ballon
zondag 11 oktober 2009 om 10:37
Hallo
Ik ben gek op lucht ballonnen en vliegen en alles wat te maken heeft met zweven in de lucht. Dus kwam ik op het idee om regelmatig een ballon op te laten. ik doe er een klein kaartje aan met een gedichtje en vraag uiteraard de vinder om een berichtje naar me te sturen waar de ballon gevonden is.
Nou vroeg ik me af;
zouden jullie een berichtje sturen als je zoiets vond? Zou je eerder een berichtje op een website achter laten of zou je ook gewoon een kaartje willen sturen? Zou je het leuk vinden zo'n gedichtje te vinden en zou dat nog uitmaken om ook iets terug te laten horen?
Bedankt!
Ik ben gek op lucht ballonnen en vliegen en alles wat te maken heeft met zweven in de lucht. Dus kwam ik op het idee om regelmatig een ballon op te laten. ik doe er een klein kaartje aan met een gedichtje en vraag uiteraard de vinder om een berichtje naar me te sturen waar de ballon gevonden is.
Nou vroeg ik me af;
zouden jullie een berichtje sturen als je zoiets vond? Zou je eerder een berichtje op een website achter laten of zou je ook gewoon een kaartje willen sturen? Zou je het leuk vinden zo'n gedichtje te vinden en zou dat nog uitmaken om ook iets terug te laten horen?
Bedankt!
zondag 11 oktober 2009 om 10:53
Jahoor, zou ik ook wel doen. Kleine moeite als iemand de moeite heeft gedaan om een ballon op te laten met een kaartje met gedichtje er aan.
Wel via de website, een echt kaartje zou al snel vergeten worden denk ik zo: kaartje kopen, postzegels halen, naar de brievenbus..
Wel via de website, een echt kaartje zou al snel vergeten worden denk ik zo: kaartje kopen, postzegels halen, naar de brievenbus..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

zondag 11 oktober 2009 om 11:03
zondag 11 oktober 2009 om 11:30
Er worden zoveel ballonnen opgelaten (huwelijken, begrafenissen, openingen, schoolwedstrijden) dat ik me afvraag of die allemaal in overtreding zijn vanwege gevaar voor helicopters etc.
Ik denk dat dat meer geldt voor die Thaise lampionnen, met zo'n brander. Volgens mij gaan die veel hoger.
Ik denk dat dat meer geldt voor die Thaise lampionnen, met zo'n brander. Volgens mij gaan die veel hoger.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 11 oktober 2009 om 12:12
zondag 11 oktober 2009 om 12:35
zondag 11 oktober 2009 om 13:10
zondag 11 oktober 2009 om 13:16
Ik vind het ook wel tof. Bij mij zou het schelen als ik het kaartje zelf zou kunnen terugsturen, dat er al een adres en een postzegel opzit. Niet om het geld, maar om het gedoe inderdaad, denk dat ik het zou vergeten als ik een kaartje moest gaan kopen, en een postzegel, en adrs erop schrivjen.. Klinkt wel lui, trouwens
En eens met Zatla, het zou er ook erg vanaf hangen wat er op het kaartje stond.
En eens met Zatla, het zou er ook erg vanaf hangen wat er op het kaartje stond.
zondag 11 oktober 2009 om 13:58
zondag 11 oktober 2009 om 20:36
zatla wat leuk dat je bericht uit engeland had!
mm. weet niet wat anderen van m'n dichtkunst vinden, tis niet hoogstaand ofzo. probeer ook wel verschillende gedichtjes eraan te hangen. Momenteel heb ik deze in gebruik:
Wolken-berichtje
Vandaag leek een dag
Zoals zovele andere
Geen verschil die ik zag
En kon dit niet veranderen
Vandaag leek een dag
Met hetzelfde ritme en doel
Geen verandering die ik zag
Bekende gedachten, bekend gevoel
Maar vandaag werd plots een dag
Met een onverwachte boodschap van boven
Een verwondering, een glimlach
Want nu moest ik wel geloven
Dat vandaag uniek is en speciaal
Zoals zovele momenten in mijn leven
Bewustwording door dit hele kleine verhaal
Zomaar door de wolken gegeven
mm. weet niet wat anderen van m'n dichtkunst vinden, tis niet hoogstaand ofzo. probeer ook wel verschillende gedichtjes eraan te hangen. Momenteel heb ik deze in gebruik:
Wolken-berichtje
Vandaag leek een dag
Zoals zovele andere
Geen verschil die ik zag
En kon dit niet veranderen
Vandaag leek een dag
Met hetzelfde ritme en doel
Geen verandering die ik zag
Bekende gedachten, bekend gevoel
Maar vandaag werd plots een dag
Met een onverwachte boodschap van boven
Een verwondering, een glimlach