Walibi Ticket bij de AH kopen
zaterdag 17 oktober 2009 om 00:15
Koop uw toegangskaarten voor (attractie)parken vooraf bij Albert Heijn. Bij inlevering van 300 Air Miles ontvangt u ¤ 3,- korting per kaart. AH tickets biedt tickets aan voor de Efteling, Madurodam, Diergaarde Blijdorp, Dierenpark Emmen, Burgers Zoo, Artis, Plopsaland De Panne, Bobbejaanland, Toverland, Dolfinarium en Walibi World.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zaterdag 17 oktober 2009 om 10:28
Heb je het tegen mij Wijnands? Moet je perse antwoord geven uit ervaring?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zaterdag 17 oktober 2009 om 11:43

zondag 18 oktober 2009 om 10:38
Jep ik wilde dus ook airmiles inleveren en voor 10 euro naar walibi gaan. Alleen je moet ongeveer 7 dagen wachten en dat is te lang.. Lang leve vriendjes die niet opletten;) (hij riep al weken dat hij het ging doen en nu is hij dus te laat)
Dus nu probeer ik nog andere manieren te zoeken om zoveel mogelijk korting te krijgen
Dus nu probeer ik nog andere manieren te zoeken om zoveel mogelijk korting te krijgen