De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

En ik heb weeeekend!!!! Lekker hoor. Helaas is man vanmiddag 'niet al te fit' van zijn werk af gekomen, dus ik hoop dat ff goed slapen helpt en ik niet het hele weekend met een zieke vent opgescheept zit... Ben net thuis en even bij hem wezen kijken, maar het voelt behoorlijk zweterig aan daar, dus heb niet echt zin om daarnaast te gaan liggen nu.... Misschien logeerbed maar even opmaken zo?

Voor de geïnteresseerden: het is een baan als ambulant woonbegeleider, dus wel wat overeenkomsten met nu, alleen geen geslotenheid meer of verplichte behandeling, wat mij vooral erg aanspreekt! Maar goed, ik ben erg slecht in het voeren van een sollicitatiegesprek, dan komen mijn sterke kanten meestal niet echt goed uit de verf, dus voorlopig reken ik nergens op...

Hera, beterschap voor alle zieken. Leuk hè als ze erg blij zijn met kleine dingen. En nieuwe pyjamaatjes leuk is dat. Hebben ze dezelfde?

Nala, lekker aan de wandel dus! Hopelijk gaan de darmkwaaltjes snel over, staat 3 maanden voor toch? Of was het nu 6 weken.... Wel goed nieuws dus op huizenfront. Hopelijk komen jullie er snel uit.

Frans, leuk dat Milena meezingt. Kayleigh was op dat moment in een goede bui, we hebben wel 3 versies op kunnen nemen, haha!

Nou ga zo maar eens kijken of ik naast man wil liggen...
Jac, rustig aan dus doen! Harde buiken zijn vervelend en helemaal als je ze veel hebt... Het schiet al wel flink op. Vond ik ook zo'n reality check als je ineens vaker mag/ moet komen bij de vk!
Kay, hoe is het met je man? Hopenlijk voelt hij zich al weer een stuk beter. Voor jou ook fijner

Klinkt erg leuk dat werk. helpt het als je van tevoren bedenkt wat je gaat zeggen over goede en slechte kanten enzo? Ik ben ook heel slecht in sollicitatiegesprekken hoor. Zo zonde is dat.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Kay, klinkt als leuke baan. Wel lastig als je zo opziet tegen het gesprek. Bedenk inderdaad van te voren vragen die ze kunnen stellen. Een tip voor mensen die gesprek leiden is vraag naar ervaringen dan heb je minder kans op sociaal wenselijke antwoorden. Dus als je op wat vragen dingen bedenkt die je hebt gedaan in je werk waaruit blijkt dat je stevig in je schoenen staat/ goede collega bent/ goed alleen kan werken/ werk van je af kan zetten, niet mee naar huis neemt etc. Evt nog wat mogelijke casussen bedenken met jouw antwoorden.

Nala, succes vandaag, hoop dat het wat wordt met de kijkers. En super dat het beter gaat met je boops.

Hier lekker ochtendje. Ties is opgehaald om mee te gaan naar mijn broer. Daarna lekker met Fenne op de fiets boodschapjes gedaan en lekker samen broodje gegeten (thuis dan, want dat ken niet hier int durp) En nu is ze helemaal op en ligt heerlijk in dromenland. En morgen gaan wij naar mijn broer om huis te kijken en Ties weer op te halen.
Goeiemorgen,

Fenne heeft ons vanmorgen heerlijk laten slapen tot 7.45. En we gaan zo Ties weer ophalen.

Fenne eet nu stukken fruit, maar mevrouw heeft het liefst banaan. Als ik appel of zo erbij doe dan vist ze de banaan eruit en wordt heel boos als de banaan op is. Boos als in appel op de grond smijten en heel hard gillen

Fijne zondag
Goedenmiddag

Lekker nachtje dus 12-sept! Detlev is tegenwoordig ook gek op banaan! Appel is ook wel goed, maar dat vindt hij toch ook wel veel knabbel en kauwwerk, haha. En broodjes kaas gaan goed naar binnen, wat voor ons even wennen is, want Kayleigh vindt niks aan kaas.

Nala, hoe was de open huizendag? Nog echte geïnteresseerden gehad?

Hier een nogal suf weekend. Man is niet echt fit en ik heb me ook wel beter gevoeld. Dat met een mannetje dat 's nachts ineens toch niet echt goed wil slapen, maakt dat we niet echt een top weekend hebben, bah.

Ga zo toch maar wat nuttigs doen, foto's inplakken!!! Heb er nog zoveel liggen... Heb ik nog een beetje goed gevoel aan dit weekend, haha!
Kay, wat goed van je foto's inplakken. Voelen jullie je alweer wat beter?

Nala, zag op hyves dat jullie veel kijkers hebben gehad, super! Zou wel fijn zijn als jullie huisje is verkocht.

Vanmiddag gezellig bij mijn broer. Huis is mooi geworden. Nog even naar de outlet gewandeld en op de terugweg zeiknat geregend. Fenne vond het prachtig die regen. Verder weinig te melden hier. Ga maar eens vroeg naar bed vanavond.
Hoi,

Milena heeft ook gelogeerd vannacht. Weinig geslapen dus die was moeoeoeoeoeoeoeoe, haha. Was al om 1800 uur op bed en klaagde niet eens. Ik heb heerlijk uitgeslapen vanochtend. Bojan kwam wel een paar keer vannacht, maar daarna heb ik tot 930 geslapen. Lekker!

Daarna beetje aangerommeld. Huis gepoetst, visite gehad, Milena werd weer thuisgebracht, dus dat was luxe. Jammer van de regen, we zijn helemaal niet buiten geweest vandaag.

Kay, balen dat jullie allemaal kwakkelen. Hopenlijk voelt iedereen zich morgen weer beter! Ik ben ook bezig met foto's inplakken. Heb voor iedereen een album, en een gezamenlijk album. Met foto's uitzoeken en op 3 stapels leggen ben ik al een uur bezig. Dan weer opruimen en de volgende keer begin ik weer met op stapels leggen. Zucht, hier gaat iets fout

Haha 12-9 grappig dat fenne zo'n driftkopje is Lief. Bojan gruwelt echt van banaan, als ie het in zijn handjes krijgt, gaat hij huilen. Haha en verder lust hij bijna alles.

Nala, wat fijn dat jullie zoveel kijkers hadden! Nu nog een koper, hopnelijk zat die er tussen gisteren!

Ik ga nog even op je hyves kijken of er wat nieuwe fotootjes van Esmee zijn,. Ben benieuwd!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Lekker Frans ook uitgeslapen het weekend. En met het logeren vind ik het ook leuk om even tijd alleen met Fenne te hebben zonder een peuter die wil spelen, voetballen of iets anders om de aandacht maar van zijn zusje af te leiden.

Zo ga weer terug naar kleertjes.com, die hebben 20% korting op alles!
Upperdeup
Nou sollicitatiegesprek gehad. Ging naar mijn bescheiden mening best goed allemaal! Het liep wel lekker, kon ook goed mezelf blijven. Dus als ik niet aangenomen wordt zal ik er geen rotgevoel aan overhouden, dan was ik niet de persoon die ze zochten. Vrijdagochtend hoor ik meer, dus nog even spannend allemaal.

Moet zo gaan werken, nu even lekker thuis niets aan het doen. Kinders naar de opvang, dus het is stil in huis. Manlief is ook weer beter en vandaag weer aan het werk gegaan. Ik voel me ook weer wat beter, beetje keelpijn nog, maar dat is goed te doen.

Detlev begint nu toch het bewegen een beetje te proberen, probeert wat te gaan staan aan onze handen en met veel ondersteuning, maar het begint ergens op te lijken inmiddels, haha! Zit wel de hele dag in zijn handen te klappen en op zijn hoofd, dus er wordt weer wat afgezongen *klap eens in je handjes*. Leuk hoor!
Hoi meiden,

Ik leef nog steeds hoor, maar nog steeds weinig tijd om te forummen.

Hier gaat het goed. De ene dag beter dan de ander, maar dat komt nog steeds door het slecht kunnen poepen van Esmée.

Gister was ze alleen maar aan het miepen/huilen en de hele dag aan het persen.

Vanmorgen kwam het er pas uit. Het arme zieltje...

Vandaag is weer heel anders. Na iedere voeding ligt ze tevreden te slapen in d'r bedje en kon mama wat in huis doen.

Nu zit ik lekker ff op mijn reet.

Verder gaat het met mij prima. Ben soms nog wel wat moe, maar das ook het enige.

Gisteravond voor het eerst met de laatste voeding de borst weg gelaten, dus alleen maar flesje.

Vent gaf die, dus ik kon heerlijk een keer op tijd naar bed!

Heb nu 3 borstvoedingen helemaal weg, de andere 3 combineer ik nu nog. En bouw het langzaam aan verder af.

Gister mijn hb laten meten bij de ha en die was 8.5! Dus dat gaat ook weer toppie.

Iedere dag hebben we wel visite, vaak zelfs 2 keer per dag. Maar volgende week houden we ff een rustig weekje.

Want is soms best wel heftig.

Helaas is 1 van onze leguanen dood. :(

Hij was uitgedroogd. Ws ziek of te verzwakt geweest om te drinken. Dus we willen de andere 2 nu snel gaan verhuizen.

Vent is druk bezig om het terrarium af te maken.

Met de Open huizen route hadden we 6 kijkers!!!!!

De kijkers van vrijdag zijn zaterdag weer geweest en die waren echt helemaal verliefd. Zij hebben vandaag een afspraak met de hypotheker, dus wie weet...

Gister werd ik gebeld door de makelaar dat er nog iemand geinteresseerd is! Diegene komt morgen voor de 2e bezichting.

Dus het gaat er nu toch echt een keer op lijken.

Oh ja, Vent en ik gaan 7-8 nov een nachtje naar een hotel.

We hebben een kamer bij Van der Valk in Houten gereserveerd. Een hele luxe.

Met een eigen whirlpool en sauna. Lekker relaxen dus. En Esmée gaat dan een nachtje naar opa en oma.

Ze heeft trouwens van de week voor het eerst gelachen naar ons! Echt helemaal geweldig.

Ook volgt ze je als je om de box heen loopt. Men, wat gaat dat allemaal snel.

Gelukkig ging je solliciatiegesprek goed Kayleigh, nu dus afwachten tot vrijdag.

Wel prettig dat jullie weer zijn opgeknapt.

Universe, thx voor je kaartje!

Alleen misschien een stomme vraag, maar je kaart zat in een envelop en die zat weer in een grote envelop.

Die was alleen open. Dus weet niet of er wat is uitgehaald of is uitgevallen onderweg?

Of had je alleen dat kaartje in die grotere envelop gedaan?
Hey meiden! probeer stukjes bij te lezen af en toe, maar kom niet aan reageren toe.

verbouwing hier bijna klaar, op wat kleine dingen na.

Verder heeeel druk op de zaak.

Nala, er zat een ingepakt kadootje bij!

nou da's ook lekker bij de post!

(moet even denken, maar volgens mij had ik ook nietjes in de envelop gedaan, toch?)

man is hier erg kwaad op kind dat steeds uit bed komt, spring even bij
Was daar al bang voor Universe. Dacht al dat je niet alleen een kaartje in zo'n grote envelop zou versturen.

Je had er idd nietjes in gedaan, maar de flap was helemaal open. (de nietjes zaten daar boven) Dus hoe dat nou kon, geen idee.

Esmée d'r rust is helaas weer verdwenen. Sinds een uurtje of 4 vanmiddag is ze veel aan het huilen. Alleen op schoot wordt ze stil.

Die rot darmen ook...
Nala heb je al gekeken of er iets homeopatisch is, van VSM ofzo?

ik heb ook begrepen dat bepaalde massage goed is, maar vraag me alleen niet hoe je dat precies doet.

Vind het best rot dat de post niet is aangekomen,( daarom post ik nu ook nog ff, haha!)

ik had geen adres van je, dus had het nog opgezocht op internet, want wist dat je naar dezelfde plaats was verhuisd als Padkos, die hier destijds postte. (en zag nu gelijk jullie bedrijf doet!)

Het huis was hier een teringzooi, daarom lag de post voor Quintie hier ook nog, heb ze tegelijk verzonden, Quintie is die bij jou wel aangekomen??? Daar zat ook nog wat voor Jano bij in de envelop.

nou, hoor het wel weer!

Fijne dag!

Als
oh en door boze papa, heeft kind eindelijk weer es een nacht doorgeslapen !!!!!
Wat balen zeg dat de envelop open is gemaakt (of gegaan).

Padkos, jee die was ik helemaal vergeten. Universe wat heb jij voor geheugen zeg, dat je dat allemaal nog weet (zelfs waar hij woonde, jeetje).

Hoe is het verder bij jullie (afgezien van boze vent (ik zal hem nu geen Patrick meer noemen ) ). Heeft D nog steeds van die beroerde nachten. Aiai, ik hoopte dat er een leeftijd was waarop alle kinderen standaard door zouden slapen. heb er nu na 8 maanden beroerde nachten al genoeg van .

Hoe is het met bedrijf en verbouwing enzo?

Arme Esmee, je hebt infacol voor damrkrampjes.Heb het zelf nooit gebruikt, maar hier op het forum zijn er wel posieteve verhal;en over.

Ik heb oorpijn. Zo balen, gisterenavond was ik er echt ziek van. oor zit ook dicht, voordeel is dus dat ik spookje Bojan niet hoor snachts en snurkende vent ook niet . werd pas wakker toen vent Bojan kwam brengen. Haha das dan weer een voordeel. Verder slik ik maar een berg paracetamol en hoop dat het snel over gaat .

Kay, fijn dat je soll goed ging! Leek de baan jou ook leuk?Ik zal voor je duimen!

!

Lekker weer is het vandaag, wel koud. eens verzinnen wat we kunnen gaan doen.
Ja, Frans, het leek mij ook een leuke baan. Wel veel raakvlakken met wat ik nu doe alleen dan met gemotiveerdere mensen en zonder de geslotenheid + veel zelfstandigheid. Precies alles waar ik nu tegen aanloop. Enige nadeel is dat het qua salaris wel minder is, dus dat is nog wel een puntje, ik wil in ieder geval niet minder krijgen dan nu, maar goed eerst vrijdag maar eens afwachten!

Ik zat ook al te bedenken wat we konden gaan doen vandaag, het is heerlijk weer! Ik heb nog bloembollen liggen die de tuin in moeten, dus misschien die samen met kayleigh planten. Of even fietsen of wandelen en een herfsttafel ofzo maken? Ben er nog niet helemaal uit!

O, Uni, heeft uniboy nog steeds beroerde nachten... Komt ie steeds uit zijn bed? Kayleigh durft als het donker is echt haar bedje niet uit, haha

Nala,ik heb nog een soort masageolie tegen krampjes liggen van weleda, gekregen als kraamcadeautje, maar nooit gebruikt. Zal ik het naar je opsturen? Misschien werkt het...
O en Frans, balen van je oorpijn. Dat is zo'n vervelende pijn... Oud grootmoeders receptenboek, helpt geloof ik een rodekool blaadje...
Een rodekoolblaadje :-0 Moet ik dat dan in mijn oor stoppen???

Ik slik nu paracetamol waardoor d pijn bijna weggaat en als ie dan weer erger wordt, slik ik er weer een. Hopenlijk is het snel over, want het is echt niet leuk.

Milena:

mama wil jij de zon uitzetten??

Nou ik ben actief geweest. Tuin gedaan en bloembollen gepoot, samen met Kayleigh en ook nog even de stad in geweest. Detlev heeft het koud 's nachts en we hadden nog niet een dikke slaapzak, heeft nu een oude van kayleigh aan, maar jongens in roze kan toch niet echt, haha! En even koffie gedronken bij de Hema! En natuurlijk even een kinderboek gehaald door kayleigh, want dat mag met kinderboekenweek! Anders ook vaak wel, maar nu zeker. Nu koken en dan moet ik vanavond nog naar school, dus het gaat lekker door zo! Maar wel genoten van het mooie weer!

Hoe ist met de rest?
quote:frans3 schreef op 14 oktober 2009 @ 13:53:

Een rodekoolblaadje :-0 Moet ik dat dan in mijn oor stoppen???

Ik slik nu paracetamol waardoor d pijn bijna weggaat en als ie dan weer erger wordt, slik ik er weer een. Hopenlijk is het snel over, want het is echt niet leuk.

Ja, volgens mij moet je dat dan een stukje in je oor stoppen, haha! Weetutookniethoor, maar goed als het met paracetamol ook onder controle te houden is, is het ook prima natuurlijk!
Even gegoogled

Oorpijn: - enkele druppels uiensap in het oor en een omslag van geraspte ui op de pijlijke plek.

En het enige resultaat over rode kool en oorpijn was een reactie op een of ander forum

geen rode kool dus. uiensap in mijn oor??? Omslag van geraspte ui op de pijnlijke plek. Dat wordt lastig want de pijn is echt van binnen. Durf het ook niet echt aan om uiensap in mijn oor te stoppen, doet al zeer genoeg zo. Ik slik wel paracetamol en hoop dat het snel over is!

Oh ja Milena mag idd ook nog een boek uitzoeken. Morgen maar even doen Welk boek heeft kleine Kay gekozen?
Wil hier ook nog even een kinderboek scoren.

Frans, zou het ook maar bij paracetamol houden hoor.

Beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven