Walibi Ticket bij de AH kopen

17-10-2009 00:00 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey ik wil een walibi Ticket bij de appie kopen. Ik heb genoeg airmiles, weet iemand hoeveel korting ik maximaal kan krijgen op walibi als ik het kaartje bij de AH koop??
Dat weten ze bij de ah vast wel.
JA dat klopt, ik kan alleen nu niet bellen :P en ik wil het nu gewoon heel graag weten, volgensmij is het maar 2,50 korting toch?
Koop uw toegangskaarten voor (attractie)parken vooraf bij Albert Heijn. Bij inlevering van 300 Air Miles ontvangt u ¤ 3,- korting per kaart. AH tickets biedt tickets aan voor de Efteling, Madurodam, Diergaarde Blijdorp, Dierenpark Emmen, Burgers Zoo, Artis, Plopsaland De Panne, Bobbejaanland, Toverland, Dolfinarium en Walibi World.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Handig he, zo'n website?
Heb je het tegen mij Wijnands? Moet je perse antwoord geven uit ervaring?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Op de site van airmiles zelf, kun je tickets voor walibi bestellen, en dan kun je veel meer airmiles inleveren als je dat zou willen. Dan hoef je bij de kassa nog maar 10 euro te betalen...

Groetjes en veel plezier bij walibi gewenst..

Hvm
Ik heb van de week een voucher besteld bij airmiles. 1750 airmiles en 10 euro bijbetalen.

Zo heb je de meestel korting en de meeste profijt van je miles.

Dan heb je je voucher wel pas volgende week in huis.

Wij gaan naar de frightnight! boehoeeeeeee
Jep ik wilde dus ook airmiles inleveren en voor 10 euro naar walibi gaan. Alleen je moet ongeveer 7 dagen wachten en dat is te lang.. Lang leve vriendjes die niet opletten;) (hij riep al weken dat hij het ging doen en nu is hij dus te laat)

Dus nu probeer ik nog andere manieren te zoeken om zoveel mogelijk korting te krijgen ;)
volgens mij als je een beetje googled....kun je ook wel ¤3 korting krijgen zonder airmiles in te leveren.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven