3000+

14-10-2009 00:35 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...

Het absolute dieptepunt?

Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..

Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?

Qua onderwerp staan we overal voor open.
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 16:53:

Het is nog PRIL dames. Ik heb geen idéé wat zijn vader doet. We zijn druk bezig überhaupt een éérste date op poten te zetten. Begint wel een beetje urgent te worden, want nog een paar nachten doorhalen aan de telefoon en ik moet tot februari bijslapen.Heeerlijk Sprank.. dus je hebt eigenlijk helemaal geen blaasontsteking? Maar gewoon last van een plaatselijk lek?
Nee zonder gekheid, echt gaaf voor je Sprank... en heb je hem dus nog niet in het echt gezien??
Ohw... houdt ons op de hoogte hoor. Ik vind prille liefdes geweldig!
Whahahahaha . Nee weldegelijk blaasontsteking. Sterker nog, dat is min of meer de reden dat de reeds geplande eerste ontmoeting niet door is gegaan.
Heb je 'm gegoogeld?
Spannend, Sprankelend! Al een andere date gepland?
Vertel op... waar heb je hem vandaan?
Het is geen prille Liefde. Het is prille dating. Ik vind hem wel echt leuk. Maar ja, wat wéét je nou van iemand zo in het begin. Straks spreken we af en blijkt dat hij kanaries opzet als hobby. Pweh pweh pweh pweeehhhhhh....
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 16:56:

Whahahahaha . Nee weldegelijk blaasontsteking. Sterker nog, dat is min of meer de reden dat de reeds geplande eerste ontmoeting niet door is gegaan.Heb je dat ook gezegd tegen hem of heb je een smoes verzonnen?
Nou... kanaries opzetten is best leuk hoor!!

En een stuk rustiger dan kanaries kweken
Ja, ik heb hem gegoogled. Maarrr.... hij had mijn sneller gegoogled. Daar stond ik van te kijken (en toen dacht ik jemig man, wijf ). Hij bestaat echt. En de dingen waar hij over had verteld waren ook grotendeels te vinden op de internets. Dus die zorg is al vrij ver weg.
Nou... dames... mijn aateevee gaat zo in.

Ik begin vanavond op pagina 29 met lezen en ben morgen weer present!
Je hebt hem niet gevonden bij de plaatselijke fanfare of de duivensportvereniging? Mooi!
Echt gaaf Sprank, wel vertellen hoe het verder gaat he...

Als het na het weekend wordt dan openen we gewoon weer een 3000+ topic, ik vind het wel lekker een snel topic waar iedereen lekker door elkaar tettert
Tot vanavond, Bianca!
Maar twee jaar geleden heb ik ook eens een dating poging gewaagd, en daarbij een leuke meneer getroffen. Maar daar bleek na een paar maanden toch opeens wel een mevrouw bij te horen. En nu ben ik natuurlijk wel twee jaar minder naïef, maar toch, dat is er wel best ingekleund merk ik aan mijn overdosis achterdocht .
quote:Alixz schreef op 14 oktober 2009 @ 17:00:

Je hebt hem niet gevonden bij de plaatselijke fanfare of de duivensportvereniging? Mooi!Wat is er mis met een fanfare of duivensport? Tssssk wat zijn jullie kieskeurig zeg
Fijne avond Bianca!!
Achterdocht is niets mis mee Sprank, als je maar niet vergeet om ondertussen te genieten
Ik heb hem van de macramee vereniging. Daar haal ik ze altijd vandaan.
Ja dank jullie... en jullie ook, typ ze

pff huisvrouwen die niets beter te doen hebben dan heel de avond forummen Ik vond het gezellig
Gaat aateeveejen jij!
quote:Bianca40 schreef op 14 oktober 2009 @ 17:02:

Ik vond het gezelligIk ook
Gemacrameede kanaries, bah!
Zijn jullie hier nou nog??

Neem een leven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven