hoe ben ik

14-10-2009 08:40 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewapend met een lekker kopje thee ging ik gisterenavond eens heerlijk zitten achter het beeldscherm om even te kijken naar mijn hyvespagina. Even lekker foto's kijken en bijkletsen met mijn vriendinnen. Het is toch mooi dat je zoiets vandaag kunt; zonder bellen of afspreken..... heerlijk zonder het huis uit te gaan.

Kids op bed en man aan het sporten, het huis voor mij alleen.

Een vriendin gaf me een leuke link naar een testje. Ik ben gelukkig altijd in voor een test en begon met invullen. het ging erover hoe hetero ik wel ben. nu dacht ik dat hetero en lesbi en bi alleen ging over een sexuele relatie. In dit testje werd het breder gezien. Ze testten het ook voor emotionele en sociale relaties. En tja, dan ben ik opeens niet zo gericht op het andere geslacht hihi.

Ik ga liever met vriendinnen de stad in dan met mijn man naar Ajax, ))))

Hebben er meer hier deze test gedaan? En hoe moet ik de uitslag zien? Ik heb de makers gemaild maar nog geen antwoord gehad. Het testje staat op hoeheterobenjij.nl

Groetjes

Marieke, die zichzelf nog wel hetero noemt, hihi
Die site is al eens gepromoot hier..
Hoppa! Hoeheterobenjij = het topic dat er al over gaat!
hihi
Ik ben een beetje verbaasd dat je de makers van die site gemaild hebt. Je weet toch wel hoe hetero je bent. En als de uitslag komt dat je hartstikke lesbisch bent, wat dan, dan ga je weg bij je man? Het is maar een internettestje, dat wil ik eigenlijk zeggen, ik zou er geen waarde aan hangen.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:HeksjeE schreef op 14 oktober 2009 @ 08:54:

Hoppa! Hoeheterobenjij = het topic dat er al over gaat!Graag hier verder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven