Welk voedingskussen?

16-10-2009 10:42 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Die van de H*ma met een soort van wattenvulling, redelijk stevig kussen volgens mij maar gaan die watten niet klitten enzo?

Of die van de Pr*natal met een soort van korreltjesvulling, maar verschuift dat niet te erg zodat je dan steeds lege stukken kussen hebt?

Wie o wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen?
Maakt geen bal uit.

Ik heb bij de eerste die van Prénatal geleend van iemand en die werkte prima. Bij de tweede heb ik zelf die van de Hema aangeschaft en ook die voldeed prima.

Gewoon kijken welke het goedkoopste is dus.

(Of kijk even op marktplaats, er staan er zooooveel te koop)
Ik heb die van de Hema en ik slaap er heeeerlijk mee!

Ik zou alleen wel gewoon 1 in een winkel halen: een matras hoef ik ook niet van iemand anders...
Wij gebruiken hem eigenlijk nauwelijks Peanut.
@Britannia: Je kunt hem wassen. Die van de Hema tenminste; heb ik ook gedaan. Jij koopt zeker ook geen tweedehands kleding dan?

Enneh: heel veel vrouwen vinden het achteraf niks of gebruiken hem helemaal niet bij de borstvoeding. Ik heb al drie meiden in mijn omgeving die hem weer weg gedaan hebben om die reden.
Wat Aruba al zegt dus.
Ik heb 'em wel veel gebruikt (die van Prenatal). Zeker als je baby wat zwaarder wordt is het prettig dat er een stevig kussen onder ligt, scheelt weer gewicht op je arm. Toen zoonlief ging zitten en nog niet zo stevig zat legde ik het kussen achter hem. Bij omkukelen viel hij dan niet zo hard.

Ik heb het kussen zelf nooit gewassen, wel de hoes.
Ik denk dat die van Prenatal prettiger is. Ik heb de oude van de Hema en die had ook korreltjes en dat vond ik juist fijn omdat je hem ene beetje kunt vormen.
Ik had er 1 geleend van een vriendin; die met korreltjes, maar vond het maar niks. Ik heb al die tijd zonder kussen gevoed.

Ik zou er eerst 1 lenen en kijken of je het wat vindt; scheelt zo weer 2 tientjes.
Voor het voeden heb ik het trouwens nooit gebruikt, maar tijdens mijn zwangerschap vond ik het prettig om mee te slapen.
Dankjulliewel voor de reacties (vind het toch altijd weer bijzonder en fijn dat mensen de tijd daarvoor nemen).

Het is dus echt heel persoonlijk begrijp ik.
Ik heb hem van de hema gehad, vond ik geen succes... Nu zo een met balletjes, die bevalt wel echt heel goed. Ik heb hem nog niet gebruikt voor voeden (ben nog zwanger), maar ik slaap echt een stuk beter sinds de aanschaf van dat ding.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Ik heb van een vriendin een breastfriend (ja, echt) geleend, die is echt perfect. stuk minder knuffelig dan die met die korreltjes/wattenvullingen, maar kindje zakt er ook niet in weg. Voeden ging hartstikke makkelijk.

Zij had hem via internet gekocht, weet niet waar, maar als je even googled kom je best veel tegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven