Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
MK staat met nieuwe bril in kelder

Iemand koffie?
Ja, koffie.

Als jij die zet, daal ik even af naar de Kelder om foto te bewonderen.
Wat wilde ik nou toch typen?
**verse pot koffie**

lieve comment bij de foto ik vind het ook
Mooie foto, mooie MK:)

*pakt bakkie koffie*

Wat is een rustig weekend toch heerlijk na de drukte van de afgelopen weken.
Ja, lekker

Hier ook goed weekend, en soortvanrust. Gisteren hele dag 1 op 1 gedaan met Zoon in A'dam, was echt geweldig, en hadden we Heel Erg Nodig (al ben ik nu tikkie blut, trein, museum én Carré toe was wel even een diepteinvestering zeg maar ). En voor morgen heeft GG vrij genomen, zodat we toch een soort vakantiedag/ extra weekenddag nog met de meisjes hebben, erg fijn, en dinsdag lekker date met Toet en tussendoor werken wat nog aardig op schema lijkt te liggen en ik voel me eigenlijk wel erg lekker

Brillies zijn übercute
Wat leuk, Lil! Hoe vond zoon Carre?

Wij hebben morgen ook leuk gezinnerdebla-dag. Hebben met een vriendin afgesproken om naar een speeltuin in Amsterdam te gaan heb wel zin in.

Ik ben zo braaf aan het opruimen! Allemaal dingen op MP aan het zetten, en ik hoooooop dat mensen het snel willen hebben. Ruimt zo lekker op deze week als het goed gaat ruimt het beste op: er komen mensen naar de babymeubels kijken als dat toch eens die schuur uit zou zijn

(Ben schuur gelijk wel aan het volstorten. Heb vandaag, wederom via mp, schaatsen gekocht en mijn bod op een slee is geaccepteerd laat die winter maar komen!)

Iemand een bakkie leut?
Tila, hoe is je gareel? Kom je nog eens bezemen?
Ik kom wel weer bezemen, Fus, als ik weer een schop nodig heb. Als ik dus voor januari geen nieuwe baan vind...
Oké Succes met zoeken! Jammer dat je huidige baan niet doorgaat na januari
Dank je wel!

Mijn toch-al-stukke-maar-niet-pijnlijjke kies is zojuist uit elkaar gevallen. Dat wordt een duur - en vast ook heel pijnlijk - grapje!
(C/P uit Kroeg, ivm met Zus wiens Co op duikvakantie is)

Co bleek decompressieziekte te hebben gehad en door een niet zo'n fantastische buddy is hij langer onder water gebleven dan hij wilde en dieper gegaan (zijn buddy ging dieper en negeerde zijn noodsignalen omdat hij foto's wilde maken .... ). Uiteindelijk is hij toch naar boven gegaan (alleen). Gelukkig heeft de duikschool die de (nacht)duik begeleid heeft heel adequaat gehandeld en meteen zuurstof gegeven en naar een kliniek gescheurd met een decompressietank, waar hij een aantal uren in heeft gezeten.

Hij heeft zich heel ziek gevoeld en pijn gehad in zijn hele lijf. Hij dat echt even dat het over was, zo heftig kan dat blijkbaar zijn. Dat was gelukkig niet het geval en dinsdagnacht is hij weer thuis bij zijn ventje.

Getsemme. Ik moet er niet aan denken dat er wat met hem gebeurd was daar....

~gaat Boston Legal loeren in bed met MM~
Getver wat eng!
He bah Bloes wat een schrik. .

Gelukkig zeg is het goed afelopen.

Neem aan dat die buddy van de sportschool nog wel een goede reprimande heeft gehad?

Tila Dat wordt een niet zo leuke tocht naar de tandarts vandaag?

Kan je koffie aan?
Ik kan koffie aan, geloof ik. Doet nog niet zeer. Denk eerlijk gezegd dat de zenuw al een beetje dood is.

Tandarts bellen.
voor Tila, en kan je vandaag nog bij de tandarts langs?

Jeumig wat schrikkken Bloes en wat een ongelovelijke eikel was die buddy, die zouden ze moeten verbieden om ooit nog een duikpak aan te trekken!

Hier lekker dagje vrij vandaag :-) :-) Wel benieuwd naar de recensies trouwens....
Zo. Ik snap nooit waarom mensen tandarts willen worden, maar ben wel blij dat mijn tandarts mijn tandarts is. Nadat ie eerst verbaasd was over de grootte van het stuk afgebroken kies, heeft ie daarna met veel pleziertwinkels in zijn ogen een nieuwe kies voor me gemaakt. Van vulling. Ik hoop dat ie blijft zitten
Ik was nog geen uur wakker en toen lag ik al in de tandartsstoel
Dat is nog es wat anders dan een kop dampende koffie als wekmiddel Deed ut zeer?

Eerste recensies matig tot slecht...zucht
Het viel wel mee, qua pijn. De verdoving deed natuurlijk wel zeer, en tot een half uur geleden had ik een lamme bek maar no biggie, eigenlijk.

Recensenten zijn azijnpissers. Allemaal!
Tila, ik sta erwtensoep te maken en kan niet heel lang van de pannen weglopen :-) Straks oogsten?
quote:Darly schreef op 19 oktober 2009 @ 17:27:

Tila, ik sta erwtensoep te maken en kan niet heel lang van de pannen weglopen :-) Straks oogsten?

is goed!

erwtensoep. Jam!
*zet een grote pan erwtensoep neer *

Hij is wel vegetarisch maar dat mag de pret niet drukken :-)!
**sneakt stiekem een rookworst uit de magnetron mee en stopt de plakjes geheel geniepig in haar eigen kom soep**

Heeeeerlijke soep, D! Echt waar! Je mist er geen hapje vlees in!

(effe serieus: hoe maak je em dan?)
Water, groentenbouillonblokjes, aangefruit uitje, aardappels, erwtjes (uit blik- geen gedoe met 3 dagen voorkoken), staafmixeren, weer even terug op het vuur, soja-kookroom er doorheen en VEGETARISCHE rookworst :-)
is dat lekker, vega-worst?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven