Jamie Oliver Flavour Shaker

08-10-2009 13:56 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb um!

Maar nog niet gebruikt natuurlijk.

Iemand leuke recepten ideeen voor de flavour shaker.

ik heb um gratis ingeruild voor de t mobile punten.

Je schijnt er zelfs knoflooktenen ect mee te kunnen pletten net als in een vijzel.

Ik heb het na 2 keer shaken opgegeven en meteen de knoflookpers weer gepakt.

Wat zijn jullie ervaringen met de flavourshaker??
ik heb er 1 en gebruik hem nooit......zegt genoeg toch, weet eigenlijk niet eens waar ie is, heeft toch een paar duiten gekost dat ding.
heb je wel de magische bal erbij gedaan?
k heb m cadeau gedaan, was idd aan de prijs. geen idee offie gebruikt wordt.

aan mij heb je dus net niks
Echt een waardeloos ding!

Sorry; had graag gezegd dat hij heel handig is en je er zoveel leuks mee kan, maar nee... t zit er niet in :|
dag becky ik had hem gratis gelukkig maar ik wil er toch wat mee doen.

Misschien krijgen we inspiratie door de reacties en gaan we dat ding ding ook nog wel gebruiken hihi.
Het ding ziet er leuk uit, maar verder...

Misschien ergens neerzetten als decoratie?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Hihi ik heb 'm ook een of twee keer gebruikt, maar geen succes! Nu staat het in de doos ergens bovenin een kastje...
Flavour Shaker website

Misschien staat hier wat tussen?
Ik heb hem al een tijd, maar nog nooit gebruikt zoals Jamie hem gebruikt. Geloof 1x voor een dressing...
When in doubt, add glitter.
ja irrab natuurlijk heb ik die bal erbij gedaan......

ik hoop toch nog op een paar positieve reacties.

anders moet ik gewoon concluderen dat het een kloteding is!
en o ja tonkje hij staat inderdaad heeeeeel mooi op het aanrecht ik heb zelfs de limited edition ook nog....
Ik ben blijer met mijn hakmolentje, net zo klein, even op de knop drukken en beter resultaat dan de shaker.
Ik opende dit topic omdat ik : misschien kan ik er nog iemand blij mee maken. Man en ik houden beide van koken, maar gebruiken het ding echt nooit. Een duur onding is het.
Vind het echt een onzinnig ding. Je zou 'm moeten gebruiken om bijvoorbeeld dressings te schudden, dat doe ik al sinds jaar en dag in een jampotje met een paar kikkererwten erbij. En kruiden stampen gaat in een vijzel. Ouderwets ja, maar die lieve Jamie Oliver gaat geen centjes aan deze ouderwetse muts verdienen met een kookprulletje dat heel mooi in het keukenkastje gaat staan om er nooit meer uit te komen.
alleen al omdat ie van die slissende kwal is hoef ik m niet.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
volgens mij moet er toch vast wel IEMAND zijn die hier iets leuks en lekkers mee gemaakt heeft........??
Hum ik wilde eigenlijk zo'n ding kopen maar als ik hier al die reacties lees denk ik dat ik dat maar niet doe..

Er staan wel lekkere receptjes op de site..
Wat ik zo typisch vind... in het eerste boek van Jamie staat zelf dat je gewoon bij de toko voor een paar euro (uhm, pond denk ik dan) een vijzel moet halen...

En nu heeft hij een geheel eigen productlijn met dure shakers en vijzels en weet ik wat meer...
Je hebt al die onzinnige ´keukenhulpjes´ toch helemaal niet nodig om een goede maaltijd op tafel te zetten?

Gewoon basis. Een goed mes, en je komt al een heel eind. Zelf snijden, zelf hakken is toch echt het mooiste.
...
Een paar jaar geleden voor m'n verjaardag gekregen, een vijzel vind ik prettiger maar...je kan er prima pijnboompitten mee pletten dus daarvoor gebruik ik hem.
Ik heb ook geen vijzel vandaar dat ik die shaker misschien wilde kopen maar misschien is een ouderwetse vijzel gewoon beter dan..
Mijn ervaring met de flavourshaker was een hele korte. Ik heb hem tijden geleden in een kookwinkel zien staan en ongeschikt bevonden.

Zelfs voor de receptjes op Jamie's site lijkt een vijzel me handiger.
Waar kun je een fatsoenlijk werkende vijzel kopen voor een redelijke prijs?
heb dat ding van Jamie ook, wat een rotding is dat zeg. Ik denk dat ik hem paar keer gebruikt heb. Ligt nu stof te vangen in de kast. Gebruik gewoon de vijzel als in iets moet pletten of mixen. Vijzels kan je bij de Toko halen (goed en goedkoop), maar ook bij de Xenos (goed en goedkoop) en kookwinkels (goed en vaak duur maar wel erg mooi).

Mijn vijzel was geloof ik nog geen 10 euro en komt van de Xenos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven