Bezemtopic deel 4
donderdag 15 oktober 2009 om 10:45
Wat een goed nieuws Boro, heel erg fijn om te horen dat hij toch nog stappen vooruit maakt in zijn ontwikkeling!!!
Fijn Rainz, dat jullie gewoon met het vliegtuig kunnen, Pfoei!!
Mamz (al een tijdje terug), ik denk dat je sowieso een stap vooruit bent gekomen met die training! Waarschijnlijk zie je nu sneller wat je anders kunt/had kunnen doen, en dat is al heel wat! En misschien kun je proberen veel van je collega te leren, door te kijken hoe zij het aanpakt?
Gelfling, leuk, al die concerten!!! Ik vind het altijd zo gezellig, maakt niet uit of ik de muziek echt leuk vind. Geniet er maar lekker van!
Coebergh, ben je al bij de huisarts geweest? Alles goed met jou en ukkie?
Mijn avond was weer heel gezellig, heb meer chocola gegeten dan ik van plan was, maar het was heerlijk en ik heb ervan genoten!!!
Vanavond weer op pad, dit keer naar de bioscoop. Heeft iemand van jullie Up! al gezien?
Fijn Rainz, dat jullie gewoon met het vliegtuig kunnen, Pfoei!!
Mamz (al een tijdje terug), ik denk dat je sowieso een stap vooruit bent gekomen met die training! Waarschijnlijk zie je nu sneller wat je anders kunt/had kunnen doen, en dat is al heel wat! En misschien kun je proberen veel van je collega te leren, door te kijken hoe zij het aanpakt?
Gelfling, leuk, al die concerten!!! Ik vind het altijd zo gezellig, maakt niet uit of ik de muziek echt leuk vind. Geniet er maar lekker van!
Coebergh, ben je al bij de huisarts geweest? Alles goed met jou en ukkie?
Mijn avond was weer heel gezellig, heb meer chocola gegeten dan ik van plan was, maar het was heerlijk en ik heb ervan genoten!!!
Vanavond weer op pad, dit keer naar de bioscoop. Heeft iemand van jullie Up! al gezien?
donderdag 15 oktober 2009 om 12:08
Bor wat geweldig goed van A zeg. Maar het is natuurlijk ook aan jou te danken dat A het zo goed doet.. Wat een geweldige mams ben je toch. En hoe moeilijk het voor jullie ook is om weg te gaan als A zo doet, het is inderdaad een grote stap vooruit. Ik vind het zo lief van je dat je altijd zo op een vooruitgang van A reageert.
Kanjer dat je bent.
En schatteBor ik draai hier echt cd's loeihard uit de jaren 60. Lekker met van die Veronica jingles ertussen.
Ve ro ni ca....... Ve ro ni ca..... Ve ro ni ca
Veronica 192. Kun je nagaan hoe oud. Op golflengte 192 meter was echt jaren 60. Ik zit hier effe ouwe herinneringen op te halen zeg. Gaafffff.
Rainz wat fijn dat de vakantie gewoon door mag gaan. Lekker naar een warm land. Heerlijk want het is hier echt koud.
Mamz wat is nu eigenlijk een hygienepompje?
Kan me er eerlijk gezegd ook geen voorstelling van maken.
Kanjer dat je bent.
En schatteBor ik draai hier echt cd's loeihard uit de jaren 60. Lekker met van die Veronica jingles ertussen.
Ve ro ni ca....... Ve ro ni ca..... Ve ro ni ca
Veronica 192. Kun je nagaan hoe oud. Op golflengte 192 meter was echt jaren 60. Ik zit hier effe ouwe herinneringen op te halen zeg. Gaafffff.
Rainz wat fijn dat de vakantie gewoon door mag gaan. Lekker naar een warm land. Heerlijk want het is hier echt koud.
Mamz wat is nu eigenlijk een hygienepompje?
Kan me er eerlijk gezegd ook geen voorstelling van maken.
donderdag 15 oktober 2009 om 14:24
Wat een mooi kippenvelverhaal Boro!
Zoeb, Go you're own way van Fleetwood Mac was een van de eerste singeltjes die ik ooit kocht..
Pffft, even pauze...
Ik moet vandaag even wat schade inhalen.
Woonkamer is klaar. (Gestofzuigd, gestoft. Alles, maar dan ook alles vast gehad!) Alleen nog dweilen, maar dat komt morgen.
Keuken, studeerkamer en hal ook gestofzuigd, daar ga ik nog even met een natte doek doorheen.
Straks om wenkbrauwen!!! Spannend!
Koffie is op dus weer verder aan de slag! Lekker met Skyradio op de achtergrond. Misschien switsch ik ook nog even naar Radio Nostalgie. Da's een en al 80's!!!
donderdag 15 oktober 2009 om 14:45
Ik ben ook klaar met schoonmaken!!!
De was draait, die kan ik zo ophangen.
Nu eerst even een appeltje eten, lekker zitten en (s)chillen, hmm!
Hm, denk dat ik ook nog even snel ga stofzuigen en een doek door de keuken haal, ben nu toch bezig!
(Heb net met schoonmaken trouwens wel heel hard mijn knie gestoten!!!! Ik stapte van mijn stoel af (ik was namelijk zo grondig bezig dat ik zelfs de muren afgenomen heb) en vergat dat daar mijn bureau stond. Het gaf me daar een knal!!! De schade valt mee, het is een klein beetje dik en rood/blauw, maar toch... Pips, hoe is het met jouw knie?)
De was draait, die kan ik zo ophangen.
Nu eerst even een appeltje eten, lekker zitten en (s)chillen, hmm!
Hm, denk dat ik ook nog even snel ga stofzuigen en een doek door de keuken haal, ben nu toch bezig!
(Heb net met schoonmaken trouwens wel heel hard mijn knie gestoten!!!! Ik stapte van mijn stoel af (ik was namelijk zo grondig bezig dat ik zelfs de muren afgenomen heb) en vergat dat daar mijn bureau stond. Het gaf me daar een knal!!! De schade valt mee, het is een klein beetje dik en rood/blauw, maar toch... Pips, hoe is het met jouw knie?)
donderdag 15 oktober 2009 om 15:02
Boro,wat fijn deze kleine grote stap met A!En wat Zoeb zegt,imo zeker jouw verdienste!!
Huisarts weet niet goed wat de blaren van ukkie precies zijn.Geen waterpokken want zit alleen rechts op zijn borst.Tis een grote rode plek die wat opgezet is met blaren erin.En het jeukt enorm!Zalf tegen jeuk gekregen en kijken hoe het zich ontwikkelt.Hij is verder niet ziek en heeft geen koorts.
Mijn wond ziet er goed uit.Wel nog steeds een plekje waar wat vocht uitkomt maar dat word al minder.
Voel me vandaag ook goed!Heb samen met vriend en ukkie boodschappen gedaan.En gelijk de geruchten uit de wereld geholpen!Onder het boodschappen doen komt er een moeder van vriendje van middelste naar me toe om te vragen hoe mijn behandeling nu verder zou gaan..Huh?gaat in ons durpje het verhaal rond dat ik kanker zou hebben.Ik was natuurlijk stomverbaasd en zij ook..En boos en verdrietig.Zij zou iig aan school vertellen tegen die achterlijke roddelmutsen dat dit niet zo was.Is natuurlijk het nadeel van wonen in een dorp dat je iedereen kent maar vind dit wel erg ver gaan!!Op een of andere manier trek ik het me erg aan terwijl dat natuurlijk nergens op slaat.Mafkezen!!...weet nu weer waarom ik zo'n hekel heb aan dat gezever op het schoolplein.
Gold,doe je rustig aan met je schouder,straks is ie overbelast:)
ZeZ..bij jullie nog veel spanning ivm dsb?Hoop dat het voor jullie goed uitpakt!
Huisarts weet niet goed wat de blaren van ukkie precies zijn.Geen waterpokken want zit alleen rechts op zijn borst.Tis een grote rode plek die wat opgezet is met blaren erin.En het jeukt enorm!Zalf tegen jeuk gekregen en kijken hoe het zich ontwikkelt.Hij is verder niet ziek en heeft geen koorts.
Mijn wond ziet er goed uit.Wel nog steeds een plekje waar wat vocht uitkomt maar dat word al minder.
Voel me vandaag ook goed!Heb samen met vriend en ukkie boodschappen gedaan.En gelijk de geruchten uit de wereld geholpen!Onder het boodschappen doen komt er een moeder van vriendje van middelste naar me toe om te vragen hoe mijn behandeling nu verder zou gaan..Huh?gaat in ons durpje het verhaal rond dat ik kanker zou hebben.Ik was natuurlijk stomverbaasd en zij ook..En boos en verdrietig.Zij zou iig aan school vertellen tegen die achterlijke roddelmutsen dat dit niet zo was.Is natuurlijk het nadeel van wonen in een dorp dat je iedereen kent maar vind dit wel erg ver gaan!!Op een of andere manier trek ik het me erg aan terwijl dat natuurlijk nergens op slaat.Mafkezen!!...weet nu weer waarom ik zo'n hekel heb aan dat gezever op het schoolplein.
