Bezemtopic deel 4
vrijdag 16 oktober 2009 om 11:08
Wat zijn jullie weer gezellig druk en wat een wijze woorden weer.
Ik heb het druk vandaag, straks als de opvangkinderen weg zijn, ga ik naar A'dam een grote bolderkar met meerdere zitplaatsen ophalen, cool.
En ik heb nog rugpijn en nu is er ook nog koppijn bijgekomen fijn..
Ik heb al stof op gezogen en gedweild
Vaatwasser aangezet
Was er in
Bedden op gemaakt
Keuken gesopt.
Ik heb nergens meer zin in door dit %^&%&*weer, stom he.
Nou ik ga mezelf even oppeppen met een lekkere bak koffie en de kinders de regenkleding aanhijsen en mezelf, zodat we stormproof zijn om mijn jongste op te halen.
Zal je zien gaat hij uit spelen........
Ik heb het druk vandaag, straks als de opvangkinderen weg zijn, ga ik naar A'dam een grote bolderkar met meerdere zitplaatsen ophalen, cool.
En ik heb nog rugpijn en nu is er ook nog koppijn bijgekomen fijn..
Ik heb al stof op gezogen en gedweild
Vaatwasser aangezet
Was er in
Bedden op gemaakt
Keuken gesopt.
Ik heb nergens meer zin in door dit %^&%&*weer, stom he.
Nou ik ga mezelf even oppeppen met een lekkere bak koffie en de kinders de regenkleding aanhijsen en mezelf, zodat we stormproof zijn om mijn jongste op te halen.
Zal je zien gaat hij uit spelen........
vrijdag 16 oktober 2009 om 11:25
Och, ja, verschrikkelijk inderdaad... Je leest het zo makkelijk, het is zo ver weg, maar voor de nabestaanden is het zó dichtbij..!!! 
(In Weert, daar zit toch ook de KMS? Of ben ik nu in de war?)
Jullie zijn inderdaad allemaal heel erg lief!!!!! Iedereen kan hier altijd met zijn verhalen terecht, en iedereen is bereid te helpen of om een bemoedigend woord uit te spreken (L)
Mijn film gister was leuk!! Het is een 3D-film, dus je zit met zo'n idiote bril op, maar het was wel echt grappig. Ik moet zeggen: het is niet de leukste animatie die ik ooit heb gezien (zo heb ik van het weekend voor het eerst Madagascar gekeken en werklijk onder tafel gelegen van het lachen..!), maar hij is wel de moeite waard.
En dank voor de toverzalf Goldie, mijn knie is alweer een stuk beter!!
Oe, en jeeej!! De postbode kwam net, met mijn pakketje: de dvd van de BBC-miniserie van Pride & Prejudice!! Ik weet dus wel wat ik vandaag ga doen: smullen van Colin Firth in de rol van Mr. Darcy! (L)
Zoebie en Jonna, hoe gaat het met het niet-roken?
Coebergh, hoe gaat het met jou? Doe je wel rustig aan? En doet de schoonmaakster het wat sneller vandaag?
MissM, balen van het niet-slapen!! Kun je niet 's avonds een uurtje gaan, en dan weer op je normale tijdstip? Gelukkig kun je straks lekker genieten van je verlof!!!
ZusenZo: leuk, zo'n bolderkar!!! Kunnen jullie lekker op pad met z'n allen!
(In Weert, daar zit toch ook de KMS? Of ben ik nu in de war?)
Jullie zijn inderdaad allemaal heel erg lief!!!!! Iedereen kan hier altijd met zijn verhalen terecht, en iedereen is bereid te helpen of om een bemoedigend woord uit te spreken (L)
Mijn film gister was leuk!! Het is een 3D-film, dus je zit met zo'n idiote bril op, maar het was wel echt grappig. Ik moet zeggen: het is niet de leukste animatie die ik ooit heb gezien (zo heb ik van het weekend voor het eerst Madagascar gekeken en werklijk onder tafel gelegen van het lachen..!), maar hij is wel de moeite waard.
En dank voor de toverzalf Goldie, mijn knie is alweer een stuk beter!!
Oe, en jeeej!! De postbode kwam net, met mijn pakketje: de dvd van de BBC-miniserie van Pride & Prejudice!! Ik weet dus wel wat ik vandaag ga doen: smullen van Colin Firth in de rol van Mr. Darcy! (L)
Zoebie en Jonna, hoe gaat het met het niet-roken?
Coebergh, hoe gaat het met jou? Doe je wel rustig aan? En doet de schoonmaakster het wat sneller vandaag?
MissM, balen van het niet-slapen!! Kun je niet 's avonds een uurtje gaan, en dan weer op je normale tijdstip? Gelukkig kun je straks lekker genieten van je verlof!!!
ZusenZo: leuk, zo'n bolderkar!!! Kunnen jullie lekker op pad met z'n allen!
vrijdag 16 oktober 2009 om 11:37
Het gaat goed met niet roken! Inmiddels bijna 10 dagen niet gerookt en al zo'n ¤ 60,= bespaard
Bleegh, hele slechte nacht gehad. Wakker, wakker en nog eens wakker. Druk in mijn hoofd en dat niet kunnen stoppen. Heb vanmorgen eerst maar even tegen man aan liggen janken van vermoeidheid.
We zijn weer begonnen met hardlopen eergisteren. Viel ons nog mee hoelang we het volhielden na 4 maanden niet te hebben gelopen. Maar toch maar een schemaatje gedownload. Waarschijnlijk zullen we het lopen binnenkort weer (even) moeten onderbreken, want ik zal geopereerd moeten worden aan mijn voet.
Kan maar lastig wennen aan het herfstweer, anderhalve week geleden lag ik nog op het strand
Geniet!
Bleegh, hele slechte nacht gehad. Wakker, wakker en nog eens wakker. Druk in mijn hoofd en dat niet kunnen stoppen. Heb vanmorgen eerst maar even tegen man aan liggen janken van vermoeidheid.
We zijn weer begonnen met hardlopen eergisteren. Viel ons nog mee hoelang we het volhielden na 4 maanden niet te hebben gelopen. Maar toch maar een schemaatje gedownload. Waarschijnlijk zullen we het lopen binnenkort weer (even) moeten onderbreken, want ik zal geopereerd moeten worden aan mijn voet.
Kan maar lastig wennen aan het herfstweer, anderhalve week geleden lag ik nog op het strand
Geniet!
vrijdag 16 oktober 2009 om 11:47
Goed bezig Jonna!!Ga je nog iets leuks doen met het geld dat je uitspaart?
ZeZ,bolderkarren zijn leuk!Vriend had er nog 1 van toen hij zelf klein was dus die heeft ie opgeknapt voor ukkie,al veel plezier van gehad!
Hulp doet goed haar best vandaag!Zelfs de binnenkant van de oven!Buro waar zij voor werkt belde net of ik tevreden was,daar mijn verhaal gedaan maar ze hebben niemand anders die mij kan komen helpen,zeker niet op zon korte termijn.
ZeZ,bolderkarren zijn leuk!Vriend had er nog 1 van toen hij zelf klein was dus die heeft ie opgeknapt voor ukkie,al veel plezier van gehad!
Hulp doet goed haar best vandaag!Zelfs de binnenkant van de oven!Buro waar zij voor werkt belde net of ik tevreden was,daar mijn verhaal gedaan maar ze hebben niemand anders die mij kan komen helpen,zeker niet op zon korte termijn.
vrijdag 16 oktober 2009 om 12:38
Heel goed Jonna!! Ga zo door!
Hier is het ook Heerlijk Herfstig... Donkere wolken en een hoop wind. Maar ik heb thee, en Carole King schalt uit de boxen. Zo gezellig!!!! Die cd draai ik alleen maar in de herfst en de winter, en kan dan echt van het sfeertje genieten.
Jammer dat ik over een uur de deur uit moet........
Hier is het ook Heerlijk Herfstig... Donkere wolken en een hoop wind. Maar ik heb thee, en Carole King schalt uit de boxen. Zo gezellig!!!! Die cd draai ik alleen maar in de herfst en de winter, en kan dan echt van het sfeertje genieten.
Jammer dat ik over een uur de deur uit moet........
vrijdag 16 oktober 2009 om 15:47
Oeh, Killing me softly is zzzo'n mooi nummer. Ook in de uitvoering van de Fugees trouwens...
Proficiat met de gezinsuitbreiding Boro
Fuss, leuk dat je je afspraak hebt kunnen verzetten!
Coe ga je ook nog mee meeten?
Er staat een grote pan soep op het vuur. Die is voor tussendoor. Vanavond gaan wij peen en ui-stamp eten bij tante. (Dat wordt de eerste keer voor mijn kinderen, zal mij benieuwen wat ze er van vinden...)
Proficiat met de gezinsuitbreiding Boro
Fuss, leuk dat je je afspraak hebt kunnen verzetten!
Coe ga je ook nog mee meeten?
Er staat een grote pan soep op het vuur. Die is voor tussendoor. Vanavond gaan wij peen en ui-stamp eten bij tante. (Dat wordt de eerste keer voor mijn kinderen, zal mij benieuwen wat ze er van vinden...)
vrijdag 16 oktober 2009 om 16:10
Gold,ik heb me bij Zwieber al afgemeld een aantal weken geleden.Als het nog doorgaat bij Fuss dan graag en anders wil ik mijn kippenhok wel openstellen.Ben ondertussen wel erg nieuwsgierig geworden naar jullie allemaal!
Mmm lekker peeenstamp!Ik heb al de hele week zin in friet met satesaus.Weet dus nog niet wat het gaat worden vanavond
Boro,moeten wel leuke cavia's zijn met zulke namen!!
Mmm lekker peeenstamp!Ik heb al de hele week zin in friet met satesaus.Weet dus nog niet wat het gaat worden vanavond
Boro,moeten wel leuke cavia's zijn met zulke namen!!
vrijdag 16 oktober 2009 om 17:19
ik was er weer, weer dagje uit met de bewoners
hoe is het met mijn favoriete bezemers.
Ga jullie eerst allemaal knuffelen
Boro wat een lieve beestjes zijn dat
ik was vooral van de hollandse hits nu vandaag hahaha
hoe was het in het ziekenhuis coebergh
Wow Jonna, dat is even lekker verdienen. Ik ben trots op je
hier alles goed, vooral heel erg moe maar vanavond ga ik lekker bankhangen
hoe is het met mijn favoriete bezemers.
Ga jullie eerst allemaal knuffelen
Boro wat een lieve beestjes zijn dat
ik was vooral van de hollandse hits nu vandaag hahaha
hoe was het in het ziekenhuis coebergh
Wow Jonna, dat is even lekker verdienen. Ik ben trots op je
hier alles goed, vooral heel erg moe maar vanavond ga ik lekker bankhangen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 16 oktober 2009 om 19:04
Wat is het telegraaf-topic Pips?
Boro, cavia's zijn leuk!!! Ik wil er stiekem ook wel weer eentje, maar vind het altijd zo sterk ruiken. Eerst een groot huis dus!!
Ik heb echt een mega-lange treinreis gehad, heb er 4 uur over gedaan terwijl het normaal minder dan 2 uur is.... Ben kapot nu, terwijl ik dus eigenlijk helemaal niks heb gedaan!
Goldie, wij hebben ook hutspot gegeten, was lekker! Vroeger was het mijn lievelingseten in de winter, tegenwoordig vind ik het wat te zoetig. Maar zo nu en dan, en met een groot stuk rookworst en flink wat jus, is het smullen! Hoe vonden je kinderen het? En hoe was het voor man?
Boro, cavia's zijn leuk!!! Ik wil er stiekem ook wel weer eentje, maar vind het altijd zo sterk ruiken. Eerst een groot huis dus!!
Ik heb echt een mega-lange treinreis gehad, heb er 4 uur over gedaan terwijl het normaal minder dan 2 uur is.... Ben kapot nu, terwijl ik dus eigenlijk helemaal niks heb gedaan!
Goldie, wij hebben ook hutspot gegeten, was lekker! Vroeger was het mijn lievelingseten in de winter, tegenwoordig vind ik het wat te zoetig. Maar zo nu en dan, en met een groot stuk rookworst en flink wat jus, is het smullen! Hoe vonden je kinderen het? En hoe was het voor man?