Hoe lang hebben jullie de box gebruikt?

16-10-2009 12:34 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Me dochter is nu 10 1/2 maand maar ze vind de box 10x niks,hoe lang hebben jullie m' laten staan?Denk erover m'al weg te doen.
quote:BIRMANICA schreef op 16 oktober 2009 @ 14:19:

Branca....Een kleine baby kan je nog 'overal' even neerleggen, op de bank,

Misschien ook afhankelijk van de bank die je hebt. :-)

Die van ons is groot, kunnen er met z'n tweeen naast elkaar op liggen.

En bij mij begonnen ze echt pas met een maand of 4 te rollen, toen lagen ze inderdaad niet meer op de bank. Maar in het begin soms wel even.

Niet om te slapen trouwens, maar daar hebben wij de box ook nooit voor gebruikt.
Dochter van bijna 10 maand zit er graag in. Zeker samen met grote zus van 3. Dit gaat heel goed samen.

Ze heeft ontdekt dat ze zich eraan omhoog kan trekken en dan zelf kan staan. Dat is natuurlijk helemaal leuk. Wij laten hem nog even staan. Zeker als je even naar de wc moet of even naar boven is het wel handig. Als ze er niet inzit dan tijgert ze de hele kamer door en dat vind ik lastig als ik er geen zicht op heb.
Die van mij staat nu op marktplaats, waar zo'n topic al niet goed voor is. Had em even aan de kant geschoven en die ruimte is heerlijk. Dan zet ik meneertje wel even in de kinderstoel als ik naar de wc moet ofzo.

Iemand nog een box nodig :D????
Nou inderdaad,leuk jullie reacties allemaal.Morgen ga ik een foto maken en dan hup op marktplaats.En het speelgoed heb ik in een doos gedaan waar ze het zelf uit kan halen nu....
Ik heb de box laten staan totdat mijn zoontje 2 jaar was. Het eerste jaar zat hij er vrij regelmatig in maar daarna werd het minder. Mijn oudste zoontje klom er dan bij in. Het ging heel goed samen. Zaten met zijn 2en de blokken in de vormenstoof te doen. Heel schattig. Natuurlijk zaten elkaar ook wel eens in de haren. maar mijn jongste is ook aardig pittig naar zijn oudere broer;temperamentvol noemen ze dat geloof ik..

In april dit jaar heb ik hem dan op marktplaats gezet voor 30 euro incl muziekmobiel en boxkleed. Ik was hem dezelfde dag al kwijt aan een opa en oma die structureel gaan oppassen op hun kleinzoontje van 6 weken oud.

Mijn zoontjes hebben er nooit in geslapen. Af en toe als ik de een naar bed bracht dan viel hij wel eens in slaap maar niet ten tijde van kraambezoek om hem er maar gezellig erbij te laten liggen. Het bed is bij ons altijd DE SLAAPPLAATS geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven