Mode & Beauty alle pijlers

welke roklengte

13-10-2009 16:30 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello

Misschien een hele stomme vraag hoor, maar als ik in de bladen kijk, dan weet ik nog steeds niet precies welke roklengte nu 'in' is. Ik ben wat afgevallen en wilde weer eens een leuke rok met legging of maillot aan, maar hoe lang is nu nog OK? Kan iemand me wat suggesties geven? Ik zie namelijk van alles van héél kort tot op de knie en zelfs onder de knie.
@ marjolein: helemaal eens dat een ragfijne panty en mooie schoenen mooi zijn bij een rok. zo droeg ik ook voorheen rokken. helaas draag ik speciale kousen die niet getoond hoeven te worden. vandaar dus iets met een maillot en/of laarzen... op die manier kan een rok wel weer hoop ik :-)

iedereen bedankt weer voor alle gegeven suggesties en input!!
Ragfijne panties...mooi hoor, maar ik ben zo'n onbehouwen boerin dat er met het aantrekken al ladders inschieten.
Hi meiden

Ben net terug van winkelen en heb voor het eerst in mijn leven (denk ik) een leuk Esprit jurkje gekocht, colletje, grijs maar wel met een mooi lijfje, een zwarte legging en nieuwe zwarte laarzen. Blijkbaar alles weggegooid want ik dacht dus nog zwarte laarzen te hebben maar nee hoor. Hahahaha pakte ook nog een te grote maat dus mijn dag was op zich wel helemaal goed eigenlijk. Ben benieuwd of ik het nu ook nog aan durf te trekken maar ik heb dus toch al iets gekocht nadat de eerste 18 kg eraf zijn (weeg nu 79 kilo bij een lengte van 1.83) zag er helemaal niet gek uit in de spiegel eigenlijk :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven