3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
donderdag 15 oktober 2009 om 09:56
Ha! Inmiddels vloerkleden lekker in de ijskoude zon, plantenbakken binnengehaald voor de winter en de provisiekast opgeruimd. HET grote voordeel van die pillen is dat de duizende goede ideeën en plannen in mijn hoofd daadwerkelijk worden omgezet in acties (iemand heeft dat briljante onderschrift 'ideas are funny little things, they won't work unless you do', nou c'est moi zeg maar ). Nadeel zijn dan weer de belachelijke hoofdpijn en de angstaanjagende hartkloppingen die ik nu heb. Alleen al om dat laatste snap ik niet dat mensen die pillen willen slikken als ze die voordelen niet ook hebben (en voor de goede orde, die hèb je dus niet als er geen neurologisch defect op te lossen is, want geen probleem = geen oplossing).
Maar goed, ik ben blut, dus rrrrrrrrrrrrrrroept u maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Maar goed, ik ben blut, dus rrrrrrrrrrrrrrroept u maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
donderdag 15 oktober 2009 om 10:09
donderdag 15 oktober 2009 om 10:10
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 10:09:
De cyslus van vlooien kan wel acht (!!!) maanden duren. Dus die eitjes zijn er dan gewoon volgend voorjaar nog.
Dat vlooienspul is ook voor een deel psychisch. Ik vind het echt een heeeeeel smerig idee dat ik een vlooienhuishouden zou hebben .Ja ik Sprank... ik weet nog vroeger thuis, we kwamen terug van 3 weken zomervakantie en mn broer en ik zaten op de grond Donald Duckies te lezen... en je hoorde alleen maar Tik..Tik..Tik.. echt niet normaal. Mn moeder werd gek!
De cyslus van vlooien kan wel acht (!!!) maanden duren. Dus die eitjes zijn er dan gewoon volgend voorjaar nog.
Dat vlooienspul is ook voor een deel psychisch. Ik vind het echt een heeeeeel smerig idee dat ik een vlooienhuishouden zou hebben .Ja ik Sprank... ik weet nog vroeger thuis, we kwamen terug van 3 weken zomervakantie en mn broer en ik zaten op de grond Donald Duckies te lezen... en je hoorde alleen maar Tik..Tik..Tik.. echt niet normaal. Mn moeder werd gek!