3000+

14-10-2009 00:35 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...

Het absolute dieptepunt?

Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..

Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?

Qua onderwerp staan we overal voor open.
1300
Ook goeiemorgen allemaal

Jee Sprank wat ben je al druk? Kan je pillen toch niet beter in de verkoop gooien voor 4 euries per stuk??
Ha! Inmiddels vloerkleden lekker in de ijskoude zon, plantenbakken binnengehaald voor de winter en de provisiekast opgeruimd. HET grote voordeel van die pillen is dat de duizende goede ideeën en plannen in mijn hoofd daadwerkelijk worden omgezet in acties (iemand heeft dat briljante onderschrift 'ideas are funny little things, they won't work unless you do', nou c'est moi zeg maar ). Nadeel zijn dan weer de belachelijke hoofdpijn en de angstaanjagende hartkloppingen die ik nu heb. Alleen al om dat laatste snap ik niet dat mensen die pillen willen slikken als ze die voordelen niet ook hebben (en voor de goede orde, die hèb je dus niet als er geen neurologisch defect op te lossen is, want geen probleem = geen oplossing).

Maar goed, ik ben blut, dus rrrrrrrrrrrrrrroept u maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dat antivlooienspul STINKT.
En ik ben bang dat de cavia er ieder moment dood van neer zal vallen (staat in een andere kamer hoor).
Oh hahahahaha, hier is de reclame van KPN over die pokkie op televisie. Als ik die zie wil ik meteen mijn vriendenkring heel heftig multiculti uitbreiden .
Wow! Druk in de Kamer!!! Iedereen gaat zich er tegenaan bemoeien.
Sprank, je bent helemaal geweldig.

Zonder jou was dit project gedoemd te mislukken!

Ik ben je zeer erkentelijk!
Waarom doe je dat antivlooienspul? Het is koud buiten en dat is toch voldoende om alle eitjes van de afgelopen zomer te doen afsterven?
Hoe is het met niet roken Bianc?
En nee ik begrijp zowiezo niet dat mensen zichzelf volstoppen met troep of medicijnen zonder dat dat echt nodig is (oke.. behalve sigaretten dan.. maar die zijn echt nodig!)
Ahum... niet zo best Floor
Ik durf niet eens meer naar het teveel roken topic

voel me een beetje een loser... maar wel eentje met goeie wil om het alsnog te laten slagen... zeeeeeeeer binnenkort
Maar voorlopig zit onze beloning van dagje sauna er niet in.
Haha, graag gedaan hoor Floor. Vroegâh schreef ik ook in zo'n oeverloos lultopic, dus dit is even een fijn memory lane gevoel .
En dan gaan we ook echt niet he!! Ik moet wel het gevoel hebben dat ik het verdiend heb
Ik vind het ook heerlijk schrijven hier Sprank.. lekker snel, altijd wat te doen
Morgens!
Maar het stoppen met roken gaat gebeuren...

we zijn heel goed bezig met ons hele leven in alle opzichten op de rit te krijgen
Mogge zusenzo, alles goed?
Ik heb namelijk de afgelopen een soort ´tokkie´ gevoel over mezelf gehad.. en dat haat ik
De cyslus van vlooien kan wel acht (!!!) maanden duren. Dus die eitjes zijn er dan gewoon volgend voorjaar nog.

Dat vlooienspul is ook voor een deel psychisch. Ik vind het echt een heeeeeel smerig idee dat ik een vlooienhuishouden zou hebben .
Dus op 31 december zijn wij ´tokkie- af´
Hey Zusenzo, goedemorgen!
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 10:09:

De cyslus van vlooien kan wel acht (!!!) maanden duren. Dus die eitjes zijn er dan gewoon volgend voorjaar nog.

Dat vlooienspul is ook voor een deel psychisch. Ik vind het echt een heeeeeel smerig idee dat ik een vlooienhuishouden zou hebben .Ja ik Sprank... ik weet nog vroeger thuis, we kwamen terug van 3 weken zomervakantie en mn broer en ik zaten op de grond Donald Duckies te lezen... en je hoorde alleen maar Tik..Tik..Tik.. echt niet normaal. Mn moeder werd gek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven