zwanger ?

16-10-2009 00:41 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
niks aan de hand meer :d
Als je keurig je pil hebt geslikt, niet ziek bent geweest, geen antibiotica hebt geslikt, geen braken, diarree enz. is de kans nihil dat je in verwachting bent.

Overleg voor de zekerheid even met je huisarts.
Gaan we weer.

Wie o wie pakt de bol er deze keer bij?
quote:_Sungirl_ schreef op 16 oktober 2009 @ 01:04:

Gaan we weer.

Wie o wie pakt de bol er deze keer bij?

U riep?
Even langs je huisarts.
slopend he? die onzekerheid!

Ik zit ook in zo'n vage situatie, vorige maand gstopt met de pil, ervanuitgaande dat mn eisprong rond dag 14 was (dom, weet ik, maar heb de pil maar 2 maanden geslikt en had daarvoor een keurige regelmatige cyclus). Heb dus rond mijn verwachte eisprong geen onveilige sex gehad en daarna wel een paar keer...Nu dus 4 dagen overtijd en testen zijn negatief....dus is mijn eisprong in ieder geval later geweest dan ik dacht waardoor de kans op zwangerschap toeneemt...heel vervelend en ben uiteraard naar HA geweest maar die zegt ook dat ik nog maar even moet afwachten...
Of over paar dagen nog een test is die ook negatief even je huisarst advies vragen.

Als ik het goed begrijp heb je 2x geen ontrrekkings bloeding , als je zwanger zou zijn zou dat dus al "2 pil strips"zijn dan is de kans klein dat je test negatief aangeeft.

Maar los daarvan als je je zorgen maakt vraag advies aan een arts.
Je hebt dus én netjes de pil geslikt én een negatieve zwangerschapstest die na bijna 2 maanden bij zwangerschap echt wel positief zou aangeven. Ik zou niet bang zijn dat je zwanger bent. Het lijkt me eerder een reactie van je lichaam op de pil. Dit komt wel vaker voor dat vrouwen gedurende het pilgebruik minder of niet meer ongesteld worden. Bijv. bij de pil Yaz. Wet niet of jij die hebt. Zou me niet zoveel zorgen maken en misschien juist genieten dat je niet ongesteld wordt. En inderdaad als je het niet vertrouwd even langs de dokter gaan
Heb je wel gesext zonder condoom?
Diepe, diepe, diepe zucht.....
ik wacht nog maar ffkes af en anders ga ik volgende week ff langs de dokter. als t nie verandert.

Bedankt voor de info mense :D
Dramatisch.

Ben na een morning after pil ook niet meer ongesteld geworden... Toch maar aan mn strip begonnen. (Na 3 jaar spiraal, is mn vriend nu lekker gesteriliseerd, en dan dit....)

Volgens testen niet zwanger ook, dus zolang ik geen buik krijg maak ik me maar geen zorgen.
ik word gewoon af en toe gek omdat ik allemaal verschillende dingen hoor en niet meer weet wat ik moet geloven.

ach ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven