje wil zo graag zwemmen met zijn meiden!
HAPPY de Peppie voor Minime en Sem !!!
Van harte Sem en Minime met jullie verjaardag!

Zo te lezen een leuke dag gehad.

Ook T nog gefeliciteerd.

En ook natuurlijk voor jullie papa's en mama's.
Yes, we hebben het gered!!!Bijna iedereen die we uitgenodigd hadden, is geweest en hij is bedolven onder de cadeaus!! Ik weet soms geeneens wie welk cadeau heeft gegeven:$. Hij ging pas om negen uur, helemaal afgedraaid, naar bed. Wel leuk om te zien dat hij nu veel beter door heeft, dat zo'n dag om hem draait.Als afsluiter hebben papa en mama natuurlijk wel even alles getest;). O ja en morgen een balansdag, ook voor Minime!
Klinkt gezellig alle verjaardagen!

Gisteren Marit haar verjaardag op de creche gevierd. Vond het leuk om erbij te zijn.

Moest wel erg lachen want Marit wilde haar mooie muts niet op. Helemaal in Marit stijl (met Knorretje erop) maar nee hoor.

Cakes waren een succes.

Marit vond het allemaal erg leuk.

Heb het kunnen filmen.

De leidsters hebben door de dag heen nog meer gefilmd en foto's gemaakt. Leuk om te zien hoe Marit zich "gedraagd" daar.

Grappig de verschillen; thuis is blijven zitten als wij nog aan het eten zijn erg moeilijk voor Marit. Ze wil het liefst gelijk van tafel als zij genoeg heeft gehad. Op de creche blijft ze zitten tot iedereen klaar is!

Haar mond schoonmaken... of de creche gaat ze er voor zitten:o.. mond in de lucht en thuis.... neeeeeee...

Vanmorgen voor 1 1/2 uur op het kindje van mn vriendin gepast (5 weken oud). Ehh dat wordt nog wennen straks. Marit wilde van alles. De hond om mee heen. En E. huilen.... in het begin later ging het prima.

Marit was wel erg lief tegen haar. Ging haar aaien en kusjes geven. En bij haar liggen op het speelkleed...

Maar dat wordt goed plannen volgens mij. Kon niet zo bij het drinken voor Marit en een appeltje schillen ging ook niet zo goed met een huilende baby in mn armen.

Lang leve de box..straks!
;) Dat je het alweer zo snel verleerd kan zijn he Lot? Maar ja toen had je er ook nog geen peuter bij rond lopen (en een kind van een ander is denk ik ook wat anders)

Creche feestje klinkt als een succes (behalve de hoed dan ) Wat leuk dat je erbij mocht/kon zijn.

Ik wilde foto's maken toen T. met zijn mand met tractaties de creche binnenkwam, maar helaas, meneer zit weer in een behoorlijke eenkennigheidsfase en klautert als een aapje tegen me op. Gelukkig heeft een leidster wel wat foto's op mijn toestel gemaakt (ook met mooie feestmuts )

De kinderen krijgen daar ook altijd een cadeautje: kreeg T. dit jaar hetzelfde cadeau als wat hij daar met Sinterklaas heeft gekregen  Hadden ze zeker nog wat van over. (nogal een waardeloos trommeltje die na een keer flink op slaan gelijk kapot is en sambaballen. de trommel ligt alweer in de vuilnisbak....)

Vandaag bij de huisarts geweest: vorige week een tekenbeet waar ik sinds dinsdagavond nogal last van kreeg: rode plek die groeide en dik en heet werd.

De huisarts vermoedt dat het een bacteriele infectie is en geen Lyme, maar voor de zekerheid toch maar een antibioticakuur van 15 dagen :o.

Dus deze maand weer geen zwangerschap hier :(
quote:

;) Dat je het alweer zo snel verleerd kan zijn he Lot? Maar ja toen had je er ook nog geen peuter bij rond lopen (en een kind van een ander is denk ik ook wat anders)

Creche feestje klinkt als een succes (behalve de hoed dan ) Wat leuk dat je erbij mocht/kon zijn.

Ik wilde foto's maken toen T. met zijn mand met tractaties de creche binnenkwam, maar helaas, meneer zit weer in een behoorlijke eenkennigheidsfase en klautert als een aapje tegen me op. Gelukkig heeft een leidster wel wat foto's op mijn toestel gemaakt (ook met mooie feestmuts )

De kinderen krijgen daar ook altijd een cadeautje: kreeg T. dit jaar hetzelfde cadeau als wat hij daar met Sinterklaas heeft gekregen  Hadden ze zeker nog wat van over. (nogal een waardeloos trommeltje die na een keer flink op slaan gelijk kapot is en sambaballen. de trommel ligt alweer in de vuilnisbak....)  Hihihi dat trommeltje heeft Nikki ook gekregen met sinterklaas. Ook hier was het binnen een uur plat. De sambaballen zijn ook erg leuk om iemand flink mee te slaan. Ook maar weggegooit dus. Voor haar verjaardag kreeg Nikki een puzzel!

Vandaag bij de huisarts geweest: vorige week een tekenbeet waar ik sinds dinsdagavond nogal last van kreeg: rode plek die groeide en dik en heet werd.

De huisarts vermoedt dat het een bacteriele infectie is en geen Lyme, maar voor de zekerheid toch maar een antibioticakuur van 15 dagen :o.

Dus deze maand weer geen zwangerschap hier :(
Jeetje Charly, wat vervelend zeg. Het zou niet best zijn als het wel Lyme is. Kan me voorstellen dat de huisarts er toch maar een flinke antibioiticakuur tegenaan gooit. Misschien ten overvloede, maar er zijn virschllende antibiotica's die gewoon mogen bij zwangerschap. Als de bijsluiter hierover geen duidelijkheid geeft is het misschien de moeite waard om even met de apotheek te overleggen.

Laluna en Sem, nog gefeliciteerd met jullie jarige mannen. Klinkt als een geslaagde dag voor allebij de mannen. En dan heeft Sem nog het nodige tegoed.

Tomaatje, wat lekker dat Sofie zo goed groeit. Wat een contrast dan met Nikki zeg. Ik hou mijn hard vast voor de volgende keer wegen van Bink. Het kind gaat veel te hard. 

De badproblemen van Nikki herken ik niet echt. Bikkel vind badderen heel erg leuk. Douchen vindt hij wel vervelend, maar dat komt doordat Madokus hem weleens per ongeluk onder een koude straal heeft gezet. Als we met hem samen douchen gaat het wel goed. Misschien een idee om voorlopig samen met Nikki onder de douche te gaan?

We zijn eergisteren met Bikkel bij de homeopaat geweest. Daar kwam uit de test dat hij allergisch is voor noten en zaden. Melk en ei kan hij al het goed is wel verdragen. Ik ben nu dus aan het proberen hoe hij daar op reageert. Daarnaast blijkt hij het RS-virus te hebben. Veel kinderen kunnen dit zelf van zich afvechten, sommigen worden er heel erg ziek van, maar er zijn er ook bij waarbij het virus door blijft sudderen en telkens weer opvlamt. Bink lijkt tot deze laatste categorie te behoren. Hij krijgt nu een vaag soort behandelingen gebaseerd op magnetisme. Dit zou hem er overheen moeten helpen.

Met Bink moesten we vandaag naar de kinderarts. Volgens de kinderarts is er geen sprake van een (voedsel)allergie. Wel zou het rare ontlastingspatroon veroorzaakt kunnen worden door een parasiet of door een glutenintolerantie. Dit wordt nu verder bekeken. Er is bloed bij hem afgenomen en ondanks dat er 2 mensen voor nodig waren om te zorgen dat hj stil bleef zitten gaf hij geen kik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven