Brrrr, wat koud!

14-10-2009 23:20 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen nacht was het in Twente -4 graden. Terwijl ik dit bericht zit te typen, is het -1 graden.

Ik denk dat mensen die gecharmeerd zijn van koelte of kou nu een gat in de koude lucht springen, vooral zij die een paar maanden geleden nog onder de hitte zuchtten...

Wie is ook dol op deze vrieskou? Wie krijgt daardoor zin om te schaatsen, of op wintersport te gaan en dadelijk te gaan skiën?
hans66 wijzigde dit bericht op 16-12-2009 16:20
Reden: Grammaticaal beter.
% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
quote:thee schreef op 15 oktober 2009 @ 01:18:

Ik haat het nu al, kun je nagaan hoe erg het nog voor me zal worden!!!

Me too. En het duurt nog heel lang...

Ik haat de kou echt. Kan er niets mee, ik draag nu al lagen kleding en heb het nog koud. Bah.

Ik tel de dagen af naar 21 maart. De lente en zomer zijn mijn seizoenen. Hoe warmer hoe liever!!!
quote:Gem schreef op 15 oktober 2009 @ 13:38:

Heerlijk! De herfst is mijn favoriete seizoen. Tuurlijk mopper ik ook wel eens als ik door de regen en wind moet fietsen, maar alles bij elkaar... ik kan er echt van genieten. Vooral zo lekker koud 's ochtends; dat is 'gezond weer' zeiden ze vroeger bij mij thuis :-)Is niks gezonds aan. Ik ben hardstikke verkouden sinds het zo koud is. In lente en zomer voel ik me top, echt nooit ziek. Maar zodra het herfst is, ben ik ziek. De zon heb ik gewoon nodig om te overleven, zo voelt dat echt. Ik geloof dat ik maar eens een reisje Rio moet boeken.
quote:Schravelvot schreef op 15 oktober 2009 @ 10:51:

Hoe doen die mensen die nu al een winterjas aanhebben dat straks in de winter? 4 Lagen kleding er onder?

Ik loop nog in mijn zomer/herfstjas.. en heb het niet koud. Ook 's ochtends niet.

Het beloofd weer een mooie dag te worden

Zal ik je vertellen: ik heb in de winter als het vriest aan:

een BH, hemdje, shirt met lange mouwen, daaroverheen een jurkje of truitje, en dan een fleecevest met daaroverheen een winterjas. Thuis draag ik een heel dik wollen vest en spaanse sloffen.
quote:Ipanemacabana schreef op 15 oktober 2009 @ 23:03:

[...]

een BH, hemdje, shirt met lange mouwen, daaroverheen een jurkje of truitje, en dan een fleecevest met daaroverheen een winterjas. Maar kun je je dan nog bewegen?
Vorst lijkt van korte duur. Nu is het al 7 graden... en het regent volgens de Windows-gadget katten en honden.
quote:Ipanemacabana schreef op 15 oktober 2009 @ 23:03:

[...]

een BH, hemdje, shirt met lange mouwen, daaroverheen een jurkje of truitje, en dan een fleecevest met daaroverheen een winterjas. Thuis draag ik een heel dik wollen vest en spaanse sloffen.Hoe meer je draagt, hoe kouder je het gaat krijgen, hoe meer je aan moet trekken.
quote:Ipanemacabana schreef op 15 oktober 2009 @ 22:59:

[...]

Is niks gezonds aan. Ik ben hardstikke verkouden sinds het zo koud is. In lente en zomer voel ik me top, echt nooit ziek. Maar zodra het herfst is, ben ik ziek. De zon heb ik gewoon nodig om te overleven, zo voelt dat echt. Ik geloof dat ik maar eens een reisje Rio moet boeken.Dat ligt niet aan het weer. Je wordt niet ziek van kou, je wordt ziek van een virus.
.
Gelukkig zijn er nog veel meer warm weer liefhebbers zo te lezen.

Waar is noanne, kan zij niet even een lijstje maken, ik ben wel benieuwd of we in de meerderheid zijn.

Kan me niet voorstellen dat de wintermensen het winnen!

Onmogelijk!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Gelukkig was het vandaag minder koud. Maar wat krijgen we dan.

Stomme takkewind en eikels die op je kop vallen als je onder een boom rijdt, met de fiets. Overal van die lelijke, dorre bladeren, wat een troep.

BAHHHH!
.
quote:La Vie en Rose schreef op 16 oktober 2009 @ 16:40:

Gelukkig was het vandaag minder koud. Maar wat krijgen we dan.

Stomme takkewind en eikels die op je kop vallen als je onder een boom rijdt, met de fiets. Overal van die lelijke, dorre bladeren, wat een troep.

BAHHHH!

Heerlijk dit gure weer Met een kopje thee en het forum op de bank.. En die kleuren buiten, van al die bladeren.

Tsjakkaaaaaaaa, positive thinking!

Offe, was jij niet zo'n liefhebben van dit weer?
Oh gátver, bah ja!

Maar ja, die krengen heb je ook in de zomer.
quote:Schravelvot schreef op 16 oktober 2009 @ 16:44:

[...]

Heerlijk dit gure weer Met een kopje thee en het forum op de bank.. En die kleuren buiten, van al die bladeren.

Tsjakkaaaaaaaa, positive thinking!

Offe, was jij niet zo'n liefhebben van dit weer? Volgens mij moet jij die muts van je wat meer omhoog trekken. Je ziet het niet zo helder meer
Nou, ik ga maar eens mijn kind halen van het KDV.

Wish me luck. Heerlijk joh, die herfst!

Zet je duikbril en snorkel op lieverd
Ik houd van deze tijd van het jaar; koud buiten, binnen tuft de kachel, bakkie koffie, stukje banketletter (ja, ze zijn weer vroeg dit jaar) en little house on the prairie op de tv .
quote:La Vie en Rose schreef op 16 oktober 2009 @ 16:46:

[...]

Volgens mij moet jij die muts van je wat meer omhoog trekken. Je ziet het niet zo helder meer

Nee die helpt me juist om het zonnig in te zien allemaal haha.

Hier is het overigens prachtig weer, blauwe lucht, beetje wind, niet te koud.
quote:paloma schreef op 16 oktober 2009 @ 17:11:

Ik houd van deze tijd van het jaar; koud buiten, binnen tuft de kachel, bakkie koffie, stukje banketletter (ja, ze zijn weer vroeg dit jaar) en little house on the prairie op de tv .heerlijk.
Wat een watjes!
Verschrikkelijk dit weer.
quote:yasmijn schreef op 16 oktober 2009 @ 18:17:

Verschrikkelijk dit weer.Mietje
De komende dagen wordt het weer koud:

Maandag: 0 graden

Dinsdag: -1 graden.
Van mij hoeft het niet. Heb het zelfs binnen koud. Maar ja, in een goede kwakkelwinter heb je na zo'n paar koude dagen weer plezier in wat beschaafdere temperaturen, die normaal onder best fris zouden vallen..
Heerlijk, de winter komt er weer aan! Lekker in een ijskoude slaapkamer in je koude bedje stappen met een dubbeldik dekbed.

Tintelende vingers van de kou, dat lekkere gevoel als je weer eenw arm huis binnenstapt, zalig!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven