verdrietig weer de verkeerde....!?

15-10-2009 11:54 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu 1,5 jaar alleen en sinds begin dit jaar aan het daten af en toe. Zoals vele meiden al vanalles meegemaakt van het forum af te lezen. Ik begin bijna aan mezelf te twijfelen, ben ik zo naief......

begin dit jaar een paar maanden gedate met een man, hij in love, ik afwachtend. Na gevoelens te krijgen en deze uit te hebben gesproken complete radiostilte van zijn kant. Blijkbaar geen zin meer in de relatie. Na een half jaar een oude vriend van me tegenkomen, de vonk sprong over.. na een paar dates, waarin alles super leek en hij zelfs over de toekomst sprak, want "hij kende me al zo lang en voelde zo goed" zijn vrienden ontmoet etc. Alles prima tot afgelopen week, ontving een anonieme mail of ik ook met hem aan het daten was (erg kinderachtig). Dit doorgestuurd met de vraag heb ik wat gemist....geen reactie. Niet gebeld ivm zijn werk maar sms gestuurd een dag later met de vraag of hij mij even wilde bellen. Weer geen reactie.......in de avond gebeld en voicemail ingesproken met de vraag wat is er aan de hand joh, bel me gewoon even. Ik baal er ontzettend van, snap er niets meer van...

Ik ga er van uit dat hij zich betrapt voelt ofzoiets en me niet durft te bellen!?

Het feit dat ik hem al zo lang ken dat vreet aan me, als het niets wordt, that's life maar ik verdien het toch om te weten hoe en wat......zeker als je elkaar al zo lang kent....dan ben je toch zeker eerlijk....of is dit ook naief.....

Ik wil dit laten maar toch ook niet...iemand tips of een reactie?
Alles prima tot afgelopen week, ontving een anonieme mail of ik ook met hem aan het daten was (erg kinderachtig). Dit doorgestuurd met de vraag heb ik wat gemist....geen reactie.

uh...snap je verhaal niet helemaal?
Ze heeft een anonieme mail gehad van (dat lijkt tenminste zo) iemand die ook met hem aan het daten is...

Zou zelf totaal niets meer laten horen, wat hij er ook over te zeggen heeft : actie vanaf zijn zijde laten komen.

Kom op zeg, jij verdient toch veel beter, zit toch zeker niet op hem (of zijn gefrustreerde (ex)vriendinnetjes)) te wachten?
Zover ik begrijp heeft to een man waar ze mee date op het matje geroepen, omdat hij ook nog met andere vrouwen date. Dit naar aanleiding van een anonieme mail (van een vrouw gok ik) of ze met betreffende man date.
To, jullie hebben nog geen relatie, en dus neem ik aan nog geen afspraken over wel of niet daten met anderen. Ik denk dat je niets meer van hem gaat horen. Als jij een relatie met hem wil, maar hij niet exclusief voor jou wil gaan, dan moet je niet eens meer iets willen horen denk ik.
Als 75 (in je nickname) je geboortejaar is... dan begrijp ik niet dat je niet direct zoiets hebt van: Hier doe ik niet aan mee!

Ik vind het niet naief, dat niet, want jij kunt er in principe niets aan doen als hij er nog iemand bij heeft.
nee je bent niet naïef en je verdient zeker om te weten hoe en wat, en helemaal als je elkaar al zo lang kent.

Hij is laf dat hij niets van zichzelf laat horen. Helaas gaat het soms zo als je binnen nu en een paar dagen nog niks hebt gehoord is het het beste om het voor jezelf af te sluiten en te beseffen dat hij wellicht een loser is.

(ik denk dat ik misschien wel nog de neiging zou hebben om te replyen op dat mailtje... zou mn nieuwsgierigheid denk ik niet kunnen bedwingen )
@jps ik snap die frustratie heel goed dat het gaat om iemand die je al zo lang kent, maar zo zie je weer hoe je je kan vergissen in mensen. Ik heb recentelijks ook zoiets meegemaakt met iemand waarvan ik dacht dat hij een goede vriend was. Ik dacht dat hij echt lief was. Maar weet je er zit een verschil in lief DOEN en lief ZIJN. Ik zou de eer aan mezelf houden. Je weet voldoende toch. Ik zou niets meer laten horen en lekker je leven weer oppakken zonder hem.
@jps normaal zou ik zeggen,geef hem het voordeel van de twijfel en ga niet alleen op een (anoniem) mailtje af.Maar aangezien hij niet reageert op contact van jouw kant,maakt dat ik denk dat er wel degelijk iets aan de hand is..erg laf van hem,bah..en dan denk je iemand te kennen..kan me goed voorstellen dat dit enorm frustrerend is voor je en dat je hier erg verdrietig van word.Heel veel sterkte en een knuffel!
Haribooo:

Kom op zeg, jij verdient toch veel beter, zit toch zeker niet op hem (of zijn gefrustreerde (ex)vriendinnetjes)) te wachten?[/quote]

Helemaal mee eens maar gaat ook niet om dat ik hem zo perse nog wil nu....maar wil wel duidelijkheid en denk dit ook te mogen

Madhe:

Inderdaad, heb de mail doorgestuurd met de vraag of ik wat heb gemist.....uiteraard prille begin van een "relatie" dus geen druk erachter oid......

Wil inderdaad geen man die niet helemaal voor me gaat maar....

zou gewoon graag enige reactie krijgen.

Phoebexx:

Tja, heb ook getwijfeld of ik zou replyen...maar dacht doe niet mee aan die kinderachtige spelletjes, wil het gewoon van hem horen als hij serieus lijkt te zijn maar niet is.

Tja, laten niets laten horen is wat ik normaal zeker zou doen.....maar omdat ik hem al zo lang ken....vind ik het supermoeilijk. Wil hem niet ineens op straat tegenkomen en hem negeren......baal echt enorm....zou er het liefst naar toe rijden....al is dat waarschijnlijk helemaal dom....
Ik wás nog niet aan het daten, maar we waren wel bezig een afspraak te maken. We hebben eerst een tijd gemaild, elkaar wat dingen verteld uit ons leven.

Toen hoorde ik een tijd niks, bleek zijn profiel ook ineens verdwenen van die site (?)

In een mail zei hij: Vrremd hoor, "ze hebben zo mijn profiel verwijderd" (jaja). Toen nog een mail: "Jouw laatste mail maakte zo'n indruk, ik denk dat we beter niet kunnen daten"....dus ik denk dat die meneer getrouwd was, zijn vrouw kwam er achter en die heeft zijn profiel verwijderd!
Mirre:

Lief, dankje.....doet me even goed. Ik sta er hetzelfde in....ben nooit zo van de drama's....al voelde ik me best slecht na het lezen van die mail. Ik heb hem het voordeel van de twijfel gegeven en er gewoon naar gevraagd....

Denk ook dat hij zich betrapt voelt en te laf is te reageren....

maar ben er weer eens kapot van. Blijkbaar zegt het niets elkaar jaren te kennen voor veel mensen......
Daar heb je zeker wel recht op, echter zal het (hopelijk) niets uitmaken in het vervolg van dit verhaal. Of hoop je op een hele plausibele verklaring voor die anonieme mail en het daaropvolgens totaal negeren van elke vorm van actie van jouw kant?
Heb je de anoniemeling nog teruggemaild met de vraag hoe zij (ga ik tenminte van uit ) aan jouw mailadres kwam?
@jps Dat is het ook,je vertrouwen in mensen krijgt weer zo'n knauw! En dat doet pijn,veel pijn...Ken dat..En dan die frustratie dat je hem niet kunt bereiken en vertellen wat je ervan denkt..Het zit steeds maar in je hoofd,bah!
quote:Hariboooo schreef op 15 oktober 2009 @ 12:43:

Daar heb je zeker wel recht op, echter zal het (hopelijk) niets uitmaken in het vervolg van dit verhaal. Of hoop je op een hele plausibele verklaring voor die anonieme mail en het daaropvolgens totaal negeren van elke vorm van actie van jouw kant?o

Dat denk ik dus ook...

Nee, ik voel wel degelijk dat het niet goed zit. Zou alleen een reactie van hem willen, al is het dat hij met 4 andere meiden date dan weet ik het gewoon. Wil gewoon eerlijkheid, zeker om wat hij allemaal tegen mij heeft gezegd de afgelopen tijd....kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zo over gevoel etc. kan liegen tegen iemand die je zo goed kent...
quote:Hariboooo schreef op 15 oktober 2009 @ 12:44:

Heb je de anoniemeling nog teruggemaild met de vraag hoe zij (ga ik tenminte van uit ) aan jouw mailadres kwam?Nee...was via hyves. Dus daar is geen beginnen aan....wilde me niet wagen. Dacht in eerste instantie misschien een jaloerse ex ofzo, geen zin iemand het plezier te gunnen van mijn onzekerheid...
@jps, ach ik sta er helemaal niet meer van te kijken dat mensen heel anders blijken te zijn dan dat je dacht. In een vriendschap denk je iemand te kennen, maar een (prille) relatie hebben is toch anders. Dan leer je pas echt iemand kennen. Wees blij dat je er zo snel bent achter gekomen en weg met die rotte appel!
quote:sky04 schreef op 15 oktober 2009 @ 13:11:

@jps, ach ik sta er helemaal niet meer van te kijken dat mensen heel anders blijken te zijn dan dat je dacht. In een vriendschap denk je iemand te kennen, maar een (prille) relatie hebben is toch anders. Dan leer je pas echt iemand kennen. Wees blij dat je er zo snel bent achter gekomen en weg met die rotte appel!Ik had gelukkig deze ervaringen eerder nog niet met bekenden....maar inderdaad in een beginnende relatie is alles anders.... ben ook wat dat betreft blij, beter nu dan over een jaar....maar stiekem hoop ik toch op een reactie....en duidelijkheid!
@jps75; duidelijkheid heb je! Ik bedoel het is toch zo klaar als een klontje! Dat hij niet opneemt zegt alles. Lafaard is het ook nog. Reactie zal ik maar niet op zitten wachten, maar ik denk wel dat hij zich busted voelt. En als hij belt is het met een lulsmoes. En dan? Wil je hem uitschelden? Heeft toch geen zin. Ik heb wel eens horen zeggen dat stilte het ultieme machtswapen is, het is zo frustrerend zoals je nu merkt! Mocht hij bellen zou ik niet eens meer opnemen. Sta er boven. Je gaat toch niet mee in dit onvolwassen gedrag!

Sterkte in ieder geval want leuk is het allemaal niet.
skyo4:

Bedankt...

Weet dat je gelijk hebt en zal het hier dan ook bij moeten laten. Mocht hij bellen weet ik zeker dat ik het niet kan laten op te nemen dan wel later terug te bellen...

Inderdaad een ontzettende laffe zak. Stilte is het ergste wat er is, heb dan altijd liever de harde waarheid...dan kun je in ieder geval verder. Nu blijft het in mijn hoofd ronddwalen!

Mocht ik nog wat horen dat zal ik hier laten weten...

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
Heb hem net gebeld....en gesproken

Hij was boos op mij, had dat ik het had doorgemaild met een wat geirriteerde toon opgevat als einde "relatie" aangezien hij wel vaker van vrouwen dit soort acties had meegemaakt.

Hij vond het vervelend dat ik niet gewoon even had gebeld, vond mij wantrouwend naar hem toe zeker omdat ik hem al zo lang ken... hem uitgelegd hoe het op mij over kwam en hoe ik me voelde hierbij.

Ik heb vanavond met hem afgesproken om dit uit te praten....
Mmmm..hij moet zich er toch wel in kunnen verplaatsen dat jij van die mail een heel rotgevoel kreeg en vanuit emotie reageerde.En je hebt hem daarna toch ook nog gebeld?Het is toch niet gek dat je van zo'n mail onzeker wordt? Maar goed,ben heel benieuwd hoe het gesprek vanavond gaat verlopen.Laat je het hier nog ff weten? Heel veel sterkte en een knuffel!
Een vreemde reactie om boos te worden. Helemaal omdat hij vaker vrouwen meemaakte met dit soort acties.

Een verbaasde reactie was meer op zijn plaats geweest dan de verwachting dat je het uitmaakte. Op mij komt het nu over alsof hij inderdaad een dubbele agenda had, in plaats van dat hij zich afvroeg wat je bedoelde. Maar gelukkig gaat het er niet om hoe dit op mij overkomt.

Ik vind trouwens dat mensen die nog geen relatie hebben gewoon mogen daten met wie ze willen hoor, maar weet ook zeker dat ze dat niet meer doen als ze echt voor één iemand willen gaan (iemand die ze al ontmoet hebben) en niet meer verder willen kijken. Als hij nu nog verbaasd had gereageerd als in "ik wist niet wat jou gevoelens waren ten opzichte van mij en dacht zelf dat dit niets zou worden daarom keek ik verder", tja, dan was het al anders geweest.
Maar je had toch gebeld?? en zijn voicemail ingesproken? en een sms gestuurd? je vroeg toch of je wat had gemist en wat er aan de hand was? hoe kan hij dat nou opvatten als einde relatie. en 'dit soort acties' was hij wel gewend? Want jij vindt het zo leuk om rare mailtjes te krijgen met info dat jouw vriendje ook met anderen aan het daten is? Raar verhaal. Laat je niet kisten vanavond he! JIJ hebt een raar mailtje gehad. Als hij niks te verbergen heeft dan legt hij dat gewoon uit en gaat hij de fout niet bij jou neerleggen toch??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven