Drinken en dronken zijn
zaterdag 10 oktober 2009 om 19:14
Beste mensen,
Ik ben een jongen die heel af en toe drinkt.
Vroeger als ik veel alcohol op had, kreeg ik zware benen.
tegenwoordig niet, maar als ik dronken ben, vraag ik me af hoe mensen mij zien enzovoort. Ook kan ik dan een goed gesprek voeren. Eigenlijk ben ik dan voorzichtiger en nuchter dan ooit.
Zonder dranken ben ik melig en doe dingen die een normale persoon niet zou doen. ik doe en zeg wat ik wil ongeacht de omstandigheid.
zou iemand me een uitleggen geven of dit normaal is?
Groeten,
Noman!
Ik ben een jongen die heel af en toe drinkt.
Vroeger als ik veel alcohol op had, kreeg ik zware benen.
tegenwoordig niet, maar als ik dronken ben, vraag ik me af hoe mensen mij zien enzovoort. Ook kan ik dan een goed gesprek voeren. Eigenlijk ben ik dan voorzichtiger en nuchter dan ooit.
Zonder dranken ben ik melig en doe dingen die een normale persoon niet zou doen. ik doe en zeg wat ik wil ongeacht de omstandigheid.
zou iemand me een uitleggen geven of dit normaal is?
Groeten,
Noman!
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:32
quote:Spijker schreef op 10 oktober 2009 @ 23:31:
KK, super! Hoe doe je het, gewoon via de telefoon van de een het nummer van de ander ontfrutselen? *ziet mogelijkheden*
En was dat ook een bekende band?Nou, dan stond je bij het optreden van je 'vriendje' of zat in het oefenhok/opnamestudio te kijken... en dan bleek die ander eigenlijk toch leuker. En die bleek jou dan ook heel leuk te vinden... En dan maakte je t uit.... en voila Easy peasy was dat toendertijd hoor...
KK, super! Hoe doe je het, gewoon via de telefoon van de een het nummer van de ander ontfrutselen? *ziet mogelijkheden*
En was dat ook een bekende band?Nou, dan stond je bij het optreden van je 'vriendje' of zat in het oefenhok/opnamestudio te kijken... en dan bleek die ander eigenlijk toch leuker. En die bleek jou dan ook heel leuk te vinden... En dan maakte je t uit.... en voila Easy peasy was dat toendertijd hoor...
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:33
quote:La Vie en Rose schreef op 10 oktober 2009 @ 23:28:
[...]
Oh wacht, van je eigen zoon? (las iets op Hyves geloof ik?) Gefeliciteerd nog! Hè bah, normaal ben ik wel attent in dit soort dingen..
Maarre, ik kom ook van een kinderfeestje. Dochter van vriendin.
Dank je! (eentje was vorige week jarig, andere volgende week, wordt ie 1!)
Oh, maar jij dus ook in de kinderfeestjesstemming? Dan heb je wel een wijntje verdiend ja.
[...]
Oh wacht, van je eigen zoon? (las iets op Hyves geloof ik?) Gefeliciteerd nog! Hè bah, normaal ben ik wel attent in dit soort dingen..
Maarre, ik kom ook van een kinderfeestje. Dochter van vriendin.
Oh, maar jij dus ook in de kinderfeestjesstemming? Dan heb je wel een wijntje verdiend ja.
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:36
quote:Liv schreef op 10 oktober 2009 @ 23:33:
[...]
Ah ok! Vier je de verjaardag samen, of dat niet?
Mijn oudste is ook bijna jarig. 11 jaar alweer. Ongelooflijk.
Ik heb wel een wijntje verdiend ja. Ik was er ook met de auto naar toe, dus was alleen maar aan de sap, chips en M&M's (geen straf hoor)
[...]
Ik heb wel een wijntje verdiend ja. Ik was er ook met de auto naar toe, dus was alleen maar aan de sap, chips en M&M's (geen straf hoor)
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:39
quote:La Vie en Rose schreef op 10 oktober 2009 @ 23:36:
[...]
Oh, je was Bob?
Ja, ik vierde er 2 tegelijk. Wel zo handig. En was best druk, maar gezellig.
[...]
Oh, je was Bob?
Ja, ik vierde er 2 tegelijk. Wel zo handig. En was best druk, maar gezellig.
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:42
Is zeker handig, zou ik ook doen!
Ik heb ook besloten dat ik dit jaar partijtje én familie/vrienden feestje in één doe. Dat gedoe altijd.
Dus al haar vriendinnetjes komen gewoon op het feestje en dan gaan ze maar film kijken en disco dansen op haar kamer ofzo.
Vind het wel best zo.
Nou ja, de Bob, zoiets. Voor mijn dochter en mezelf dan
Ik heb ook besloten dat ik dit jaar partijtje én familie/vrienden feestje in één doe. Dat gedoe altijd.
Dus al haar vriendinnetjes komen gewoon op het feestje en dan gaan ze maar film kijken en disco dansen op haar kamer ofzo.
Vind het wel best zo.
Nou ja, de Bob, zoiets. Voor mijn dochter en mezelf dan
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:43
quote:kathykatinka schreef op 10 oktober 2009 @ 23:33:
Ik maakte t wel heel braaf eerst uit... Maar dat die bandleden zich daarvoor leenden :S
Dat ik me daarvoor leende... ahum
Was een regionaal beetje bekende band.Tsss regionaal. Daar gáát je groupiestatus weer, we gaan hier wel minstens voor internationaal hoor. Wat zeg ik: intercontinentaal!
Ik maakte t wel heel braaf eerst uit... Maar dat die bandleden zich daarvoor leenden :S
Dat ik me daarvoor leende... ahum
Was een regionaal beetje bekende band.Tsss regionaal. Daar gáát je groupiestatus weer, we gaan hier wel minstens voor internationaal hoor. Wat zeg ik: intercontinentaal!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
zaterdag 10 oktober 2009 om 23:44