~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is Bikkel (beetje rondstruinen op forum en zie hier het resultaat!!!)

HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LANG ZAL BIKKEL LEVEN, LANG ZAL BIKKEL LEVEN, LANG ZAL BIKKEL LEVEN IN DE GLORIA, IN DE GLORIA, IN DE GLORIA, HIEP ER DE PIEP 

H        O        E       R        A!!

Madootje van harte gefeliciteerd met je oudste!

Mmm taart ziet er heerlijk uit. Vanochtend al een stukje genomen bij schoonzus op verjaardag.

Veel plezier op het feestje, het weer is in ieder geval prachtig!

Tje Charly dat gaat hard zeg. Was wel jammer dat je moest blijven werken ook al was het dan "maar" 1 dag per week. Het is er 1 te veel he. Ben je nog niet echt vrij.

Duim voor je dat het volgend jaar wel mag lukken.

Heerlijk Findi, 2 weken vrij. Geniet ervan.

Balen dat je weer ongesteld bent geworden, valt niet mee om het steeds te ontdekken terwijl je het zo graag anders wilt he.

Geldt voor meerderen hier.

Straks komen mn ouders BBQ-en. Ga zo de kip even marineren.

Fijne dag nog allemaal. Met niet te veel muggebeten (zit helemaal onder en krijg van die dikke plakaten...).

Hiep hiep hiep Hoera Hiep hiep hiep Hoera

Bikkel is alweer 2 jaar. Dat was vast een zonnige verjaardag met veel

Hier alles goed. Ik vind wel dat je met twee kinderen zo weinig tijd voor jezelf hebt...... Kom maar aan weinig dingen toe, moet ik zeggen. Vorige week begonnen met werken was wel wennen. Ook voor N. die op de creche nog niet zo goed kan slapen en dus heel vermoeid en onrustig is. Ik werk daarom voorlopig wat kortere dagen, zodat ik haar voor vieren op kan halen. Mijn baas gaat toch eind deze maand weg, dus die kan dat niet meer zo veel schelen en de interimmer die mijn taken tijdens mijn verof heeft waargenomen is er nog dus de werkdruk is niet zo super hoog.

Helaas kan ik er in oktober niet biuj zijn. Mijn man is dan een weekendje weg en ik zie het niet zitten om met OV en twee kinderen te gaan. Ik heb nl. zelf geen rijbewijs Of zoals T. tegenwoordig zegt: Mama is veeeel te klein om auto te rijden........
Wat jammer zeg Jane. Geen idee waar je woont en of er misschien nog iets valt te carpoolen? Wat lekker dat je de mogelijkheid hebt om voorlopig je werktijden nog even aan te pasen. Dat zal zeker schelen voor jou en voor N.

Gisteren een erg geslaagd feestje achter de rug. Het was heerlijk warm dus we hebben lekker in de tuin gezeten. Het waterwerkje wat we in de tuin hebben leverde een groep schaterende kidnjes in onderbroek op. Dat was erg leuk om te zien. Bikkel hebben we om kwart over 8 duidelijk moe in bed gelegd waar hij vervolgens tot kwart over 1 aan het keten en soms huilen is geweest. :? We snapten er niks van. Het mannetje was doodop toen we hem naar bed brachten. Hij had de nacht daarvoor ook al slecht geslapen en 's middags hebben hem ook wakker gemaakt dus had hij ook korter geslapen dan normaal. Ik had echt verwacht dat hij in 1 keer in slapa zou vallen.
Klinkt goed het feestje gisteren Madootje!

Vooral het waterfestijn.

Grappig, Marit heeft voor haar verjaardag een badje gekregen van mn schoonouders. Zaterdagmiddag aan het opblazen gegaan, Marit heeft geholpen met het badje vullen met water..... tot zover een succes!

Tot madame erin ging: krijsen!

Ze vond het maar niets. Zelfs niet toen mama haar badpak aantrok en bij haar ging zitten. Nee hoor. Marit vond het niets.

Nu staat het badje zonder water in de tuin. Voor eventjes vindt ze dit prima maar daarna wil ze er snel uit.

Jammer maar goed, komt vast wel goed.

In bad gaan (ook met een laagje water waarin ze zwemt) vindt ze super. We slaan geen dag over...

Vervelend dat het slapen van Bikkel nog niet zo lekker gaat. Inderdaad je verwacht het anders na zo'n nacht en dag he.

Hopelijk heeft hij er vandaag niet al te veel last van (en jij ook niet..).

Jammer Jane, inderdaad kunnen we niet kijken of we kunnen carpoolen?

Heel wat anders, hebben jullie speelgoed van Fisher Price wat terug moest naar de winkel (vorige week in het nieuws ivm giftige verf)?

Marit had net een Dora pop gekregen voor in bad van vriendlief zijn oma maar kan nergens vinden wat er nu precies teruggehaald wordt?

Nu even mama time; nog even met tijdschrift in de tuin, of wordt het toch mn bed (kom helemaal tot rust nu het vakantie is..)? Oh wat erg he zo lui....
Volgende keer iets warmer water Lot??:P;)

T. heeft heerlijk gespeelt in zijn badje (blijkt helaas wel lek te zijn: 2 van de 3 ringen zijn nu plat )maar het water zit er nog in.

Gisteren wilde hij er ook weer in, ik zei: nee dat kan niet je hebt je kleren aan: trok meneer pardoes zijn broek uit! Haha.

Als hij zo wakker is maar weer zijn zwembroekje aan doen, nu kan het nog, morgen is het mooie weer weer over.

T. heeft vanochtend een dvd verstopt: hij heeft hem uit de dvdspeler gehaald en nu kan ik hem toch nergens meer vinden :? (ik heb net na +/- 3 weken ook weer een drinkbeker terug gevonden die hij had verstopt :$ dus de dvd zal ook wel weer boven water komen)

Lot, waar kan ik vinden waar je je foto's hebt geplaatst?
Help het nieuwe forum is actief!!!

Wel even wennen zeg!

(en waar is mijn vanmiddag geplaatste bericht????toen was het forum nog normaal....)
Charly mijn tekst van gisteren is ook foetsie....

Moet erg wennen aan dit nieuwe gebeuren. Maar wie niet als ik het zo lees.

Kon gisteren ook niet inloggen. Nu gelukkig wel.

Marit komt melden dat ze poep in haar broek heeft, ga haar even verschonen!
Sjonge, wat raar. Hm grappige knopjes enzo, maar waar zijn de smiley's;) O daar dus.

Ik heb hier een mega peuter puber in de aanbieding, twee is echt nee. Minime wil je een boterham:"Ja". Prima ik een boterham smeren, hoor ik achter me, " Nee cracker"

Prima cracker is ook goed, uiteindelijk ( en dat duurde vrij lang) heeft hij niets opgegeten en heb ik hem naar bed gedaan zonder eten. En zo gaat het met alles de hele dag door. Nou en dan geduldig blijven.

Mijn vriendin is gister bevallen van een zoontje!! Ik heb hem nog niet gezien, maar verheug me er heel erg op.
Hmm geen smiley's dus...
nu heb ik ze wel gevonden, leuk!!!
Jaaa ik ben ook weer in het land. Italië was geweldig, wel een beetje heet. Nog allemaal gefeliciteerd met de 2-jarigen!!! Mijn ventje waren jullie vergeten, maar dat is ongetwijfeld mijn fout, laat veel te weinig mijn gezicht zien

Wel op vakantie met morfine spuit in bed beland omdat mijn linkerbekken naar achter was gekanteld en alles was gaan ontsteken. Viel mee want ik dacht een hernia. Toen het recht was gezet en ik ontstekingsremmers had gekregen ging het snel beter. Foto's gemaakt en ik hoop toch wel, als daar niks uit blijkt, ik doorgestuurd wordt voor een scan. Ik ben het na 2,5 jaar toch wel erg zat en durf niet eens te beginnen aan een 2e kindje...

Ventje is ook behoorlijk aan het kletsen geslagen. Heel leuk hoe snel het nu gaat!!

Even ego, sorry... moet weer verder aan het werk...
Alsnog heel erg gefeliciteerd voor J!!!!!
Oh Isa, lekker lullig, we zijn je mannetje niet bewust vergeten hoor, alsnog van harte gefeliciteerd!

Fijn dat het met hem zo goed gaat, hopelijk met jou binnenkort ook: vinden ze snel een oplossing voor je SI probleem.

Mijn manneke is een beetje ziek: weer enorm hoesten met veel slijm zodat hij ervan gaat kokhalzen Hij heeft dit eerder gehad en toen hielp een slijmoplossend drankje wel goed,, dus dat maar gisteren gelijk gehaald.

Hij ligt nu nog te

Hopelijk gaat het vandaag een beetje beter en wil hij ook wat meer eten en drinken.
Inderdaad Isa niet bewust vergeten hoor!

Hebben jullie een leuke dag gehad?

Get Charly wat naar dat T ziek is. Hopelijk helpt het drankje nu ook.

Marit is vandaag naar de creche. Laatste dag voor onze vakantie.

Ga zo alles klaar zoeken wat ingepakt moet worden. Vriendlief is het karretje ophalen bij zn oma (staat daar in de garage).

Helaas is oma niet zo lekker. Gisteravond is de ha nog geweest. Bloeddruk 210 (ehh). Moet zo terug naar de ha.

Vanochtend het kindje erkent bij de gemeente, weer een klus geklaard!
Isa alsnog gefeliciteerd:-$ . Hebben jullie een leuke dag gehad?

Wat sneu zeg dat de kleine vent weer ziek is Charly. Hopelijk knapt hij snel weer een beetje op.

Fijne vakantie Lot!

Hier zit ik vandaag met twee mopperige mannetjes. Het is hier bij tijd en wijle reuze gezellig
Of je gaat trouwen Lot

Alvast een hele fijne vakantie! Blijven jullie nu in Nl ivm de zwangerschap?

T. hoest een beetje minder, iig niet meer zo slijmerig,maar geen zin in eten of fruit. Melk maar 30 ml. Gelukkig wel een beker sap op.
Fijn he Madootje, zo'n gezamelijk slecht humeur!

Komt vast van het weer, word ik ook een beetje chagrijnig van.

Met T. gaat het na het beruchte 1e jaar best goed vind ik: is toch al weer een lange tijd geleden dat hij ziek en/of verkouden is geweest. Mogen dus niet klagen.

Doen we dan ook maar niet meer
Oh...Isa, slecht van ons hoor, maar alsnog Gefeliciteerd. Heftig verhaal over je bekken. Hoop dat de pijn nu wat minder is. Ik kan me je gedachten goed voostellen over een 2de kindje als je zo'n pijn hebt. Die gedachten heb ik ook een tijd gehad. Ook in mijn geval is de pijn bij de 2de zwangerschap eerder aanwezig. Laat je anders een keer voorlichten bij de verloskundige. Wie weet kom je daar wat verder mee. En bindweefselmassage is echt een aanrader!

Gisteren mijn spullen op mijn werk opgehaald. En wat een last viel er van mijn schouders dat ik de deur uitliep. Nu hopen dat ze de eindafrekening goed verwerken en dan kan ik dit hoofdstuk afsluiten. Over 1.5 week begin ik met mijn nieuwe baan. Spannend hoor en ik heb er zo veel zin in.

Voor Amelie en mij zal het vooral wel wennen zijn, maar goed over 4 mnd ben ik al weer met verlof. Hahaha...

Amelie is ook weer snot verkouden en heeft daar ook zo'n verschrikkelijke hoest bij. Het blijft maar terugkomen. Vriendinnen hun dochters hebben het ook steeds, zal dus wel horen bij het opbouwen van de weerstand.

Lot, fijne vakantie !
Charly, wel fijn dan dat het nu niet zo warm is. Dan geeft het niet als T eens wat minder drinkt. Hopelijk gaat het vandaag weer een stukje beter.

Sams, wat lekker dat je straks niets meer met je oude werk te maken hebt. Dat zal een hoop schelen in stress. Hopelijk bevalt je nieuwe baan goed, maar dat zal vast wel. Gaat het verder goed met je? Wel vervelend dat je alweer pijn begint te krijgen. Hopelijk blijft het een beetje binnen de perken.

Straks met de mannetjes op weg naar Meave. Ik heb er zin in.
HALLLOOOOOOO,

Hier ben ik ook weer! Helemaal uitgerust en vol goede moed

Helaas is ook deze vakantie weer als een gek voorbij gegaan, maar we hebben genoten.

Wij zijn met de caravan naar een camping in Bretagne geweest bij het schiereiland Quiberon, echt super!

Het was wel even wennen aan de snelheid (normaal rijden we ietsjes harder).

Barrelman was echt zo moe dat hij bij aankomst eerst heeft staan spugen en daarna gelijk in bed is gedoken... hoe bedoel je toe aan vakantie!!

Gisteren toch maar in een keer doorgereden naar huis 14 uur in de auto en Hidde heeft zich waanzinnig goed gehouden.

Alle kleine peuters nog gefeliciteerd!!! Op naar de grote 3!

Findi balen hoor dat je weer ongi bent geworden. Geniet dan maar nog even goed van een lekker rosetje in je vakantie!

Madootje wat een lekkere binken heb jij toch zeg

Sams goed vooruitzicht hoor je nieuwe werk, hopenlijk voel je je daar stukken beter.

Lot, leuk in Drente! Heb je wel de zon bestelt?! Veel plezier.

Charly, zielig hoor zo'n ziek mannetje. Heeft hij dit nog zo vaak, nee toch??

Oja Hidde begint te kletsen echt niet normaal meer enne gewoon Nederlands. Ik kan het gewoon verstaan!! echt zo leuk.

Je ziet zo'n kleine gewoon groeien in zo'n vakantie. eigenlijk best raar wel.

Nou ga nog even wat aan de was doen, altijd een minder puntje van terugkomen.
Hoi hoi,

Hier ben ik weer! Wel ff wennen op het nieuwe forum. Ziet er wel mooi uit, maarre vind het zo robotachtig uitzien....

De vakantie in Parijs was in een woord geweldig!!! Heerlijk gewandeld, gewinkeld, cultuur opgesnoven, en vooral heel veel kletsen!!!! En niet te vergeten heerlijk gegeten. Ik ben mijn budget te buiten gegaan aan kleertjes voor Ines daar in Parijs, en ook aan kleren voor groenmannetje!!! Enne ik heb peperdure lingerie gekocht in LaFayettes.. ....mijn vriendin kon even niet goed uit haar Frans komen en zei tegen de verkoopster (een hele leuke en aardige Franse meid): she wants to surprise her husband... Meisje zei: Aha...en spurtte weg om terug te komen met een negligé...heb het aangepast maar stond me toch niet. Dan maar een heel mooi setje gekocht....pe-per-duur...maar ach, groenmannetje heeft nu een baan en hij heeft veel leuke kleren gehad van mij, gnagna...hij vond het niet verkeerd

In de tussentijd heeft Ines gelogeerd bij oma en ze is ook op stap geweest met opa. Ze heeft de tijd van haar leven gehad. En groenmannetje heeft ook een paar dagen voor zichzelf gehad. Iedereen tevree dus... mijn moeder zegt dat Ines haar de oren van het hoofd kletst...heel gezellig en de poes van mijn moeder heeft een trauma opgelopen omdat ze hem steeds achterna zit......:-)

Vrijdag gaan we voor een weekje naar de Veluwe, heb er nu al zin in.

Zeg, hebben jullie een tip voor een peuterpubergedrag...Ines slaat ons vaak met haar platte handje. Het mag niet van ons maar toch doet ze het. Als het thuis gebeurt, zetten we haar even op de gang met de uitleg dat slaan niet mag en dat het pijn doet. Maar gisteren waren we in de stad en ze wou niet luisteren. Ze sloeg groenmannetje steeds op zijn gezicht en hoe moet je haar dan midden in de stad duidelijk maken dat het echt niet kan wat ze doet? We hadden de buggy niet mee, foutje oeps....maar tips van jullie zijn welkom!

Ga gauw de was opruimen en dan de kleine boef uit bed halen.

Reageer later op jullie...

greetz groenoogje
Klinkt allemaal goed Groenoogje!

Ehhhh, heel mooi lingeriesetje, je mannetje willen verrassen (en het feit dat hij nu toch een nieuwe baan heeft) wil dat zeggen dat jullie nu toch ook een 2e willen?? (sorry hele brutale vraag )

Tja peuterpubers, ik vind het ook heel lastig hoe je dat gedrag moet corrigeren.

T. slaat, knijpt en bijt wel eens. luistert soms ook heel slecht en kijkt je dan heel brutaal aan: zo van ikweet wel dat ik wat stouts doe.....

Ik pak hem dan meestal bij de arm en zeg dat ik dat niet wil hebben, bij herhaaldelijk stout zijn gaat hij in de hoek. (heb je net veel aan in de stad..)

Met T. gaat het gelukkig weer goed: drankje heeft goed geholpen.

Hij houdt ook keurig zijn handje voor de mond bij het hoesten
jeempie,

Kon dagen niet op het forum komen en nu ineens dit!

Moet er wel heel erg aan wennen moet ik zeggen.

Bijna iedereen is al op vakantie geweest en wij moeten nog!

20 augustus gaan we een weekje naar Drenthe. Ben benieuwd of madammetje zin heeft om te zwemmen, want ze is echt panisch voor water.

Vorige week gebruikte ik het woord zwembad of zwemmen en ze stond helemaal te shaken. trillen over haar hele lijf en overgeven!!

Ik weet echt niet wat we verkeerd hebben gedaan, maar makkelijk is het niet.

Wat moeten we daar nou mee???!!!!??? Over een ander onderwerp beginnen heeft ook geen zin helaas.

Woensdag gaan we weer naar de homeopaat. Er is toch nog iets aan de hand met Nikki. Heeft af en toe hele rare vlekken en haar billen, buik en wangen zijn net schuurpapier. Het houdt ook niet op............

Ze is zo vatbaar omdat ze geen weerstand heeft. Om de haverklap ziek en zo dun

We doen er echt alles aan om dat te verbeteren, maar ja als ze niet wil eten.........!! Ik kan het er moeilijk in proppen toch.

Ze slaapt ook aan 1 stuk door. Van 19.00 tot 8.00-8.30 en tussen de middag ook nog zo'n 2 1/2 uur! Dat is op zich best lekker, maar ik heb toch liever een wakkere gezonde meid om me heen.

Over 3 weken moet ik weer gaan werken!

Zal wel even wennen zijn om vroeg op te staan. Moet er toch zo'n 5.45 uur uit om op tijd te komen. Uiterlijk om 6.50 uur in de auto met 2 frisse meiden, aangekleed, gegeten en gewassen. pffffffff moet er nog even niet aan denken.

Volgende keer zal ik weer op jullie reageren.

Ik ga nu even van het

zonnetje genieten.
Tomaatje, kop op utkomtgoedutkomtgoed!!!!

Hier ook zo'n mannetje wat weigert te eten. Er zijn periodes dat ik er heel nuchter over ben: je mag eten, als je niet wilt dan maar niet.

Ze zeggen dat kinderen dan vanzelf wel gaan eten omdat ze dan honger krijgen, nou hier niet hoor.

Nou eet hij de afgelopen dagen dus in het geheel minder: minder brood,weigert soms fruit en toetje en dan lijkt het of je hem dunner ziet worden en dan wil ik het er ook wel inproppen, maar dat werkt alleen maar averechts.

Daarnaast is het denk ik ook een beetje een machtspelletje, dus daarom wil ik er niet teveel aandacht aangeven (behalve prijzen als hij wel een hap neemt) maar het valt niet altijd mee

Waar heeft Nikki zo'n trauma voor water opgelopen?

Ik herinner me een hele leuke foto van vorig jaar waar ze lekker aan het strand in het water aan het spelen is...

Ik denk dat je hier ook niet teveel aandacht aan moet schenken (= misschien bevestigen van haar angst?) gewoon op vakantie naar het water gaan en als ze niet in het water wil dan niet, voorzichtig met een beetje water over/tegen haar beginnen misschien?

Heel veel sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven