Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
donderdag 15 oktober 2009 om 08:53
quote:fanatic schreef op 14 oktober 2009 @ 22:12:
hhahhaa, verbaasd? Hadden ze het echht niet verwacht?
Nou sommigen dus niet, vriend en ik zijn natuurlijk ook pas 1,5 jaar bij elkaar dus misschien hadden ze het niet zo snel verwacht naast het feit dat ik altijd zei dat ik enorme carriere wilde maken (wat dan weer niet strookt met mjin vier kinderenwens maar ja, dat gaat toch niet lukken).
Goedemorgen allemaal! Ik doe niet mee met de EBP competitie, zit al wel weer dik een uur op mijn werk maar zwengel thuis nooit de laptop meer aan.
Emh, verder niet zo veel te melden eigenlijk. Voel me redelijk uitgerust, morgen bedrijfsuitje, moet om zeven uur in de trein zitten! Vroeg!!
hhahhaa, verbaasd? Hadden ze het echht niet verwacht?
Nou sommigen dus niet, vriend en ik zijn natuurlijk ook pas 1,5 jaar bij elkaar dus misschien hadden ze het niet zo snel verwacht naast het feit dat ik altijd zei dat ik enorme carriere wilde maken (wat dan weer niet strookt met mjin vier kinderenwens maar ja, dat gaat toch niet lukken).
Goedemorgen allemaal! Ik doe niet mee met de EBP competitie, zit al wel weer dik een uur op mijn werk maar zwengel thuis nooit de laptop meer aan.
Emh, verder niet zo veel te melden eigenlijk. Voel me redelijk uitgerust, morgen bedrijfsuitje, moet om zeven uur in de trein zitten! Vroeg!!
donderdag 15 oktober 2009 om 08:58
donderdag 15 oktober 2009 om 09:16
quote:Kath76 schreef op 14 oktober 2009 @ 20:42:
MARISS, MELDEN!! (kijken of het bij jou ook werkt..)
Jij zei laatst iets over MonChou taart, mag ik receptje pleeeeeeeaaaaaaaaase?
Ietsje harder schreeuwen Kath, ik woon helemaal in het hoge noorden he
Ik heb vorige week inderdaad een monchoutaart gemaakt... maar gewoon met pakje van dr. oetker. Het was voor mn schoonmoeder en die is niet zo culinair aangelegd, dus vond het wel prima, hahaha.
En dan nog wel zelf een lading kersen erover heen pleuren, das het enige dat niet in het pakje zit. (vlaaivulling) In het pak van dr. Oetker zit een bodem die je aan moet maken met boter, maar lekkerder is het om geplette bastognekoekjes met gesmolten boter te roeren en dat in de koelkast op te laten stijven.
MARISS, MELDEN!! (kijken of het bij jou ook werkt..)
Jij zei laatst iets over MonChou taart, mag ik receptje pleeeeeeeaaaaaaaaase?
Ietsje harder schreeuwen Kath, ik woon helemaal in het hoge noorden he
Ik heb vorige week inderdaad een monchoutaart gemaakt... maar gewoon met pakje van dr. oetker. Het was voor mn schoonmoeder en die is niet zo culinair aangelegd, dus vond het wel prima, hahaha.
En dan nog wel zelf een lading kersen erover heen pleuren, das het enige dat niet in het pakje zit. (vlaaivulling) In het pak van dr. Oetker zit een bodem die je aan moet maken met boter, maar lekkerder is het om geplette bastognekoekjes met gesmolten boter te roeren en dat in de koelkast op te laten stijven.
donderdag 15 oktober 2009 om 11:04
Ooooh, ik krijg honger, euhm...lekkere trek eigenlijk!
Hoe zou het trouwens met Ik zijn? Daar horen we ook niet zo veel meer van toch?
En Mexx heeft zich al maanden niet meer gemeld hier. Toch wel jammer dat de moeders zich niet of nauwelijks meer laten horen. Vind ik dan he? Dusse, moeders...wat denken jullie er van. Wij willen ook op de hoogte worden gehouden van poepluiers, gebroken nachten en weet ik veel wat nog meer.
(En dan bedoel ik natuurlijk niet de net bevallen moeders, want ik begrijp wel dat zij even in een andere wereld leven...)
Hoe zou het trouwens met Ik zijn? Daar horen we ook niet zo veel meer van toch?
En Mexx heeft zich al maanden niet meer gemeld hier. Toch wel jammer dat de moeders zich niet of nauwelijks meer laten horen. Vind ik dan he? Dusse, moeders...wat denken jullie er van. Wij willen ook op de hoogte worden gehouden van poepluiers, gebroken nachten en weet ik veel wat nog meer.
(En dan bedoel ik natuurlijk niet de net bevallen moeders, want ik begrijp wel dat zij even in een andere wereld leven...)
donderdag 15 oktober 2009 om 11:18
Hoi,
Hier een verveelde Party.
Vandaag komen ze de kinderwagen en box en nog wat andere dingen brengen en daar moet je dus de hele dag voor binnen blijven.we komen tussen 11 en 15 uur....grrr
Maar ja.Heb naar aanleiding van Riz d'r bericht maar eens op het taartentopic gekeken en heb 2 heerlijke dingen gezien die ik wil maken,maar kan niet eens naar de winkel om alles te halen.Hopen dat ze snel komen dus!!!
En vanavond heb ik een ladie's night party...gezellie
Hier een verveelde Party.
Vandaag komen ze de kinderwagen en box en nog wat andere dingen brengen en daar moet je dus de hele dag voor binnen blijven.we komen tussen 11 en 15 uur....grrr
Maar ja.Heb naar aanleiding van Riz d'r bericht maar eens op het taartentopic gekeken en heb 2 heerlijke dingen gezien die ik wil maken,maar kan niet eens naar de winkel om alles te halen.Hopen dat ze snel komen dus!!!
En vanavond heb ik een ladie's night party...gezellie
donderdag 15 oktober 2009 om 11:58
Yaya dat zijn de voorletters van de baby's!
Party, handig he die tijden, bij ons was het nog erger "we komen tussen 8 en 18 uur..."
Dankje Rain, alles was weer oke! Verloskundige verwacht een gemiddeld kindje van ongeveer 7 pond, als ie gewoon tot 40 weken wacht uiteraard. (En dan weet je hier maar nooit...)
Volgende controle is volgende week donderdag al weer!
Party, handig he die tijden, bij ons was het nog erger "we komen tussen 8 en 18 uur..."
Dankje Rain, alles was weer oke! Verloskundige verwacht een gemiddeld kindje van ongeveer 7 pond, als ie gewoon tot 40 weken wacht uiteraard. (En dan weet je hier maar nooit...)
Volgende controle is volgende week donderdag al weer!
donderdag 15 oktober 2009 om 12:44
ja, yaya, dat zijn idd de voorletters van de baby's. naast het nick-realname-gezicht onthoud spelletje, hebben we nu ook een welke baby hoort bij wie onthoud spelletje. puur uit eigen belang (ik kon de div. baby's al niet meer zo 1-2-3 opnoemen) heb ik maar de voorletters ingevuld. ik neem aan dat de mama's daar geen bezwaar tegen hebben. Als ik de volledige naam in mag vullen zelfs, dan hoor ik dat overigens ook graag!!!
donderdag 15 oktober 2009 om 12:51
Hey meiden,
Hier even een berichtje van mij.
We zijn 1 1/2 week geleden verhuisd, dus zeer weinig tijd gehad om echter de laptop te kruipen. Er moet nog van alles uitgepakt worden, maar de beneden verdieping is helemaal opgeruimd en bewoondbaar, nu boven nog.
Met de kleine gaat ook alles goed, vind het alleen nog wel lastig om het ritme en regelmaat er wat in te krijgen. Heb ook wat problemen met het cb, nou ja problemen, ze belden in eerste instantie op vanuit onze nieuwe gemeente, maar omdat ik mn werk in mn oude woonplaats heb wil ik liever daar naar het cb. Dat was geen probleem. Maar vervolgens hoor ik maar niets van het cb daar en ze horen in de 2e week langs te komen en met 4 weken moet jezelf voor het eerst heen, vorige week al eens heen gebeld, kreeg ik een andere gemeente ervoor omdat de secretaresse tijdelijk ergens anders zat ze zou de wijkverpleegkundige een mailtje sturen en dan zou die mij bellen, nou nog niet gebeurd dus. Zal volgende week wel weer bellen als ik deze week nog niets hoor.
Ik zag in het schema dat Justdeb bevallen is en annika zwanger! Gefeliciteerd meiden!
Liefs
Hier even een berichtje van mij.
We zijn 1 1/2 week geleden verhuisd, dus zeer weinig tijd gehad om echter de laptop te kruipen. Er moet nog van alles uitgepakt worden, maar de beneden verdieping is helemaal opgeruimd en bewoondbaar, nu boven nog.
Met de kleine gaat ook alles goed, vind het alleen nog wel lastig om het ritme en regelmaat er wat in te krijgen. Heb ook wat problemen met het cb, nou ja problemen, ze belden in eerste instantie op vanuit onze nieuwe gemeente, maar omdat ik mn werk in mn oude woonplaats heb wil ik liever daar naar het cb. Dat was geen probleem. Maar vervolgens hoor ik maar niets van het cb daar en ze horen in de 2e week langs te komen en met 4 weken moet jezelf voor het eerst heen, vorige week al eens heen gebeld, kreeg ik een andere gemeente ervoor omdat de secretaresse tijdelijk ergens anders zat ze zou de wijkverpleegkundige een mailtje sturen en dan zou die mij bellen, nou nog niet gebeurd dus. Zal volgende week wel weer bellen als ik deze week nog niets hoor.
Ik zag in het schema dat Justdeb bevallen is en annika zwanger! Gefeliciteerd meiden!
Liefs
donderdag 15 oktober 2009 om 13:18
hihihi, hier net iemand voor de 3e keer vader geworden. dus al beschuit met muisjes. hoor ik net uit zijn richting een vrouwenstem, toch ook minstens 3 octaven hoger dan normaal (gek hoe dat gaat altijd) "aaaaah, lief!!!" gillen. dus ik toch ook maar even kijken naar de foto (had ie nog niet laten zien bij B&M tracteren). loop ik terug, zeg ik tegen mijn baas "zo, mijn hormonen zijn ook weer gestild voor de komende 3 jaar" grinnik van mijn baas terug. dus ik nog een schepje er overheen "ja, dat moet je toejuichen, he baas?"
donderdag 15 oktober 2009 om 13:20
Yep Moom, vanaf 36 weken doen ze hier elke week controle.
Vandaag dus ook belinstructies gehad en info over de bevalling, en ik weet even niet meer wie het zei, maar bij ons zei de verloskundige dat we pas als de bevalling begint echt plastic in bed hoeven te leggen omdat het anders zo vervelend slaapt. Grote kans dat eerst de weeen beginnen en pas later de vliezen breken. En voor het geval dat de vliezen eerst breken alleen even een klein stukje een losgeknipte vuilniszak onder het laken of een badlaken of zo.
Er staat trouwens ook dat als de bevalling begint je dan de kleertjes die de baby aan moet om een kruik moet wikkelen om warm te worden. Maar als je dan toch nog naar het ziekenhuis moet, zou die man van mij er dan nog aan denken om ze weer in de tas te stoppen...? Heb wel meer kleertjes hoor dan 1 setje, maar die ene vond ik nou net gewoon de leukste... Maar goed nu zit ik wel heel erg te mierenneuken volgens mij...
Wat een gedoe Maya met het cb! Ik zou gewoon nu weer bellen hoor, en heel dom vragen of ze misschien jouw bericht niet heeft doorgekregen.
Yaya gaat het goed met timmeren?
Ai Fanatic, dat wordt de komende weken dan maar een anti-boter-dieet! Maar verder voel je je wel goed toch? Of gewoon je vent de keuken in sturen om te koken, is misschien ook geen gek idee!
Vandaag dus ook belinstructies gehad en info over de bevalling, en ik weet even niet meer wie het zei, maar bij ons zei de verloskundige dat we pas als de bevalling begint echt plastic in bed hoeven te leggen omdat het anders zo vervelend slaapt. Grote kans dat eerst de weeen beginnen en pas later de vliezen breken. En voor het geval dat de vliezen eerst breken alleen even een klein stukje een losgeknipte vuilniszak onder het laken of een badlaken of zo.
Er staat trouwens ook dat als de bevalling begint je dan de kleertjes die de baby aan moet om een kruik moet wikkelen om warm te worden. Maar als je dan toch nog naar het ziekenhuis moet, zou die man van mij er dan nog aan denken om ze weer in de tas te stoppen...? Heb wel meer kleertjes hoor dan 1 setje, maar die ene vond ik nou net gewoon de leukste... Maar goed nu zit ik wel heel erg te mierenneuken volgens mij...
Wat een gedoe Maya met het cb! Ik zou gewoon nu weer bellen hoor, en heel dom vragen of ze misschien jouw bericht niet heeft doorgekregen.
Yaya gaat het goed met timmeren?
Ai Fanatic, dat wordt de komende weken dan maar een anti-boter-dieet! Maar verder voel je je wel goed toch? Of gewoon je vent de keuken in sturen om te koken, is misschien ook geen gek idee!
donderdag 15 oktober 2009 om 13:34
Hus, ik eet al nooit boter (tenminste niet op brood of zo) en het is zelfs zo erg dat een collega van mij zijn brood nu maar niet meer hier op de afdeling eet omdat ik elke keer kokhalzend over de afdeling heenliep als ik die boter rook (en ik ruik het echt overal door heen he.. zelfs door nutella & pindakaas.
Verder voel ik me goed alleen die boter is echt heel erg.. normaal moet ik er al niet veel van hebben, maar sinds ik zwanger ben is het echt versterkt met 100000%
Koken doe ik zowiezo al niet, maar het gekke is met van die vloeibare boter heb ik dan weer geen kots neigingen hahaha
Nog 2,5 dag werken... ik vind het zo gek !!!
@ Becks :Wat goed zeg !! Hoop dat alles goed gaat
Verder voel ik me goed alleen die boter is echt heel erg.. normaal moet ik er al niet veel van hebben, maar sinds ik zwanger ben is het echt versterkt met 100000%
Koken doe ik zowiezo al niet, maar het gekke is met van die vloeibare boter heb ik dan weer geen kots neigingen hahaha
Nog 2,5 dag werken... ik vind het zo gek !!!
@ Becks :Wat goed zeg !! Hoop dat alles goed gaat
donderdag 15 oktober 2009 om 13:58
Zo meiden...de kinderwagen staat in elkaar!!!!! Dat was een eitjes...De box daarin tegen,gelukkig heb ik een lieve mammie die even lang kwam(om te gluren)en die heeft geholpen.
Plemp straks nog ff foto's daarvan op hyves voor diegene die willen.
Pff ben d'r moe van.Even rusten en dan op naar de supermarkt
Beck,wat fijn van je huisje.Nu maar hopen dat je er snel uitkomt met bieders...
Husk,Ik mag vanaf deze week ieder week naar de VK.
Plemp straks nog ff foto's daarvan op hyves voor diegene die willen.
Pff ben d'r moe van.Even rusten en dan op naar de supermarkt
Beck,wat fijn van je huisje.Nu maar hopen dat je er snel uitkomt met bieders...
Husk,Ik mag vanaf deze week ieder week naar de VK.
donderdag 15 oktober 2009 om 14:02
Husky, ik had en een setje kleren in mn "vluchttas" zitten en een setje kleren thuis klaar liggen. De kleertjes hoeven niet direct opgewarmt te worden (want als je lang in de weeen zit dan zijn ze alweer afgekoeld). Hier heeft de verloskundige het gedaan net voordat de kraamhulp kwam (en die wordt gebeld met 8cm ontsluiting), maar normaal doet de kraamhup dat en als die niet op tijd aanwezig is geeft de verloskundige de vader opdracht om de kleertjes en hydrofiele luiers op te warmen. Maar omdat er ook nog een stagiaire was heeft de verloskundige zich maar even nuttig gemaakt door vast de kleertjes end op te warmen.
Becky, dat klinkt wel goed!
Becky, dat klinkt wel goed!
donderdag 15 oktober 2009 om 15:25
Beck: ik hoop dat de kijkers gaan bieden! Misschien bieden ze zelfs wel tegen elkaar op!
Maya, wat een gedoe bij cb zeg!
Party: ben benieuwd naar je box en kinderwagen. Voelt 't een beetje als sinterklaas als ze zoveel spulletjes gaan bezorgen?
Altijd vervelend als ze geen goede tijdsindicatie kunnen geven. Gelukkig voor je hoefde je nu niet tot 15.00 te wachten. Ik heb dan ook altijd het gevoel dat ik niets kan doen. Stofzuigen, naar zolder of naar buiten, muziek aan: dan heb ik het idee dat ik de bel niet hoor.
Maya, wat een gedoe bij cb zeg!
Party: ben benieuwd naar je box en kinderwagen. Voelt 't een beetje als sinterklaas als ze zoveel spulletjes gaan bezorgen?
Altijd vervelend als ze geen goede tijdsindicatie kunnen geven. Gelukkig voor je hoefde je nu niet tot 15.00 te wachten. Ik heb dan ook altijd het gevoel dat ik niets kan doen. Stofzuigen, naar zolder of naar buiten, muziek aan: dan heb ik het idee dat ik de bel niet hoor.