3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
donderdag 15 oktober 2009 om 22:13
quote:bengewoonpetra schreef op 15 oktober 2009 @ 22:11:
lijstjes wil ik, wie heeft de meeste posts, wie de minste, wie waren de huillies? wat waren de onderwerpen? etcetcetc
*of zal ik gewoon de was eens gaan opvouwen? die arme kinderen hebben niets meer schoon na 3 dagen zo intensief forummen door deze ontaarde moeder*Sinds het openen van dit topic zijn er nog niet eens twee volle dagen verlopen. Wat heb jij die derde dag dan gedaan?
lijstjes wil ik, wie heeft de meeste posts, wie de minste, wie waren de huillies? wat waren de onderwerpen? etcetcetc
*of zal ik gewoon de was eens gaan opvouwen? die arme kinderen hebben niets meer schoon na 3 dagen zo intensief forummen door deze ontaarde moeder*Sinds het openen van dit topic zijn er nog niet eens twee volle dagen verlopen. Wat heb jij die derde dag dan gedaan?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 15 oktober 2009 om 22:13
quote:Bianca40 schreef op 15 oktober 2009 @ 22:12:
Ja proost Sprank.... wat moeten we nou morgen gaan doen??
Ik voel dat ik in een gat val...
hebbie een pilletje voor mij?
Nu gaan we fulltime aan de slag bij Hart van Nederland natuurlijk.
Morgen meteen over de vrouwen die in een gat vielen na het sluiten van een topic!
Ja proost Sprank.... wat moeten we nou morgen gaan doen??
Ik voel dat ik in een gat val...
hebbie een pilletje voor mij?
Morgen meteen over de vrouwen die in een gat vielen na het sluiten van een topic!
donderdag 15 oktober 2009 om 22:15
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 22:13:
[...]
Morgen meteen over de vrouwen die in een gat vielen na het sluiten van een topic!Ach ja, dat onderwerp staat nog open
[...]
Morgen meteen over de vrouwen die in een gat vielen na het sluiten van een topic!Ach ja, dat onderwerp staat nog open
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!