Het laatste woord

zondag 11 oktober 2009 om 20:43
Plaats hier een link naar de topics waarin je het laatste woord had. En met het laatste woord bedoel ik niemand had 24 uur na je laatste posting meer iets te zeggen.
Het laatste woord hebben. Lekker gevoel? Of toch niet?
Dit topic is ook te misbruiken voor mensen die alsnóg het laatste woord willen hebben .
Ik trap af:
Groentehap
Trouwen ongelukkige vrouw
Deeltijd studie
Het laatste woord hebben. Lekker gevoel? Of toch niet?
Dit topic is ook te misbruiken voor mensen die alsnóg het laatste woord willen hebben .
Ik trap af:
Groentehap
Trouwen ongelukkige vrouw
Deeltijd studie

zondag 11 oktober 2009 om 22:24
quote:mamalelie schreef op 11 oktober 2009 @ 21:03:
Als ik het laatste woord had denk ik altijd dat het niemand meer interesseert. Dus ik heb liever nog een stuk of 10 reacties.Idem, ik zal eens wat ouwe topics opduikelen als jullie beloven dan nog even een reactie te geven daar (en mij gelijk geven uiteraard )
Als ik het laatste woord had denk ik altijd dat het niemand meer interesseert. Dus ik heb liever nog een stuk of 10 reacties.Idem, ik zal eens wat ouwe topics opduikelen als jullie beloven dan nog even een reactie te geven daar (en mij gelijk geven uiteraard )
zondag 11 oktober 2009 om 23:35
die topics waar ik t laatste woord had zijn niet te tellen ;( zo inspirerend ben ik. Maar meestal vergeet ik ze zelf ook.
zal eens gaan kijken of er nog reactie op het bordspellen topic is, daar was ik ook de laatste.Geloof dat t op entertainment staat, ik ben ff kijken dus....
zal eens gaan kijken of er nog reactie op het bordspellen topic is, daar was ik ook de laatste.Geloof dat t op entertainment staat, ik ben ff kijken dus....
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

maandag 12 oktober 2009 om 00:25
quote:iry schreef op 12 oktober 2009 @ 00:08:
Heb dat regelmatig gehad dat een discussie stil viel na mijn post.
Ik vind dat niet zo leuk,krijg dan altijd complottheorieen paranoia (oh Iry post..ssst..niets meer zeggen allemaal!! )
Dat heb ik ook! Ik troost mezelf dan maar met dat te weinig mensen me hier kennen om een complot tegen me te vormen.
Maar die troost heb jij dan weer niet Iry...
Heb dat regelmatig gehad dat een discussie stil viel na mijn post.
Ik vind dat niet zo leuk,krijg dan altijd complottheorieen paranoia (oh Iry post..ssst..niets meer zeggen allemaal!! )
Dat heb ik ook! Ik troost mezelf dan maar met dat te weinig mensen me hier kennen om een complot tegen me te vormen.
Maar die troost heb jij dan weer niet Iry...
maandag 12 oktober 2009 om 13:26
quote:Starshine schreef op 12 oktober 2009 @ 00:04:
tnx nouschi
courage, hmm misschien heb je gelijk (die kan je in je zak steken voor het 'ik-heb-gelijk-topic'.)Je roept maar hoor als je weer eens de laatste bent of bijval nodig hebt.
tnx nouschi
courage, hmm misschien heb je gelijk (die kan je in je zak steken voor het 'ik-heb-gelijk-topic'.)Je roept maar hoor als je weer eens de laatste bent of bijval nodig hebt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

maandag 12 oktober 2009 om 16:08
Ja Vlinder, dat is irritant hè. En dan kom je op bladzijde 130 met je superrelevante en onderbouwde bijdrage die totaal doodploft omdat iedereen inmiddels ruzie aan het maken is. En als je terugbladert blijkt dat iemand op bladzijde 32 al eens precies hetzelfde heeft geschreven als jij.
mahna mahna tuduuuudududu
maandag 12 oktober 2009 om 19:46

maandag 12 oktober 2009 om 20:50
quote:nlies schreef op 12 oktober 2009 @ 17:55:
enne als wij hier nu onze laatsteposttopic melden, wat daardoor weer nieuw leven ingeblazen wordt, moeten we het dan hier weghalen, of weer proberen t laatste woord te krijgen?
Probeer dan gewoon wéér het laatste woord proberen te krijgen, zodat je:
1. Nogmaals ongegeneerd je mening kan uiten
2. Hier kan klagen dat je weer het laatste woord had .
enne als wij hier nu onze laatsteposttopic melden, wat daardoor weer nieuw leven ingeblazen wordt, moeten we het dan hier weghalen, of weer proberen t laatste woord te krijgen?
Probeer dan gewoon wéér het laatste woord proberen te krijgen, zodat je:
1. Nogmaals ongegeneerd je mening kan uiten
2. Hier kan klagen dat je weer het laatste woord had .