Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Ik moet toch beter naar mezelf luisteren hoor, ben gisteravond naar m'n bed gegaan en zoals verwacht midden in de nacht verkast...
Ik ben heel saai nu: ik verveel me.
Meis toch, dat is pas echt saai!!

Ik kroon je tot übersaaie saaierd!

Known to cause insanity in laboratory mice
Wow, ik heb een titel gekregen. Takk kærlega fyrir elsku Lys.
Prachtige kroon heb je gekregen Snjo! Die zal je als ubersaaie goed staan!

Ik heb ook saai nieuws! Pokkie is er! Hoezee hoezee (om saai te blijven he)

Iedereen een hele fijne saaie dag!
*doet de wave. Pokkie is er.....

(en ik moet aan het werk)
gefeliciteerd doesie met je nieuwe pookie.

hopelijk heb je hier lang plezier van!!

de pretdoos van Sjno vliegt door de lucht....

ben benieuwd hoe lang ie dr over doet.

zo nog ff uurtje play-time en dan ondjes voeren uit laten,omkleden en weg wezen.de oppas doet morgenochtend ut spul wat thuis blijft,ff verzorgen.zou eigenlijk ook een vergoedingsregeling vanuit de overheid voor moeten zijn.voor kinderopvang is er toch ook alles te regelen?
Pretdoos van Snjo. Best saai dat die doos alleen kan vliegen.

Dez have fun

Ik wil jullie ook even saai de groetjes doen van de logee lolcat. Thnxbyebye
Moet vast tot na het weekend wachten op de pretdoos (er wordt hier op zaterdag geen post bezorgd).

IK mag toch wel even zeggen dat we met z'n allen vanavond wel heel erg saai zijn en daarom.... mogen jullie er ook 1 uitkiezen.
mag ik nr 17 aub??? ben al weer thuis.

was eea veranderd, maar ik had daar geen bericht van gekregen.

foutje vd planning.GGRRRR
Da's balen, zo'n foutje van de planning (maar 't ondje is zeker wel blij).

Nr 17 past mooi bij je sokken...
nou krijg de uren dat ik daar was en mn reiskosten vergoed.

heb nog fijn met ut ondje gewerkt-getraind,was mooi tijd voor en nog daglicht.andere ondjes weer blij dat ik thuis kwam.ach....maar ut blijft suf!!!

ja dat kroontje past wel mooi bij mn sokken.

heb ze vd week vol trots laten zien aan mn buuf.

nou die vond ze ook geweldig!!!

handeltje beginnen????
Ben al begonnen aan het volgende paar (zelfde kleuren), ook voor een forummer hier. Daarna voor mezelf.

Ik kan natuurlijk wel m'n nederlandse bankrekening gaan spekken zo...

Heb net de steken voor de hiel opgepakt (het vervelendste werkje van die hele sok breien) en dan kan ik 'm morgen af breien.
Wat een uithoudingsvermogen Dez!

Ik ben net thuis, was erg druk vanavond, dus de tijd was zo om.

Maarrrr... ik smeer 'm wel gelijk naar bed. (ja ja, lui = ongezellig = saai en zo klopt ie dan weer )

Ik wil graag kroon nummer 8, Snjookie.

Ik hou 'm vannacht op in bed. Srsly.

Doezel, wat fijn dat je pokkie er eindelijk is!
Heb je lekker geslapen met je kroontje op je hoofd Lys??

Doezie: heb je pokkie al uitgetest??, zitten er leuke spelletjes op??
Ik ben bang dat het slecht bevalen is, ik heb tot 6 uur wakker gelegen. Vannacht slaap ik zonder kroontje, het kroontje is vanaf nu voor overdag.

Dit viel onder de categorie: bad idea!

Jeetje, had grootse plannen voor vandaag maar ben nu even belachelijk moe. Maar vrij, dus dit wordt de dag van dutjes. Lekkah!

Ben je de hiel al voorbij, Snjo? Lijkt me lastig om een hoekje breien.

Nou ja, gewoon breien al, want ik kan niets van al dat. Kan niet breien, niet haken, niet borduren. Heb daar ook geen geduld voor. Kleding naaien doe ik wel. Dat gaat vaak lekker snel.

Maar ik maak daar altijd zoooooo'n rotzooi bij. Dan lijkt mijn huis wel ontploft, overal stoffen, scharen, naalden op de grond. Hele sporen tussen de naaimachine en de spiegel vind je dan.

Dit was mijn bijdrage in de categorie: hobby.
onderwerp van de dag: Hobby:

Ik heb, omdat ik mezelf ken, een hele hobby hoek (is bijna een kamer) in de kelder (naast m'n slaapkamer). Daar kan ik lekker fröbelen en rotzooi maken en als de boel daar ontploft, kan ik het gewoon lekker laten liggen....

Ik kwam er vanochtend achter dat ik een fout heb gemaakt met het begin van de hiel (moest 26 steken oppakken aan iedere kant maar ik had er iets van 30). Even bijwerken zometeen als ik thuis kom.

Haken doe ik niet, borduren zo eens in de honderd jaar en kleding maken alleen als ik een leuk stofje heb of een mooi patroon vind.

Verder speel ik veel met papier, snijden, vouwen, rollen....
Hobby:

Aha nou ja ik fröbel kaarten of zo iets. Tijdje terug heb ik van allerlei oude cd's/cd roms en dergelijk een heel gordijn gefröbelt. Zag er blits uit maar was een tijdelijke afscheiding tot gordijnen er kwamen. Verder lees ik graag. Behoorlijk saaie hobby's maar dat mag ook wel anders ben ik niet ontopic.

Heb al wel de spelletjes ontdekt. Maar volgens mij gaat hij dan automatisch naar de website. En ik wil geen internetverbinding met mobi. Dus die druk ik snel weg. Zit wel dobbelsteentjes op. Kun je schudden met mobi en dan gooi je met 2 dobbelstenen nieuw aantal. Geen idee wat je ermee kunt doen. Yahtzee is al niet mogelijk, heb je er tenslotte 5 dobbelstenen voor nodig.

Pokkie werkt verder goed. Alleen camera wil nog niet zo. En dat is het makkelijkst van alles hahaha. Maar op een of andere manier neemt hij geen foto als ik er eentje maak. (en precies de wijze volg waarop het beschreven is) Dus ergens staat er vast iets niet goed in de instellingen. Verder had ik hem snel door. Dus appeltje, eitje, koekie.

Saaie groetjes van mij en de saaie kat. Die overdag voor pampus ligt en in de nacht gaat spoken hahaha. Thnxbyebye
Lezen doe ik ook graag (spelen met papier toch).

Saaie lolcat heb je zeg. Moet je 'm overdag bezig houden (= steeds wakker maken) dan issie 's nachts rustig.......

Okthnxbye.
Moet nog saai een uurtje werken. Zit op een telefoontje van de cardioloog te wachten (niet voor mezelf hoor)... Volgens mij moet ik wachten tot sint-juttemis.
Ik ben net geprikt tegen de varkensgriep. Als ik rare dingen ga zeggen/schrijven, weten jullie in ieder geval waar het door komt.
kiekeboe saaierds.hier ook een saai dagje gehad.gepoetst, de was gedaan, wat gestudeerd,gewandeld,kapster heeft mn haar geknipt,dutje gedaan telefoon gehad.gewoon gruwelijk saai!!!!
Aaargh, ik moet ook naar de kapper. (categorie: verplichting) En ik stel het maar uit, want ik weet niet wat ik wihiiil.

Categorie vaccinaties/kunst: ik heb een tekening voor je gemaakt, Snjo.

En in de categorie communicatie: Pokkie, pokkie, pokkie, je kunt weer lekker tokkie. (vrij vertaald uit het oud Egyptisch)

Categorie zelfzorg: ik hou van mijn dutjes.
Ach wat stom, zie net dat je ogen helemaal niet goed kloppen , Snjookie, sorry. Ben nu eenmaal niet een supertalent.
Tekening begint te kloppen Lys. Ik heb zin in een modderbadje.

Ga naar de kapper, zeg dat je niet weet wat je wil, doe je ogen dicht net zolang totdat het gefrut aan je haar afgelopen is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven