Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
quote:germanwings schreef op 12 oktober 2009 @ 15:53:

[...]

OMG..... nooit van anticonceptie gehoord ofzo?je dacht toch niet dat die 2 vierlingen en tweeling natuurlijk waren gekomen???
quote:DJ Momo schreef op 12 oktober 2009 @ 16:17:

[...]

je dacht toch niet dat die 2 vierlingen en tweeling natuurlijk waren gekomen???ben ik zo naief als ik zeg dat ik dat wel dacht.....
beetje wel, GW

zo, charlotte heeft een boek geschreven! staat op hyves...
ik zou zelf graag 2 mss 3 kinderen willen, kan me gewoon niet voorstellen dat ik na een 4-ling nog meer kinderen zou willen.....
Jeetje Rain, heftige dag meis! Ik hoop echt voor je dat je gewoon voor de volgende afspraken lekker helemaal gewoon zwanger wordt. Doe je best nog even vanavond!

En anders: ze gaan zo te horen grondig aan de slag. Dat lijkt me ook wel prettig. Natuurlijk zijn het vervelende onderzoeken, maar het is fijn dat er snel wordt doorgepakt en jullie niet nog een tijd moeten aanmodderen.

Kijk naar Party: die heeft dat circuit ook doorlopen en er is ook wat ontdekt, verholpen en nu is ze hartstikke zwanger! Het is natuurlijk klote dat het niet 'normaal' lukt, maar ik geloof echt dat jullie ook een kindje gegund is!

Riz: wat een vervelende VK zeg. Vind het niet netjes dat ze niet goed op de hoogte was van jullie verhaal. Kan me voorstellen dat je je dan weer even erg druk maakt.

Ach lieve Poll: je had zo' n hoop! Wat een teleurstelling.
Dank jullie wel, lieverds! Ik voel me al iets minder wanhopig. Mijn vriend snapt het wel een beetje, maar hij heeft de hormonen er niet bij die mijn gemoedstoestand beinvloeden. Hij stelde voor om in Berlijn dan maar een pashokje/ museumwc/ donker steegje op te zoeken. f mijn moeder om een boodschap te sturen.

En er zaten chippies en chocolaatjes bij de boodschappen, heel lief. Die ga ik nu allemaal achter elkaar in mijn waffel proppen. En dan weer aan de studie, moet ook gebeuren.

X voor allemaal!
Ach Poll, meisje.. Kan me voorstellen dat je er wel klaar mee bent inmiddels..

Rain, klinkt heftig, maar je wordt in ieder geval wel helemaal serieus genomen.. Ach, en nu ben je dan net nog een extra stukje gemotiveerd om deze ronde zwanger te worden, niet..? Misschien dat het helpt..?

Riz, vind t ook niet heel tactisch van die mevrouw zeg!

Yaya, feli met je nieuwe nichtje!

Weet trouwens je wat me erg lijkt? Dat je dan een naam in gedachten hebt, en dat dan iemand die echt dichtbij staat een kind baart en ineens jouw naam "jat"..

Ga weer GA kijken!
Daar was een topic over geloof ik, Kath. Ik zag vanmiddag zoiets langskomen. Nee, daar moet ik ook niet aan denken. Heb je eieieieieieindelijk een naam, geeft iemand anders hem al aan z'n kind! Gelukkig heeft nog niemand in mijn omgeving "mijn" namen gegeven aan z'n kind (ik heb wel een lijstje,maar man vindt geen enkele naam daarop mooi, dus dat wordt nog wat....)

Poll, zo krijgt Berlijn wel een andere (spannende) dimensie! Lekker chips en chocola vanavond. Helpt altijd een beetje.
Dat lijkt me ook echt een drama, als we er dan eindelijk uit zijn dat dan iemand anders die naam voor mijn neus wegkaapt.

Ik heb 3 vriendinnen (waarvan 2 echt vrij goed) die voor mij zijn uitgerekend (alle 3 in december) ik hoop maar dat ze als we dan al een naam hebben er niet met de onze vandoor gaan. Zuslief krijgt gelukkig een jongetje, das een zorg minder.
hm, had nog 1 ovu test liggen.. negatief. naja.
poll, zou toch mooi zijn, als je later tegen je kind kunt vertellen dat het verwekt is in een berlijns museumtoilet.. *hoop het echt voor je*
moom, wil je mijn ovutesten? Heb nog een hele stapel liggen namelijk....
Polleke, komt vast helemaal goed in het bruisende (en dan waarschijnlijk koude) Berlijn.

Riz, tactloze doos zeg.

Annika, hoe gaat het nu met je? Hoe voel je je, in een halelujastemming nog steeds?

Rain, wat een gedoe eigenlijk he, maar meid wat doe je het goed.

Justdeb, het gaat nu wel spannend worden zeg.

Nu weer snel naar Project Runway!
gw, die vrouw doet het heel goed met haar 31 jaar en 11 kids. En ik snap niet dat die artsen dat allemaal terugplaatsen maar goed, het zal wel. Lijkt me ook niet leuk als onze naam ook door vriendinnen gebruikt wordt maar ja, soms doe je daar niets aan.
beck, lief van je. weet ik nog niet. ik temp sowieso door. maar had nog nooit ovu testen in dezelfde maand als tempie gebruikt. was dus benieuwd wanneer ik pos ovu test zou hebben. volgens mij heb ik nu zo'n beetje mijn ovulatie (WAAAAT, wat doe ik hier nog!?). dus had ik eigenlijk een pos ovu verwacht.

kath, mijn foto opdracht staat in mijn hyve. we gaan het abc af, en beginnen net bij A, dus ik denk dat wel duidelijk is welke mijn opdracht was!
correctie, ben foto aan het uploaden. Holland's next top model staat er al wel op.
hehe, staat er op. (Foto's)
momo, ovulatie test is positief 24-48 uur voor je ovualtie, temp stijgt na je ovulatie, dus volgens kan het dan wel kloppen dat hij nu niet meer positief is bij jou.
precies GW, ik zit nu in het oog van de orkaan! (and again, what am i still doin here?!?!?!)
precies, je zou toch synchroon seksen met rain, die is volgens mij al bezig hoor.... scheer je weg dus
Scheer je weg, synchroonseksen
EBP en 36,6
Weer geen EBP, maar ik neem aan dat je gisteren je best nog even hebt gedaan momo?
Hahahah Moom, ik heb nog even aan je gedacht gisteravond. Niet tijdens mijn hoogtepunt hoor.....

Ik ga eens gauw aan het werk, loop een beetje achter door al die vrije dagen/ziekenhuisbezoekjes.

Trouwens nog maar 2 weekjes (ietsje minder) en dan hebben we onze meeting. Spannend he? Ik heb er in ieder geval wel zin in!
schatjes, jullie zijn echt te grappig!!

GW: over 2 weken weten we meer. moet wel even mijn p-day bijstellen, dit wordt weer een >29 dagen cyclus, als ik nu pas een hogere temp zie! volgens mij wordt dat dan ook synchroon piezen met rain. wat zeg je er van, rain? ook synchroon bevallen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven