Het laatste woord

11-10-2009 20:43 31 berichten
Plaats hier een link naar de topics waarin je het laatste woord had. En met het laatste woord bedoel ik niemand had 24 uur na je laatste posting meer iets te zeggen.

Het laatste woord hebben. Lekker gevoel? Of toch niet?

Dit topic is ook te misbruiken voor mensen die alsnóg het laatste woord willen hebben .

Ik trap af:

Groentehap

Trouwen ongelukkige vrouw

Deeltijd studie
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk liever dat er nog iemand op me reageert.
Ik ook.
Ik hier ook, maar in real life heb ik wel graag het laatste woord
Zullen wel alleen vrouwen zijn die hier posten.... immers, die willen ALTIJD het laatste woord.... zugt
Aliquando et insanire lucundum est
Als ik het laatste woord had denk ik altijd dat het niemand meer interesseert. Dus ik heb liever nog een stuk of 10 reacties.
Ik vind het ook irritant. Ik hoop dan ook maar dat ik in dit topic niet het laatste woord heb
Ik wil altijd dat iets echt echt af is. Het laatste woord dus. Eigenschap waarvan ik me pijnlijk bewust ben maar niet heel veel aan doe.

Laatste woord in dit topic lijkt me een kleine ramp
quote:mamalelie schreef op 11 oktober 2009 @ 21:03:

Als ik het laatste woord had denk ik altijd dat het niemand meer interesseert. Dus ik heb liever nog een stuk of 10 reacties.Idem, ik zal eens wat ouwe topics opduikelen als jullie beloven dan nog even een reactie te geven daar (en mij gelijk geven uiteraard )
Parkeren op eigen terrein

deze dus.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
die topics waar ik t laatste woord had zijn niet te tellen ;( zo inspirerend ben ik. Maar meestal vergeet ik ze zelf ook.

zal eens gaan kijken of er nog reactie op het bordspellen topic is, daar was ik ook de laatste.Geloof dat t op entertainment staat, ik ben ff kijken dus....
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
tnx nouschi

courage, hmm misschien heb je gelijk (die kan je in je zak steken voor het 'ik-heb-gelijk-topic'.)
Heb dat regelmatig gehad dat een discussie stil viel na mijn post.

Ik vind dat niet zo leuk,krijg dan altijd complottheorieen paranoia (oh Iry post..ssst..niets meer zeggen allemaal!! )
quote:iry schreef op 12 oktober 2009 @ 00:08:

Heb dat regelmatig gehad dat een discussie stil viel na mijn post.

Ik vind dat niet zo leuk,krijg dan altijd complottheorieen paranoia (oh Iry post..ssst..niets meer zeggen allemaal!! )

Dat heb ik ook! Ik troost mezelf dan maar met dat te weinig mensen me hier kennen om een complot tegen me te vormen.

Maar die troost heb jij dan weer niet Iry...
Door je grappige naam herken ik jou ook, hoor, Toby

Maar ik sluit me bij alle reacties aan. Vind het juist vervelend als mijn reactie niet gehoord wordt / overruled wordt.
quote:Starshine schreef op 12 oktober 2009 @ 00:04:

tnx nouschi

courage, hmm misschien heb je gelijk (die kan je in je zak steken voor het 'ik-heb-gelijk-topic'.)Je roept maar hoor als je weer eens de laatste bent of bijval nodig hebt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ha! Wat grappig.

Als ik mijn naam ergens als laatste zie staan denk ik altijd, tja iemand mot het laatste woord hebben hè?

Anders zou zo`n topic jarenlang hot blijven en daarvoor gaat het te snel hier op het vf!
ja ik heb ook liever wat reacties na mijn bijdrage...dat heb je iig een discussieen ben je niet de dooddoener....
Ik heb liever het eerste woord. Vaak verzanden topics in een disussie over de discussie zelf, en dan haak ik meestal wel snel af, of ik moet echt niets anders te doen hebben
Ja Vlinder, dat is irritant hè. En dan kom je op bladzijde 130 met je superrelevante en onderbouwde bijdrage die totaal doodploft omdat iedereen inmiddels ruzie aan het maken is. En als je terugbladert blijkt dat iemand op bladzijde 32 al eens precies hetzelfde heeft geschreven als jij.
mahna mahna tuduuuudududu
enne als wij hier nu onze laatsteposttopic melden, wat daardoor weer nieuw leven ingeblazen wordt, moeten we het dan hier weghalen, of weer proberen t laatste woord te krijgen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Linndaatje schreef op 12 oktober 2009 @ 08:51:

Door je grappige naam herken ik jou ook, hoor, Toby

Fijn dat je me niet boycot

Ik had hier het laatste woord:

Geweldige low budget tip voor NasiBami met varkensvlees

Tekst over moeder die nooit klaar is met klusjes in huis
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:nlies schreef op 12 oktober 2009 @ 17:55:

enne als wij hier nu onze laatsteposttopic melden, wat daardoor weer nieuw leven ingeblazen wordt, moeten we het dan hier weghalen, of weer proberen t laatste woord te krijgen?

Probeer dan gewoon wéér het laatste woord proberen te krijgen, zodat je:

1. Nogmaals ongegeneerd je mening kan uiten

2. Hier kan klagen dat je weer het laatste woord had .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven