Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
zondag 11 oktober 2009 om 02:17
Ik moet nog een tijdje wakker blijven....heel zieke kat in linker arm.
Waren een weekend weg, goede vrienden als oppas die poes met diarree en apatisch aantroffen. Zij naar dierenarts meteen. Antibioticum spuit gekregen, alle controles goed wel ondertemperatuur.
Wij terug en nu nacht regelmatig Ors met spuitje geven.
Er op of eronder...morgen moet er verbetering zijn.
Nou ik blijf op, kan ik bellen, want merk geen verbetering nog.
Ben verdrietig.
Waren een weekend weg, goede vrienden als oppas die poes met diarree en apatisch aantroffen. Zij naar dierenarts meteen. Antibioticum spuit gekregen, alle controles goed wel ondertemperatuur.
Wij terug en nu nacht regelmatig Ors met spuitje geven.
Er op of eronder...morgen moet er verbetering zijn.
Nou ik blijf op, kan ik bellen, want merk geen verbetering nog.
Ben verdrietig.
maandag 12 oktober 2009 om 01:33
Nee, dierenarts vermoedde darminfektie vandaar antibioticum en ORS de hele nacht.
Ik denk zelf dat ze in shock was of CVA heeft gehad ofzo iets want ze reageerde niet goed meer. Situatie verslechterde niet maar werd ook niet beter. Tegen zes uur vanmorgen werd ademhaling steeds minder en stopte. Ze was wel rustig gelukkig...
Ik denk zelf dat ze in shock was of CVA heeft gehad ofzo iets want ze reageerde niet goed meer. Situatie verslechterde niet maar werd ook niet beter. Tegen zes uur vanmorgen werd ademhaling steeds minder en stopte. Ze was wel rustig gelukkig...