Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Zucht, mijn drankzuchtige reputatie achtervolgt me tot in de, eh, kroeg . (Maar ik had het gewoon nog niet gelezen Pimpel, sorry)

OK dan; volgens mij is na uur of 3 normale portie drank uit je systeem, en uit je melk. Per consumptie dus, dus glas maal drie voor hoeveelheid tijd die er veilig tussen zou moeten zitten voodat je je mopske weer aan de tiet legt. En verder altijd handig om er beetje bij te eten en zo... (ook voor jezelf natuurlijk). Maar google voor de zekerheid even.

Bentetje; dat klinkt goed! En wat leuk dat je Chipita gezien hebt (en Kjong ).

Kwam net terug van sporten, vond een uitgeputte GG en een totaal doorhuilde Dot op de bank. Ze heeft de hele buurt bij elkaar gegild volgens GG, kluift permanent op haar vuistjes, was volledig ontroostbaar met niks niet. Er komen boven vier tanden tegelijk door, dus dat zal het wel zijn, arm meisje. Gek genoeg zijn de hoektanden boven verder dan de twee voortanden (osmotische invloed van veel Buffy-dvds kijken tijdens de zwangerschap). Zielig hoor, zo'n heel hard huilend wichtje. Al hoop ik heel egocentrisch dat ze het nu gehad heeft voor vannacht.

GG nu rolschaatsen, ik ga even in bad hangen. Dat vind ik zo waanzinnig geweldig luxe; een bád in huis.
ach gosje, een klein draculaatje.... nu maar hopen dat ze niet begint te blèren als je net lekker in het sop ligt......
quote:pyama, .Kan het niet laten: het is pyJama, Pim. Er is wat taaltalent weggevaagd door het nachtbraken, denk ik. Of door het lui zijn, kan ook. :P
Voor slapende kindertjes kan je ook gerust Bentetje langs vragen.

Chipi heeft heel lang vanmiddag, gewoon op haar rug horizontaal !(reflux over !) te maffen, en ook nog in de box (waar ze normaal niks aan vindt).

Bovendien heb je dan ook te eten in huis voor een weeshuis (quiche was zeer geslaagd, ook dank namens m'n kleine zusje) en wordt je was weggestreken.

Maar het allerlekkerste, en misschien meest lullige, maar wel erg dankbaar gevoel was toch wel dat toen ik thuiskwam er iemand was om mijn verhaal tegen te vertellen.

Gek he?

Ik kwam bij de fysio vandaan. Oordeel: zwaar gekneusd stuitje. Hij kon ook niks kraken in mijn onderrug daardoor. Vrijdag weer. Krijg ik trainingsschema mee.

Heb nog een 20 min aan de electroden gelegen. Had me bedacht dat het best een geinige vibrator zou zijn, zo'n apparaat, ware het niet dat het zo groot en zwaar is. En of dat op woog tegen compleet geruisloos. Maar dat hij wel 4 van die machines had staan, en of hij er 1 zou kunnen missen...:$

Ik heb trouwens altijd het gevoel dat we nog niet klaar zijn met kleppen Bent.O+ Of ligt het eraan dat ik altijd nog even moet douchen als ik jou zie?

Vanmiddag ook nog een rondje gyn gedaan. Hij is inderdaad een leuke vent, om te zien en in zijn humor. Hij was trots op me, en vond Chipi wel enorm groot.

Ik kon het niet goed inschatten vanuit het ziekenhuisbed, maar ik had wel stiekum gelijk: Hij is uit de Piggelmee-la getrokken. Dan vind je Chipi al gauw groot.;)

Na 3 dagen overgegaan te zijn op flesvoeding vanwege bloed en tot op het bot afgekloven, vannacht toch weer aan de mem geprobeerd, en daar gaan we maar gewoon mee door tot ik het weer neit zie zitten.

De grens naar fles is opgeheven, en dat geeft toch wel erg veel rust. Als het niet gaat (nippelhiernippeldaar), of ik het niet trek (echt weer eens aan de wijn moet), dan is het makkelijker het ego opzij te schuiven en gewoon een gezellig flesje te maken.

Wat ik me afvroeg (en ja ik weet dat daar een topic voor is, en dat google bestaat, maar ik heb vanaf het begin van Chipito gezegd dat ik jullie zou gebruiken ter info ende vermaack teneinde de zwangerschap en wat eruit voortvloeien zou) flesvoeding heeft een bepaalde berekende samnestelling.

Als ik bijv 3x een fles geef (dat niet geheel wordt opgedronken) en 3x mem, krijgt ze dan wel voldoende binnen?

Moet ik dan nog K en D geven?

Ik wilde nog vanalles aardigs en geinteresseerd tegen iedereen zeggen, maar weet het niet meer.

Toedels! (missen jullie dat ook, dat toedels?)
Kan iemand me de link van de achterkamer mailen?

Hotmail is nl overgegaan op Live, en nu krijg ik geen link meer.
Oh. Lama, want gevonden in geschiedenis.
quote:

Voor slapende kindertjes kan je ook gerust Bentetje langs vragen.

Chipi heeft heel lang vanmiddag, gewoon op haar rug horizontaal !(reflux over !) te maffen, en ook nog in de box (waar ze normaal niks aan vindt).

Bovendien heb je dan ook te eten in huis voor een weeshuis (quiche was zeer geslaagd, ook dank namens m'n kleine zusje) en wordt je was weggestreken. Goh....zorgzaamtype, die Bentetje!

Maar het allerlekkerste, en misschien meest lullige, maar wel erg dankbaar gevoel was toch wel dat toen ik thuiskwam er iemand was om mijn verhaal tegen te vertellen.

Gek he? Wat raar, dat heb ik nou nooit!  :D 

Ik kwam bij de fysio vandaan. Oordeel: zwaar gekneusd stuitje. Aiiiiii... Hij kon ook niks kraken in mijn onderrug daardoor. Vrijdag weer. Krijg ik trainingsschema mee.

Heb nog een 20 min aan de electroden gelegen. Had me bedacht dat het best een geinige vibrator zou zijn, zo'n apparaat, ware het niet dat het zo groot en zwaar is. En of dat op woog tegen compleet geruisloos. Maar dat hij wel 4 van die machines had staan, en of hij er 1 zou kunnen missen...:$ Nogmaals aiiiiii!

Ik heb trouwens altijd het gevoel dat we nog niet klaar zijn met kleppen Bent.O+ Of ligt het eraan dat ik altijd nog even moet douchen als ik jou zie?

Vanmiddag ook nog een rondje gyn gedaan. Hij is inderdaad een leuke vent, om te zien en in zijn humor. Hij was trots op me, en vond Chipi wel enorm groot.

Ik kon het niet goed inschatten vanuit het ziekenhuisbed, maar ik had wel stiekum gelijk: Hij is uit de Piggelmee-la getrokken. Dan vind je Chipi al gauw groot.;)

Na 3 dagen overgegaan te zijn op flesvoeding vanwege bloed en tot op het bot afgekloven, vannacht toch weer aan de mem geprobeerd, en daar gaan we maar gewoon mee door tot ik het weer neit zie zitten.

De grens naar fles is opgeheven, en dat geeft toch wel erg veel rust. Als het niet gaat (nippelhiernippeldaar), of ik het niet trek (echt weer eens aan de wijn moet), dan is het makkelijker het ego opzij te schuiven en gewoon een gezellig flesje te maken.

Wat ik me afvroeg (en ja ik weet dat daar een topic voor is, en dat google bestaat, maar ik heb vanaf het begin van Chipito gezegd dat ik jullie zou gebruiken ter info ende vermaack teneinde de zwangerschap en wat eruit voortvloeien zou) flesvoeding heeft een bepaalde berekende samnestelling.

Als ik bijv 3x een fles geef (dat niet geheel wordt opgedronken) en 3x mem, krijgt ze dan wel voldoende binnen? Ja, kind drinkt zoveel ze nodig heeft. Als ze weer huilt en honger heeft, leg je haar weer aan de mem.

Moet ik dan nog K en D geven? Volgens mij niet bij de verhouding 3-3 maar ik zou het even navragen bij je cons. bureau.

Ik wilde nog vanalles aardigs en geinteresseerd tegen iedereen zeggen, maar weet het niet meer.

Toedels! (missen jullie dat ook, dat toedels?) jep!
Da's balen van stuit Kjong. Vriendin heeft dat ook, kan erg lang duren.. AU!

Bentetje mag ook wel eens bij mij langs komen! ;)

Ik heb vannacht geslapen cq in bd gelegen van 20.00 tot 07.00. Vannacht nog maar een keer denk ik. Inhalen ofzo. En helpt ook tegen PMS. Als ik slaap ben ik En niet chagrijnig En heb ik geen eetbuien!

EN: HOERA VOOR DE JARIGE!!!!!!!!!!!

(zouden wij hier ook van die lekkere taart krijgen??? Mmmmmmmmmmmm!)
En een setje bijtringen voor zielige Dot. Ach arme. Heeft ze nog een beetje goed geslapen? (en jullie dus ook?)

Ik ga vandaag het bad in logeerhuis eens testen. Ziet er erg comfy uit namelijk!
HOERA!

Van harte gefeliciteerd, lieve Bentetje! Wens je een hele gezellige dag met je collega's en je liefsten!

HOERA voor Bentetje? (En mogen we nou die walnotentaart? Ah, toe?? :P)

Dot al vuistjekluivend en zo nu en dan brullend (gelukkig ook zo nu en dan slapend) de nacht door gekacheld. Nu zijn we allemaal beetje brak. We gaan maar eens aan de hulpmiddelen.

Dotta wordt trouwens steeds aangevallen door een mede-crechegenote. Meisje van paar maanden jonger, maar wel kruipend (daar waar Dot alleen zit, of rolt). Als Dot zit, komt het meisje in razende vaart aangekropen om Dot om te duwen. Dot komt niet verder dan een dik armpje uitsteken in een halfslachtige poging om de aanval af te weren :?.

Toet, wat lekker zo lang geslapen! Hoe gaat het verder in het logeerhuis? Kindjes nog steeds blij en lekker in de hut?

Pimpel, goed gezopen gisteravond?

Kjong, goed je weer te lezen . Stevige kus voor jou, en voorzichtig klein kusje op Chipita-hoofdje
Dot die aangevallen wordt door een baby... :o Arme Dot!

Ik wilde Pimpel net al even bellen maar bedacht me dat ze misschien nog liggen te pitten, nu. Zou zomaar kunnen. ;)
Hiep hiep hoera voor Bentetje!!! Dat je maar een grote meid mag worden enzo - verwend ben je natuurlijk al geworden :)

Hier ben ik maar weer eens even aan 't low-profile posten, want ik heb oorontsteking. Au-au-au :(
Ik prefereer machineleesbare ontologie.

HIEPERDEPIEP VOOR BENTETJE!! :gwab:

dank jullie wel lieve schatten voor de felicitaties. Moet alleen wel bekennen dat mijn collega`s zo blij met me waren dat de taart op is :?. Helaas, dan maar iets virtueels? Wensen?

Lieve kjong, ik vond het jammer dat ik zo snel weg moest na je thuis was en nu nog meer...... zullen we het nog een keertje overdoen? Ik wil namelijk ook nog wel verder kletsen! wordt wel na de vakanite, maar misschien dan ook weer nuttig met aangenaam combineren? Fijn dat de quiche lekker was, nu de rest nog :P.
Bentetje is jarig, proficiat!!! :R
Och arme Alex :(.

Pimpel, hoe was zomerfeest?
AU Alex, da's niet fijn......

Gisteren fietsten we met de kinderen door het bos. Mijn band was lek, dus reed ik op fiets van logeeradres. De kinderen moesten dus allebei mee met Lief. BJ voorop en Meis achterop. Dat ging prima. Totdat Lief een paaltje niet zag en er tegen aan reed. Alle drie op de grond dus. BJ en Lief hadden zo goed als niks, Meis een grote schaafwond en twee behoorlijk enge blauwe plekken op d'r been. Huilen, huilen huilen. heeel zielig. Terwijl ik haar op schoot troostte bleef Bj maar bij het paaltje staan zeggen hoe je Wel moets fietsen "kijk pappa, daar langs. Niet soo, maar soo. Sie je, daar langs!" :P

Fiets deed het gelukkig nog, dus maar weer naar huis gefietst. De rest van de middag mocht ze op de bank, op en tussen allemaal kussens tv kijken. Dat hielp gelukkig. Pfffff, wel eng hoor, voor je het weet heb je dus een ongeluk, dat kan snel slechter aflopen dan bij ons nu. Brrrrr.

Vandaag maar even niet gefietst. Met de regiotaxi naar IKEA geweest :$:D Dat was wel leuk.

Bijna net zo leuk als zuipen op een zomerfeest. ;)
quote:

Oh en ik vergeet altijd te reageren op Verano. :$ Solly!

Gaan jullie nog op vakantie? En hoe is het verder met jou?

Geeft niks hoor, ik ben de laatste tijd ook niet zo gezellig. Komt ook een beetje door drukte van vakantie-voorbereiding. We willen zondag vertrekken en tjonge, wat ben ik aan vakantie toe zeg! Pfoei.

Ben benieuwd of ik nog terug kan komen op het forum, trouwens. Als wij terug zijn, draait het nieuwe viva.nl alweer 2 weken (als alles goed gaat :P).

En nu natuurlijk: Bentetje, van harte!!!  :gwab:

Zo, nu kun je weer een nieuwe bakken.

Leuk om te lezen dat je Kjong zo goed verwend hebt (uhh... hoop niet dat dit verkeerd wordt opgevat ;))

Dat van dat stuitje klinkt trouwens erg pijnlijk Kjong, jakkes.

En arme Meis. En arme Dotta. Kusje op?

Bambi, ik wilde ook nog even zeggen dat ik het zo knap van je vind, dat je (juist nu) gestopt bent met roken. Super!
En Lil En Verano op vakantie vanaf zondag dus? En Kjong over anderhalve week ook reis. Heb je alles wat je mee wilt nemen naar T ondertussen bij elkaar Kjong???
en ikke, vandaag over een week! Waar ga jij heen verano? Ik heb het hele nieuwe forumgebeuren langs me heen laten gaan,. moet ik nog iets doen om te kunnen blijven kroeghangen of niet?

Autsj alex, beterschap!!

Ach jee wat een schrik toet, die arme meis. Gelukkig is het meegevallen. Kon lief het ene beetje hebben die tips van BJ ;)?

Ik kom ook in vakantiestemming, heb van de week de halve Kruidvat leeggekocht en nu net een reisverzekering afgesloten. Langzaam maar zeker aan het voorbereiden , leuk! Ga zo het grut ophalen. Ik was een half dagje vrij en zij zijn bij de oppas :$. wel; gezellig als ze niet zo laat thuis zijn.
Lief moest ook wel lachen om BJ. Het ventje bleef ook bij paaltje staan om andere fietsers te waarschuwen. O+

Wilde nog steeds vertellen dat een vriendinnetje die ik al 25 jaar ken na jaren eindelijk zwanger is (tweede keer ivf). Zo leuk. En hoop zo dat alles goed blijft gaan. Over paar weken heeft ze de eerste echo....

Lekker hoor, al die vakantievoorbereidende mensen. U heeft het allemaal verdiend!
"Zullie" van Viva,zeggen dat je niks hoeft te doen, maar dat was de vorige keer ook zo, ik geloof er niet erg in. Hoezo doemdenken?;)

Ik ga naar het land van Sinterklaas (en sta in dubio of we oudste alvast in zullen lichten over het bestaan van de Goedheiligman), Kjong jij hebt Kjongen toch ook al verteld hoe het zit? Zijn uit hetzelfde bouwjaar, volgens mij. En oudste Bloes ook, dacht ik, nog gelovig?
Ocharme Meis! Wel lief verkeersregelend mannetje O+.

Lil gaat niet volgende week, maar maandag over een week met vakantie. Nog even. Nog heel, héél even. En Toet, heb je gemaild; Bloes is volgende week vrijdag (toch, Bloes? Althans, zo heb ik het gemaild, als u het niet erg vindt...). Afijn, zie mail.

Vakantie voorbereiden heb ik nog neit heel hard over nagedacht, ben beetje bang dat ik dan ook heel hard ga stressen... Hou dus nog even de struisvogelpolitiek aan.
Oeps, was ik weekje in de war Lil?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven