Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
(Volstrekt irrelevant tussendoor: ik weet dat dit een babypijler is, en ik ben bekend met het fenomeen, maar iedere keer als ik die 'ervaringen met strippen' topictitel voorbij zie komen moet ik toch weer lachen, en zie ik in gedachten onze, inmiddels zwaar verwaarloosde, kroegpaal weer voor me . Ik ben denk ik toch behept met een wat simpel gevoel voor humor, kan het ook niet helpen.)
speciaal voor jou dan lil!!

quote:

quote: whopper reageerde

quote: madootje reageerde

niet toegen, maar voegen dus. Waarom zie ik dat soort typfouten nou altijd net nadat ik op plaats bericht heb gedrukt?

Ik vond die verassen eigenlijk véél leuker:D

tot 2 keer toe zelfs;)

:$ 

Wat leuk dat Lil en Toet elkaar ontmoet hebben zeg. En ook hier volop herkenning voor het verhaal van Toet. Over het algemeen ben ik denk ik best een leuke moeder, maar er zijn genoeg momenten waarop ik dat even niet zie.

Hoe was het op het werk Bloes? Hopelijk viel het een beetje mee. Komt er al wat meer duidelijkheid aan voor je? En de VL heeft wel een bord voor zijn kop zeg.

En wat is iedereen toch zijn best aan het doen om de OMA te bemachtigen zeg. Telt je zoon anderhalf uur met wat puzzels in de kinderstoel parkeren omdat je nu toch echt wil weten hoe het afloopt met Harry Potter ook? :$

Pim, wat leuk dat de verrassing voor je zusje zo'n succes was.

Wow Bam, ik vindt het ook nogal wat hoor dat je deur open staat voor logeetjes terwijl je op het punt staat om aan de behandelingen te beginnen. Wel fijn om te horen dat Bambiman veel thuis is de komende tijd en dat zich de nodige hulptroepen hebben aangediend.
:D Dank, Bentetje!

Ladies... for old times' sake; een rondje drank, en een rondje paal dan maar?

Madootje, nee, beetje laten puzzelen omdat jij leest is lang niet erg genoeg om OMA genomineerd te worden. Wij hebben gisteravond vreselijk door een brullende Dot heen geneukt, ik hoorde haar wel maar dacht; ach, nú even niet, en toen ik haar later toch meer even ging halen was ze helemaal hikkendhuilend vuurrood zielig, duurde eindeloos voordat ze weer beetje gekalmeerd was :$.

En de nieuwe vlam van de Jaloerse Ex van VL is niet de VL, maar ik kan me voorstellen dat het verwarrend is .

Bloes, hoe ging het op werk? Niet al te overspannen van de eerste dag terug?
Fuck, ik dacht het neuk-stukje subtiel wit te maken, maar da's dus net even niet gelukt :$:$:$. Heb ik weer.
~bulder~

Lil.......

Op het werk was het weer ok hoor. Ik vind terugkomen van vakantie niet zo leuk. Maar dat stukje is niet helemaal los te maken van op vakantie gaan, gleuf ik. Morgen nog een dagje, dan weer twee dagen bijbanen. Leuk!

~gaat aan de paal hangen~

Had nog niet verteld (while we're at it) dat ik de Siepiebobo's heb gezien vorige week. Ze waren ook in de Ikea en ik dacht een paar keer aan ze. En zij ook aan mij. En toen zagen we elkaar ineens! :D Heb ik ook een keer gehad in het publiek bij De Dijk. Grappig.

Heb een bof-dag vandaag: in de post lag een mooi boek, van Sinterklaas! O+ Kan zo blij worden van de lieve actie alleen al.

En na het eten kwamen de Onmisbare Buuv met jochies hun oude maar nog perfecte tuintafel brengen. Die van mij is nogal stuk, al een tijdje ( Oudste heeft er alle namen van de mensen die ze lief vind ingekrast. Inclusief die van Breiblad en Aso ) en zij hebben nu een mooie houten.

Van die jochies werd ik nog vrolijker. De jongste wil altijd op mijn rug en dan draai ik me om: "hee, ik hoorde Jochie achter me! Hoe kan dat nou, ik zie hem niet!?" Dan stikt hij zowat van het lachen, de scheet.

~schenkt nog een borrel in~

Kom, anders ziet het er zo stom uit als ik aan een paal hang.
quote:

~bulder~

Lil.......

Op het werk was het weer ok hoor. Ik vind terugkomen van vakantie niet zo leuk. Maar dat stukje is niet helemaal los te maken van op vakantie gaan, gleuf ik. Morgen nog een dagje, dan weer twee dagen bijbanen. Leuk!

~gaat aan de paal hangen~

Had nog niet verteld (while we're at it) dat ik de Siepiebobo's heb gezien vorige week. Ze waren ook in de Ikea en ik dacht een paar keer aan ze. En zij ook aan mij. En toen zagen we elkaar ineens! :D Heb ik ook een keer gehad in het publiek bij De Dijk. Grappig.

Heb een bof-dag vandaag: in de post lag een mooi boek, van Sinterklaas! O+ Kan zo blij worden van de lieve actie alleen al.

En na het eten kwamen de Onmisbare Buuv met jochies hun oude maar nog perfecte tuintafel brengen. Die van mij is nogal stuk, al een tijdje ( Oudste heeft er alle namen van de mensen die ze lief vind ingekrast. Inclusief die van Breiblad en Aso ) en zij hebben nu een mooie houten.

Van die jochies werd ik nog vrolijker. De jongste wil altijd op mijn rug en dan draai ik me om: "hee, ik hoorde Jochie achter me! Hoe kan dat nou, ik zie hem niet!?" Dan stikt hij zowat van het lachen, de scheet.

~schenkt nog een borrel in~

Kom, anders ziet het er zo stom uit als ik aan een paal hang. en toen belde ik je ook nogeens...... Meid, een tijd vol verrassingen!

hilarisch lil, was het lekker? Arme dot, helemaal rood en heetgehuild omdat haar moeder te druk was met neuken :D....

Paaldansen, nu? Neuhhh, ik heb niet zo`n puf eigenlijk om nu in die strakke string te gaan rondslingeren om die paal....... Voel iegenlijk meer voor mijn bed met een boek of is dat heel suf?

Morgen naar kjong, kraambezoekje en uurtje Cor dragen, leuk!
Lil, jij seksbeest.. kijk, dan voel ik me nou een frigide trut he, als ik lees hoe dat er bij Lil aan toe gaat...  ;) 

Oooooh Mado, foei zeg, een beetje gaan zitten lezen i.p.v. je zoon 24/7 vermaken! Ga jij je eens even héél diep schamen..

Ik heb Cor nog niet eens in real life bewonderd.. moet me ook schamen eigenlijk..  Veel plezier morgen, Bent. Geef ze een dikke kus!
Ja, shame on Lil. Ik belde haar vanavond, kort na haar laatste posting en verwachtte wel een enthousiast gesprek. Maar volgens mij was ze heel enthousiast andere dingen aan het doen. GG van het bassen afhouden ofzo.

Bentetje: ik denk inderdaad dat ik telefonetisch begaafd ben! :P 

Nou, hup allemaal neuken dan nu, nixnie boek lezen, dat zal ik wel doen. En ik heb niet eens een Harry in bed liggen.
Hey, hoorde ik daar het woord neuken?? Neuken... neuken... hmmm. Tja.

Lil, lekker wijf! :D

Madootje, puzzelen is veuls te verantwoord om ook maar in aanmerking te komen voor de OMA. ;)

Tweede vakantiedagje was ook weer heerlijk. Kinderen sliepen wéér uit!  :o En waren weer heel de dag zoet, zonder dat we ook maar iets ondernomen hebben. Heerlijk! Beetje boekjes lezen, beetje spelen, beetje puzzelen, filmpje kijken, etc. etc. Klungeldeklungel. Erg gezellig! Vanavond ben ik  met Lientje en Leentje in bad geweest, was ook groot succes.  Leentje weet inmiddels ook al feilloos hoe ze lachjes aan haar minizusje kan onttrekken, erg lief.

Heb alleen vanmorgen bij het opstaan een spier in mijn nek ernstig verrekt en moet dus bij iedere beweging heel mijn lichaam meebewegen. Ik zie er uit als een randdebiel en voel me ook zo. Lekker irritatant. Kan ook niet eens naar Leentje kijken als ik voed. :( 

Nu heb ik de hele avond aan de telefoon gehangen met deze en gene (o.a. Mims ) en heb ik nog Bam niet gesproken... tsk tsk. Morgen bel ik je echt hoor!
quote:

Oooooh Mado, foei zeg, een beetje gaan zitten lezen i.p.v. je zoon 24/7 vermaken! Ga jij je eens even héél diep schamen..

Punt is meer dat Bikkel totaal niet van het stilzitten is. DIe stuitert liever door de kamer. Maar ja, dan kan ik dus echt niet lezen, want dan zit er een dreumes met zijn tengeltjes overal aan. Puzzelen is het enige waarbij hij langer dan 3 seconden op 1 plek blijft en was dus mijn beste optie om hem in die stoel te houden tot mijn boek uit was.

Maar hé, Lil wint. Lijkt me duidelijk. :D

Veel plezier Bentetje. Ik wil ook naar Kjong en Chipita (en naar Pim en Leentje), maar het is zo'n roteind rijden.

Klinkt pijnlijk Pim. Wel lekker dat de kinderen duidelijk door lijken te hebben wat vakantie inhoudt.

Ik ga er eens even eentje naar het kdv brengen. Kan ik daarna hopelijk ook nog even plat.
Ik bedenk me net dat die laatste opmerking in het licht van Lil's verhaal ietwat raar over kan komen :o
quote:

Tweede vakantiedagje was ook weer heerlijk. Kinderen sliepen wéér uit!  :o 

Heb alleen vanmorgen bij het opstaan een spier in mijn nek ernstig verrekt en moet dus bij iedere beweging heel mijn lichaam meebewegen. Ik zie er uit als een randdebiel en voel me ook zo. Lekker irritatant. Kan ook niet eens naar Leentje kijken als ik voed. :( 

1 en 1 is 2! :D Zie je dat je lichamelijke klachten krijgt van het geluiwammes!?

Bentetje veel plezier bij de Chipita en haar moeder!

Mado, .

Moet Madokus werken? Veel plezier met Harry dan maar.
Oh en ik vergeet altijd te reageren op Verano. :$ Solly!

Gaan jullie nog op vakantie? En hoe is het verder met jou?
Madokus komt zo thuis uit zijn werk :D
Bloes :D. GG was gisteravond repeteren tot onmogelijk laat, ik lag in bad toen je belde . Heel alleen; niet eens met Harry, heb nog geen Harry. Gisteravond dus heel braaf, prompt slaapt de hele kinderschare dan door, dat begrijpen jullie (maar dat doen ze meestal, moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen, daar kan ik niet over zeuren).

Goeiemorgen! Koffie, anyone?

Pimpel ligt vast nog te slapen, lekker ding jij met je zoete slaapkindjes . Ik ben zooo benieuwd naar je jongste, maar zie mezelf voor onze vakantie niet meer jullie kant opkomen :(.

Inmiddels is deze reactie alweer klein uurtje oud, ik ga maar eens posten en verse koffie halen.
quote:

quote: Bloesem hilarisch lil, was het lekker? Arme dot, helemaal rood en heetgehuild omdat haar moeder te druk was met neuken :D....

Haar vader ook hoor (zo ontaard ben ik nou ook weer niet...)
O ja, vergeet ik steeds te zeggen: bam, ik vind het zo goed dat je gestopt bent met roken! Of je het nou logisch vindt of niet gezien omstandigheden, boet niet: je doet het maar mooi. Of je doet het niet dus eigenlijk, om het lekker logisch te houden . Hulde!
;) Gelukkig wel met vader.

En inderdaad weer lekker uitgeslapen. Ik schrok om 9 uur te pletter omdat Leentje gewoon óók nog helemaal niet wakker was geweest... :o

Ben maar gauw gaan kijken of ze het nog wel "doet" en toen werd ze wakker. (ik durf nu toch wel te stellen dat ze doorslaapt... vannacht dus van 23.00 tot 09.00, is overdreven vind ik...)

Zitten nu allemaal nog in pyama, dus ik ga eerst maar eens douchen.
Pimpel, dat is niet normaal hoor, die kinderen van jou . Goeie slaapgenen doorgegeven!
Ik ben óók niet normaal, dus het past mooi in het plaatje.

Kreeg zojuist telefoontje van vrienden, zij hadden vanmorgen de termijnecho gehad en krijgen een tweeling!!! Zo ontzettend gaaf! Hij was ook helemaal door het dolle heen. Hij wilde altijd minstens 3 kinderen, maar zij vindt zwanger zijn niet zooooo leuk. Nu krijgt hij er dus toch in elk geval 3.  :D Ze zijn nu 12 weken.

Andere vriendin is ook 12 weken zwanger. Ik vind het zo leuk dat al die vrienden nu ineens aan het  voortplanten zijn. Wij waren altijd de enigen, en dachten dus nooit kinderen in dezelfde leeftijdscatagorie te hebben, maar ja, dat is nu dus tóch zo! Leuk. :) Blijkbaar hebben wij nu de "normale" leeftijd voor een 1e of 2e kindje. :P

Heb nog steeds last van mijn nek, maar het is minder dan gisteren dus heb ik besloten dat ik gewoon naar het zomerfeest kan, vanavond. Jippie!!

Weet iemand hier hoe dat zit met bv en alcohol? (Ik zou het moeten weten, maar ben het vergeten) Ik wil vanavond best een biertje of 2 (... of 3...) en ben dan van plan te kolven en het weg te gooien. Is het genoeg als ik vanavond kolf en weggooi of zou ik dan ook morgen de 1e voeding moeten kolven en weggooien?
Pimpel, heel hartelijk bedankt voor het pakket dat je opgestuurd hebt! Kreeg het vandaag binnen. Dank ook voor het bijgevoegde kaartje + kadootje. Heel lief (en schattig O+)!
Joepie . Fijn Pimpel, bedankt!
Ah fijn Q, dat je het hebt ontvangen! :) Had het nogal provisorisch ingepakt, blij te lezen dat het pakket de reis heeft overleefd.

Lil, van jou had ik toch wel antwoord verwacht op mijn drank/ bv vraag! :P
ik zou het je niet kunnen vertellen!

Wat een moppie zeg die chipita, een zoetje zeg! Ik vond het supergezellig kjong, was helemaal niet erg dat ik me een uurtje vergist had .

Heb mijn nieuwe bril(len) opgehaald, leuk! wel heftig is hij, maar ook wel mooi vind ik. Moet er wel aan wennen nog.

MMM, hele huis ruikt hier heerlijk, net een chocoladetaart (met topping)en een walnotentaart gebakken. Mijn collega`s boffen toch maar met mij  ;).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven