NIET groepje
donderdag 8 oktober 2009 om 20:09
quote:elodita schreef op 08 oktober 2009 @ 19:47:
hallo allen!
ikweenie MV, dokters met name de jonge en in opleiding wisselen nogal veel (heb zelf in mijn carriere reeds in 4 ziekenhuizen gewerkt, dat is sinds 2003)
meestal weet je dat inderdaad wel van te voren, en soms neemt iemand gewoon een nieuwe baan, maar dan is er ook opzegtermijn
de dokter voor wie is afgebeld kan trouwens ook gewoon zelf ziek zijn geworden, hebben we helaas ook (recent nog een professor overleden en een op de hartbewaking opgenomen in ons ziekenhuis)nou als je t zo beschrijft lijken dokters verdacht veel op gewone mensen
hallo allen!
ikweenie MV, dokters met name de jonge en in opleiding wisselen nogal veel (heb zelf in mijn carriere reeds in 4 ziekenhuizen gewerkt, dat is sinds 2003)
meestal weet je dat inderdaad wel van te voren, en soms neemt iemand gewoon een nieuwe baan, maar dan is er ook opzegtermijn
de dokter voor wie is afgebeld kan trouwens ook gewoon zelf ziek zijn geworden, hebben we helaas ook (recent nog een professor overleden en een op de hartbewaking opgenomen in ons ziekenhuis)nou als je t zo beschrijft lijken dokters verdacht veel op gewone mensen
vrijdag 9 oktober 2009 om 00:00
hoi allemaal
voor Yam en Its, hoop dat jullie smoeltjes snel weer pijn-vrij zijn
voor Marels en Prut voor de zere armen en schouders
wow Inad, echt super voor je dat het allemaal zo goed gaat, en Chica went vast heel snel aan de gedeelde aandacht.
ik heb 3 lange dagen gewerkt, morgen oproepdienst, zou fijn zijn als dat zo blijft want ik moet mn vakantie koffer nog uit pakken
Zondag avond ga ik samen met een vriend sushi maken, nouja..een poging tot..want ik heb dat nog nooit gedaan
Myleen en Roos, hebben jullie nog "sushi-tips", dingen waar ik op moet letten enzo? (heb een recept wel ergens al geloof ik)
voor Yam en Its, hoop dat jullie smoeltjes snel weer pijn-vrij zijn
voor Marels en Prut voor de zere armen en schouders
wow Inad, echt super voor je dat het allemaal zo goed gaat, en Chica went vast heel snel aan de gedeelde aandacht.
ik heb 3 lange dagen gewerkt, morgen oproepdienst, zou fijn zijn als dat zo blijft want ik moet mn vakantie koffer nog uit pakken
Zondag avond ga ik samen met een vriend sushi maken, nouja..een poging tot..want ik heb dat nog nooit gedaan
Myleen en Roos, hebben jullie nog "sushi-tips", dingen waar ik op moet letten enzo? (heb een recept wel ergens al geloof ik)
vrijdag 9 oktober 2009 om 00:20
Wow Engie, ja ik heb heel veel tips, ik wil beroepsmatig sushi workshops gaan geven. Maar heb het nog niet op papier.
Uiteraard wil ik je heel graag helpen. Heb je wel een sushi-matje om op te rollen? Die heb je echt nodig. Wasabi heb je nodig en kikkoman. Rolletjes maken, in folie doen, in de koelkast koel laten worden. Met een warm scherp mes snijden.
Ja ik weet even niet wat je al wel en niet weet. Ik heb het morgen weer druk maar ik hou het hier in de gaten of je vragen heb, dan probeer ik je te helpen. Ik kan een workshop van 2 uur niet even in een paar regels samenvatten maar ik help je morgen wel.
Truste allemaal, ga even snel een kookprog. op de herhaling kijken. Tot morgen.
Uiteraard wil ik je heel graag helpen. Heb je wel een sushi-matje om op te rollen? Die heb je echt nodig. Wasabi heb je nodig en kikkoman. Rolletjes maken, in folie doen, in de koelkast koel laten worden. Met een warm scherp mes snijden.
Ja ik weet even niet wat je al wel en niet weet. Ik heb het morgen weer druk maar ik hou het hier in de gaten of je vragen heb, dan probeer ik je te helpen. Ik kan een workshop van 2 uur niet even in een paar regels samenvatten maar ik help je morgen wel.
Truste allemaal, ga even snel een kookprog. op de herhaling kijken. Tot morgen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 9 oktober 2009 om 00:39
Oja, jullie zullen natuurlijk niet meelezen op het afscheidstopic van mij op de etenpijler.
Maar lieve Roos heeft vanavond een nieuwe blog van Eleonora van dit forum op www.prikeenvorkje.nl geplaatst. Ja ik vind hem weer super. Weer bedoel ik dat de eerste blog ook zo super was.
Maar lieve Roos heeft vanavond een nieuwe blog van Eleonora van dit forum op www.prikeenvorkje.nl geplaatst. Ja ik vind hem weer super. Weer bedoel ik dat de eerste blog ook zo super was.
vrijdag 9 oktober 2009 om 01:25
Hahhaaahahah, ik kan niet slapen dus zit herhalingen van Over de kook gekeken, ik mis alles op tv op dit moment.
Zegt Robbert tegen een kok, wil je wel even handschoenen aandoen want ik weet niet wat je doet in je liefdesleven en ik wil wel wat veiligheid inbouwen, gister sneed je je ook al . hahahahah
Oeps, wel hard.
Zegt Robbert tegen een kok, wil je wel even handschoenen aandoen want ik weet niet wat je doet in je liefdesleven en ik wil wel wat veiligheid inbouwen, gister sneed je je ook al . hahahahah
Oeps, wel hard.
vrijdag 9 oktober 2009 om 01:45
dankjewel voor de tips Myleen, ik weet helemaal nix van sushi (alleen dat het lekker is ) en ik heb ergens een recept liggen (van jamie oliver geloof ik), dus die wilde ik gaan gebruiken.
ik ga morgen kijken of ik een sushi matje kan kopen ergens, er zit hier in de buurt een chinese/japanse winkel dus die zullen dat wel hebben. en dan ga ik ook meteen even goed het recept doorlezen
weltrusten!
ik ga morgen kijken of ik een sushi matje kan kopen ergens, er zit hier in de buurt een chinese/japanse winkel dus die zullen dat wel hebben. en dan ga ik ook meteen even goed het recept doorlezen
weltrusten!
vrijdag 9 oktober 2009 om 02:06
Oke Engie, als ik je nog meer kan helpen dan doe ikdat graag. Oprollen van de sushi moet je heel strak doen en veel tijd aan besteden, anders krijg je als je een stukje wilt oppakken dat het uit elkaar valt.
Wil je nog suggesties voor topics op de sushi of in de sushi?
Vergeet niet wasabipasta te kopen. En sushirijst natuurlijk, de rijst die wij kennen leent zich er niet voor.
Bij het oprollen twee cm van de rand vrijhouden, oprollen , het laatste stukje vochtig maken met water en dicht plakken.
Nou je weet me anders morgen wel te bereiken he?
succes
Wil je nog suggesties voor topics op de sushi of in de sushi?
Vergeet niet wasabipasta te kopen. En sushirijst natuurlijk, de rijst die wij kennen leent zich er niet voor.
Bij het oprollen twee cm van de rand vrijhouden, oprollen , het laatste stukje vochtig maken met water en dicht plakken.
Nou je weet me anders morgen wel te bereiken he?
succes
vrijdag 9 oktober 2009 om 02:08
vrijdag 9 oktober 2009 om 09:36
vrijdag 9 oktober 2009 om 10:03
goedemorgen lieve NieTertjes
gezellig Itsie, lekker shoppen en eten met Itsman, ben je ergens naar op zoek?
Yam, wat ben je druk bezig, voelt lekker als het allemaal gedaan is he?
Engie, lekker sushi!
ik moet vandaag ook echt iets in huis doen.
Mijn to-do lijstje:
- afwassen
- opruimen
- kattenbakken verschonen
- stoffen
- vegen
- dweilen
- boodschappen
en zin dat ik heb
gezellig Itsie, lekker shoppen en eten met Itsman, ben je ergens naar op zoek?
Yam, wat ben je druk bezig, voelt lekker als het allemaal gedaan is he?
Engie, lekker sushi!
ik moet vandaag ook echt iets in huis doen.
Mijn to-do lijstje:
- afwassen
- opruimen
- stoffen
- vegen
- dweilen
- boodschappen
en zin dat ik heb
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 9 oktober 2009 om 10:40
Ohhhh ik moet ook zoveel doen. Afwassen, dan koken om foto's van gerechten te maken voor Prik, die dan gauw naar Roos doorsturen. Kattenbakken schoonmaken maar dat doe ik al elke dag. Vanmiddag komt opeens weer uit het niets intern geheugen voor mijn pc, ze zouden 15 okt komen bezorgen maar nu beweren ze gister hier al te zijn geweest. Leuk als je kan zeggen dat het niet klopt. Verder moet ik nog wat schoonmaken maar dat heb ik besloten, dat doe ik morgen. Oja boodschappen voor het weekend doen.
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:19
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:50
O-: ik was mn kind kwijt O-:
was op mn knieën de vloer aan het dweilen, achterdeur open popje kan nl toch niet over de drempel heen tijgeren.
kijk ik op is opeens popje weg ?!?!?!
ik naar buiten en jawel hoor zit ze triomfantelijk in een berg blaadjes besmeurd met prut en takjes ... mn planten uit de tuin te trekken ....
ze kan alles, voornamelijk als niemand kijkt.
was op mn knieën de vloer aan het dweilen, achterdeur open popje kan nl toch niet over de drempel heen tijgeren.
kijk ik op is opeens popje weg ?!?!?!
ik naar buiten en jawel hoor zit ze triomfantelijk in een berg blaadjes besmeurd met prut en takjes ... mn planten uit de tuin te trekken ....
ze kan alles, voornamelijk als niemand kijkt.
vrijdag 9 oktober 2009 om 13:01
quote:rosanna08 schreef op 09 oktober 2009 @ 10:03:
Mijn to-do lijstje:
- afwassen
- opruimen
- stoffen
- vegen
- dweilen
- boodschappen
ben al over de helft gelukkig
hahaha Yam, geweldig die dochter van jou