Gold,doe je rustig aan met je schouder,straks is ie overbelast:)
ZeZ..bij jullie nog veel spanning ivm dsb?Hoop dat het voor jullie goed uitpakt!
donderdag 15 oktober 2009 om 15:04
Oei, da's jammer.
Wij gingen (ik was toen nog een broekie van 22) met flink wat man naar een nabijgelegen cafe, ons kantoor was in de binnenstad. Teamleiding incluus. Was wat dat betreft best jammer toen we in het hoogste kantoorgebouw van Nederland gingen werken en de uitloop van de brandoefening op een troosteloos terreintje kwam. We waren ook veel meer tijd kwijt aan de feitelijke oefening
Wij gingen (ik was toen nog een broekie van 22) met flink wat man naar een nabijgelegen cafe, ons kantoor was in de binnenstad. Teamleiding incluus. Was wat dat betreft best jammer toen we in het hoogste kantoorgebouw van Nederland gingen werken en de uitloop van de brandoefening op een troosteloos terreintje kwam. We waren ook veel meer tijd kwijt aan de feitelijke oefening
donderdag 15 oktober 2009 om 15:09
Ojee dat schoolplein-gezever heb je ook overal zie ik wel..
Hebben die mutsen niks anders te doen vraag ik me altijd af. Forummen of zo?
Ik ben zoow blij dat ik daar niet meer iedere dag tussen hoef te staan.
*Kusje* en *toverzalf* op Hizzelknietje.
Zo.
Plee ook klaar
Studeerkamer klaar
Keuken half, maar tijd voor koffie.
Coe, ik probeer hem nog wel wat te ontzien hoor, maar het gaat goed. Volgende week wil ik weer proberen te tennissen.
Hebben die mutsen niks anders te doen vraag ik me altijd af. Forummen of zo?
Ik ben zoow blij dat ik daar niet meer iedere dag tussen hoef te staan.
*Kusje* en *toverzalf* op Hizzelknietje.
Zo.
Plee ook klaar
Studeerkamer klaar
Keuken half, maar tijd voor koffie.
Coe, ik probeer hem nog wel wat te ontzien hoor, maar het gaat goed. Volgende week wil ik weer proberen te tennissen.
donderdag 15 oktober 2009 om 18:51
Hoi!
Klaar met bijlezen
Nog 1 dagje werken en dan heb ik een weekje vrij. Ben er wel aan toe..
Gelfling, wat gaaf dat je zoveel leuke dingen te doen hebt.
Nikki, wat maak je lange dagen. Knap dat je dat volhoudt!
Boro, wat fijn zeg zo'n stap! Daar haal je dan zelf vast ook weer veel energie uit.
Rainz, is het al opgelost met de CV?
Hizzel ik heb Up! niet gezien, laat je hier nog even weten of het een aanrader is?
Goldie, met zo'n lijst heb je zo weer last van je arm. Rustig aan he!
Coebergh, fijn dat het de goede kant op gaat met je wond.
Fijne avond allemaal!
Klaar met bijlezen
Nog 1 dagje werken en dan heb ik een weekje vrij. Ben er wel aan toe..
Gelfling, wat gaaf dat je zoveel leuke dingen te doen hebt.
Nikki, wat maak je lange dagen. Knap dat je dat volhoudt!
Boro, wat fijn zeg zo'n stap! Daar haal je dan zelf vast ook weer veel energie uit.
Rainz, is het al opgelost met de CV?
Hizzel ik heb Up! niet gezien, laat je hier nog even weten of het een aanrader is?
Goldie, met zo'n lijst heb je zo weer last van je arm. Rustig aan he!
Coebergh, fijn dat het de goede kant op gaat met je wond.
Fijne avond allemaal!
donderdag 15 oktober 2009 om 19:10
donderdag 15 oktober 2009 om 20:29
Ja Goldie, volgende week.
Had ik al 's verteld dat kinderen echt heel leuk zijn?
De meiden waren tijdens het omkleden in een discussie terecht gekomen. Tegen de tijd dat ik de kleedkamer binnenkwam had het hele spul zich verdeeld in twee kampen:
Het ene kamp pleitte vurig voor 'de kip', het andere kamp pleitte verwoed voor 'het ei'.
Of ik even wilde zeggen welke er het eerst was en wie er dus gelijk had...
Had ik al 's verteld dat kinderen echt heel leuk zijn?
De meiden waren tijdens het omkleden in een discussie terecht gekomen. Tegen de tijd dat ik de kleedkamer binnenkwam had het hele spul zich verdeeld in twee kampen:
Het ene kamp pleitte vurig voor 'de kip', het andere kamp pleitte verwoed voor 'het ei'.
Of ik even wilde zeggen welke er het eerst was en wie er dus gelijk had...
donderdag 15 oktober 2009 om 21:12
Oké, ik ben dan weer aangekomen, ik heb echt onwijze pijn gehad en de periode daarvoor zat ik ook niet echt super in mijn vel. Maar die periode heeft me wel veel inzichten gebracht:
De muren om me heen moeten afgebroken voor ze weer enorm hoog zijn
Ik hoef niet de spreekbuis oor anderen te zijn, al mag ik ze wel steunen en voor ze opkomen
De dingen die me in mijn familie dwarszitten uitspreken én loslaten
Rust in mijn hoofd is belangrijk, mediteren dus ook
Ik hoef niet altijd sterk te zijn
Mijn eigen behoeften staan weer bovenaan mijn prioriteitenlijst, doe ik dat niet loop ik mijzelf voorbij en kan ik ook niet voor anderen zorgen
Leven in het nu, het verleden is geweest en morgen moet nog komen.
Er is zoveel gebeurd afgelopen jaar, ik kan veel hebben en handelen maar als ik het overzicht kwijtraak, raak ik ook de controle kwijt en dan laat ik me gaan
Ik ben al ruim een jaar op gewicht, give or take een kilo of 3 da's best knap (thnx Hemera)
Ik mag eerlijk zijn tegen mezelf
Ik kan mijzelf 'vergeven' op momenten dat het minder goed gaat
Zonder jullie kan ik het niet
De muren om me heen moeten afgebroken voor ze weer enorm hoog zijn
Ik hoef niet de spreekbuis oor anderen te zijn, al mag ik ze wel steunen en voor ze opkomen
De dingen die me in mijn familie dwarszitten uitspreken én loslaten
Rust in mijn hoofd is belangrijk, mediteren dus ook
Ik hoef niet altijd sterk te zijn
Mijn eigen behoeften staan weer bovenaan mijn prioriteitenlijst, doe ik dat niet loop ik mijzelf voorbij en kan ik ook niet voor anderen zorgen
Leven in het nu, het verleden is geweest en morgen moet nog komen.
Er is zoveel gebeurd afgelopen jaar, ik kan veel hebben en handelen maar als ik het overzicht kwijtraak, raak ik ook de controle kwijt en dan laat ik me gaan
Ik ben al ruim een jaar op gewicht, give or take een kilo of 3 da's best knap (thnx Hemera)
Ik mag eerlijk zijn tegen mezelf
Ik kan mijzelf 'vergeven' op momenten dat het minder goed gaat
Zonder jullie kan ik het niet
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
donderdag 15 oktober 2009 om 21:45
Pip,
Je kan het. En je bent een zeer waardevolle forum vriendin geworden voor mij
Een soort voorbeeld van "zo wil ik ook worden, later als ik groot ben" ( Gelijk als bijv. Zoebster en Goldy )
Ik denk, geloof en mss wel voel dat we stuk voor stuk allemaal veel aan elkaar hebben.
* schiet vol *
Kleine woorden, grote woorden. Een lachje, een knuffel. Het doet mij en anderen zoveel !
Mooie dingen heb je al bereikt
pips, en het groeien gaat ongetwijfeld door.
x
Je kan het. En je bent een zeer waardevolle forum vriendin geworden voor mij
Ik denk, geloof en mss wel voel dat we stuk voor stuk allemaal veel aan elkaar hebben.
* schiet vol *
Kleine woorden, grote woorden. Een lachje, een knuffel. Het doet mij en anderen zoveel !
Mooie dingen heb je al bereikt
x
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 15 oktober 2009 om 22:10
Ik ben weer thuis! Nu naar bed, morgen weer vroeg op want ik wil zwemmen voor ik ga werken. Zou ik daar net zo over denken morgenochtend om half 7?!
HotPip, ik vind je een kanjer en het komt vast allemaal weer goed! Knietje is in no-time weer ok en dan ga je gewoon weer langzaam aan opbouwen met sporten.
Ik weet het zeker, ik kan namelijk ook al weer 3 minuten achter elkaar lopen ipv 40!
Nou, is dat geen opsteker!
Dikke zoen voor jullie allen!
OHja, Rainz, een hele fijne vakantie!
HotPip, ik vind je een kanjer en het komt vast allemaal weer goed! Knietje is in no-time weer ok en dan ga je gewoon weer langzaam aan opbouwen met sporten.
Ik weet het zeker, ik kan namelijk ook al weer 3 minuten achter elkaar lopen ipv 40!
Nou, is dat geen opsteker!
Dikke zoen voor jullie allen!
OHja, Rainz, een hele fijne vakantie!
Erik is de Mol en HPL de Lul.