NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Coraline heb ik al LANG gezien. In 3D zelfs. Dan is die tunnel echt teringcool
668, the neighbour of the Beast
En YAAAAAAAAAAAAAAY voor Mika!
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 13 oktober 2009 @ 08:40:

Coraline heb ik al LANG gezien. In 3D zelfs. Dan is die tunnel echt teringcool

Wij hebben ook de 3d versie, supertof idd.

( Hoewel ik die tunnel net een vagina van binnen vind sorry )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
goedemorgen,

ik was weer wakker

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee voor mika

ik ben benieuwd naar je tattoo engie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
boro, ik heb kortingskaarten voor de handwerkbeurs in de ahoy, voor komend weekend. Misschien dat ik zaterdag ga. Wil je een kaartje dan stuur ik het vandaag op
goedemorgen meisjes !

handwerk beurs ? leuk ! itsie veel plezier als je gaat!
Heb gister een nieuw bed gezocht. op internet.

ik wil een groooooot bed!

nu slaapt yammini eindelijk door, nou ja nog wel twee nachtvoedingen. maar nou loopt yaman te zijken dat ie niet kan slapen omdat yammini naast mij ligt. dus nu heeft hij te weinig ruimte

we zouden dit jaar al een nieuw bed kopen , maar ik wil een groot bed met een Co-sleeper.

dan kunnen we eindelijk allemaal slapen

co sleeper:

dat is wel heel praktisch yam, wist niet eens dat zoiets bestond
Wat een verdomd handige uitvinding Zal wel een fors prijskaartje aan vasthangen *sloop een zijde van een traditioneel ledikantje, zelfde effect*

Maar echt klasse!

Hoe doet'ie het dan als het matrasje naar beneden moet omdat dametje eruit klimt?

Mogguh
idd dat kun je zelf maken van een gewoon ledikant

als je een "echte" koopt dan kun je het zij hek weer omhoog schuiven.

maar ik denk dat we gewoon voor een doe het zelver gaan, en voor haar middagslaapje gebruiken we gewoon haar oude ledikant op haar eigen kamer. en voor de do het zelf co sleeper koop ik een tweedehandsie op MP.

ja yamman wilt er nog niet aan, maar zo lang ik er twee keer per nacht uit moet voor de BV acht ik zijn wil iets ondergeschikt aan mijn comfort ..

ja democratie viert effe geen hoogtij als het op mijn nachtrust aan komt.

in gedachte houdend dat we volgend jaar weer naar het ziekenhuis gaan voor een tweede als dat mag lukken, dan ben ik voorlopig nog niet van de nachtvoedingen af ....

dusseh yamman ... als t je niet zint dan kom je maar met een betere oplossing

oh oh oh wat ben ik hard.
Helemaal eens, Yamuna. Een troost: het gaat ooit echt over, dat nachtvoedingsgedoe. Maar dat moet slapend/halfwakker kunnen anders lig je zo weer een halve nacht wakker om niets.
het voordeel is dat ik vandaag de dag niet meer netjes en secuur hoef aan te leggen , ik hang mn memmen gewoon richting yammini en slaap verder, ze regelt zelf de rest wel
Shit, heb ik gister gerechten gemaakt en foto's voor de site gemaakt, zijn de foto's weg, kan ze niet meer vinden. Snik. Heb genoeg te doen. Dus ben al weer het opnieuw te maken maar wel balen dat ik er gisteravond van gegeten heb, moet ik het vanavond weer eten. Zucht.

Mooi bed Yam. Goeie oplossing.

Hoe is het met de Nijnen mamzie? Zijn ze helemaal gewend?

He Kikkertje ook aan het handwerken? Leuk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
voelen de konijntjes zich al helemaal thuis?

ik heb hier tuigjes liggen , zal ik eens kijken of die eventueel ook konijn geschikt zijn ?

dan kunnen de jongens met een riempje konijn uitlaten in het park
hmmmz sja ik weet niet of ze gaan passen. ik kan ze wel naar je opsturen, dan moet je maar even kijken of het past.

het is natuurlijk wel belangrijk dat de jongens niet sjorren aan de lijntjes met tuigjes, want konijntjes zijn natuurlijk veel fragieler dan hondjes !
Lijkt mij geen goed plan. Wat als er een hond los loopt en die konijnen pakt, die kinderen kunnen dan alleen toekijken dat ze verscheurt worden. Nee ik zou dat niet doen.
Zo flink wat geld stukgesmeten vandaag

het nieuwe bed word binnen vier weken geleverd.

nog even met mn vuist op tafel geslagen mbt tot de co sleeper.

en we zijn overeen gekomen dat hij binnen aanzienlijke tijd melkproducerende memmen groeit en anders staat er een Co sleeper met vier weken tijd. fair deal vond ik
Yamuna, doe maar niet. Met Frietje waren de heren gaan glijden van de glijbaan en zulks zou ik niet graag nog een keer mee maken *al hebben ze al wel om buitenspelen met de nijntjes gevraagd*

De nijnen zijn prima gewend, ze zijn nog wel wat angstig van ons maar mss hoort dat ook wel bij konijnen? Ik mag ze wel lekker op hun bolletje kroelen en ze hebben mij nog nooit gebeten.

Mleen, weet je de nummers van de foto's nog? 'Zoeken' gebruiken met als zoekwoord 'foto' of hoe dat op je mobiel ook genoemd wordt? Of zijn ze zoekgeraakt op je mobiele telefoon in plaats van op je computer?
Yamuna (bedoel eigenlijk die grote grijns smiley)
Nee was echt kwijt, camera gaf aan vol te zijn dus ik heb alles even zonder te kijken op een nieuw aangemaakte map tijdelijk geplaatst en camera leeg gemaakt, 900 foto's weg. Maar in die map stond hij dus niet. En op de camera is weg=weg.

Nou ja, vanochtend weer opnieuw gemaakt en meteen opgeslagen.

Nu ben ik moe dus denk dat ik nu wat recepten ga overschrijven, even ga bellen vanavond en tv kijken en morgen de rest af maak met koken. Kan het even niet opbrengen om nu nog te koken. En het is nu donker voor de foto's, en mijn koelkast staat vol dus even snel eten wat ik allemaal heb gemaakt.
myleentje, ik zou even de tip van mamz opvolgen. Ze moeten toch ergens zijn denk ik
goedenavond,

tattoo staat op hyves en kom

ik ben er blij mee
hij is mooi engie, echt supermooi

ik zou ook zo graag willen maar het komt er maar niet van
hij is mooi gezet Engie!

ik ben nog op zoek naar de perfecte afbeelding
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mooi engie

Ik ben aan het "kriebelen" om mijn arm tattoo uit te laten breiden. Inmiddels ken ik mezelf , dus het zal binnen nu en 6 mnd ( geld afhankelijk ) er wel van komen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven