Mode & Beauty alle pijlers

Haarkleuring van eigen merk Kruidvat

14-10-2009 13:04 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al enige tijd de haarkleuring van Guhl. Vind 'm een beetje duur worden (10,00 euro). Nu zie ik dat Kruidvat van hun eigen merk haarkleuring heeft voor 5,00 euro.

Nu zou ik wel over willen stappen maar weet niet of de kleuren ook echt mooi zijn. Gebruikt iemand hier deze kleuring en wat vind je er van? En kan ik ook 2 kleuren met elkaar mengen?

Groetjes, Iris
Mengen zou ik niet zo snel doen.

Bij kruidvat enz heb je ook Poly Polette voor ¤5,- en dat is net zo goed.
Ik heb geen ervaring met mengen van kleuren maar ik ben zelf erg tevreden over de haarkleuring van het Kruidvat. Prima spul voor weinig geld idd.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik heb zelf ook eens Kruitvat geprobeerd,omdat deze niet op dieren getest is.

vond hem alleen niet goed. De kleur vervaagde erg snel.

Bij Euroland en van die goedkope winkeltjes waar ze restpartijtjes verkopen,hebben ze ook vaak verf,maar dan een stuk goedkoper.

Hema heeft ook haarverf.
Ik heb in het verleden wel een paar keer kleuring van het Kruidvat eigen merk gebruikt. Ik moet zeggen dat ik de donkere kleuren, (donker bruin/midden bruin) wel ok vond, niet spectaculair en bleef ook niet heel lang mooi zo als bij de kapper of duurdere/andere merken, maar ik had toen weinig geld en omdat ik er niet heel veel van verwachte voldeed het prima. Mijn haar is van mijzelf ook al donkerbruin, (maar erg grauw, vandaar af en toe een verfje) dus het was ook geen heel groot verschil.

Ik heb toen mijn moeder, die haar (deels grijze) haar altijd blond verft ook de kruidvat verf aangeraden (met bovenstaande verhaal erbij) dat had ik beter niet kunnen doen want haar haar werd door de kleuring heel erg geel, en het was, zeg maar, heel duidelijk geverfd en absoluut niet natuurlijk blond o.i.d. De kleur die ze gebruikt had was geloof ik midden goud blond (of zoiets ??)

Ik denk dus dat het wel afhankelijk is van je eigen haarkleur, of je veel grijze haren hebt en wat je verwachtingen zijn. Ik denk dat je als je een kleur gebruikt die dicht bij je natuurlijke kleur ligt en een beetje handig ben met verven en je niet al te hoge verwachtigen hebt er best een leuk kleurtje mee kan maken!
Kruidvat vind ik niks. Kleur pakt niet goed en wordt snel vaal.

Ik zweer bij kappersverf, is in verhouding veel goedkoper dan steeds pakjes kopen en de kleur blijft langer mooi.
ooit eens geprobeerd, maar ik had een rare groene gloed over mn haar gekregen...gelijk weer terug naar mn eigen merk nl; garnier nutriss.

die koop ik altijd in de aanbieding (kruitvat, trekpleister) voor een euro 7,8 per pak ipv 12.
Ik ben er wel tevreden mee (gebruik bijna altijd midden bruin), maar het vervaagt wel redelijk snel idd, ook al is het geen spoeling maar verf.
Ik zou het niet mengen. Ik heb wel eens de haarkleuring van Kruidvat eigen merk gebruikt en heb hier geen problemen aan ondervonden.

Mijn favoriete haarverf blijft toch Schwarzkopf poly palette.
Ik kreeg er jeuk van. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Mijn favoriet is L'Oreal. Je betaald iets meer met beter resultaat.
Heb vandaag Londa gekocht, ook erg goedkoop, dus ben zeer benieuwd hoe hij uitvalt.
Nou, na het lezen van al jullie ervaringen, ga ik toch maar niet de haarkleuring van Kruidvat kopen. Ik heb blond haar en lees dat het geel kan worden of groen.

De Schwarzkopf poly palette lijkt me misschien wel wat.

Is deze kleuring voor blond haar ook mooi?
Ik heb weleens gemengd en kreeg toen iets wat niets deed, helemaal niks :-)

Ik gebruik Kruidvat voor de basiskleur en Guhl Ultra Mild voor de nuance. Het zijn beide langdurige maar geen permanente kleuringen. Bleken doen ze beiden als de beste maar de kleurafzetting is minder langdurig. Als het dus langzaam wegslijt is je haar meteen een stuk lichter. Maar ik vind ze wel mooi, daarom gebruik ik ze nog steeds.

De kapper heeft de nieuwste producten, bijvoorbeeld van Farouk, en die zijn, in tegenstelling tot de huiskleuringen, minder schadelijk voor je haar. Misschien wil de kapper je wel een paar tubes verkopen. De kapper weet dan ook welke kleur je wel en niet staat en of het beoogde resultaat te bereiken is.
Ik heb ook een keer Kruidvat eigen merk geprobeerd kleur zwart. Was binnen no time vervaagd.... Erg jammer want hij is wel goedkoper..
Kruidvat eigen merk heb ik ook wel eens geprobeerd, maar vond het niks. Wat anderen ook al zeiden, het vervaagt snel helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven