Welk voedingskussen?
vrijdag 16 oktober 2009 om 10:42
Die van de H*ma met een soort van wattenvulling, redelijk stevig kussen volgens mij maar gaan die watten niet klitten enzo?
Of die van de Pr*natal met een soort van korreltjesvulling, maar verschuift dat niet te erg zodat je dan steeds lege stukken kussen hebt?
Wie o wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen?
Of die van de Pr*natal met een soort van korreltjesvulling, maar verschuift dat niet te erg zodat je dan steeds lege stukken kussen hebt?
Wie o wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen?

vrijdag 16 oktober 2009 om 10:47

vrijdag 16 oktober 2009 om 11:04
@Britannia: Je kunt hem wassen. Die van de Hema tenminste; heb ik ook gedaan. Jij koopt zeker ook geen tweedehands kleding dan?
Enneh: heel veel vrouwen vinden het achteraf niks of gebruiken hem helemaal niet bij de borstvoeding. Ik heb al drie meiden in mijn omgeving die hem weer weg gedaan hebben om die reden.
Enneh: heel veel vrouwen vinden het achteraf niks of gebruiken hem helemaal niet bij de borstvoeding. Ik heb al drie meiden in mijn omgeving die hem weer weg gedaan hebben om die reden.

vrijdag 16 oktober 2009 om 11:10
Ik heb 'em wel veel gebruikt (die van Prenatal). Zeker als je baby wat zwaarder wordt is het prettig dat er een stevig kussen onder ligt, scheelt weer gewicht op je arm. Toen zoonlief ging zitten en nog niet zo stevig zat legde ik het kussen achter hem. Bij omkukelen viel hij dan niet zo hard.
Ik heb het kussen zelf nooit gewassen, wel de hoes.
Ik heb het kussen zelf nooit gewassen, wel de hoes.
vrijdag 16 oktober 2009 om 11:44
Ik heb hem van de hema gehad, vond ik geen succes... Nu zo een met balletjes, die bevalt wel echt heel goed. Ik heb hem nog niet gebruikt voor voeden (ben nog zwanger), maar ik slaap echt een stuk beter sinds de aanschaf van dat ding.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
vrijdag 16 oktober 2009 om 12:44
Ik heb van een vriendin een breastfriend (ja, echt) geleend, die is echt perfect. stuk minder knuffelig dan die met die korreltjes/wattenvullingen, maar kindje zakt er ook niet in weg. Voeden ging hartstikke makkelijk.
Zij had hem via internet gekocht, weet niet waar, maar als je even googled kom je best veel tegen.
Zij had hem via internet gekocht, weet niet waar, maar als je even googled kom je best veel tegen.