Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Nee, niet helemaal beantwoord, want ik weet niet wat een editbutton is. Digibeet die ik ben!
Toverkol, als je je eigen bericht opzoekt dan heb je boven de tekst die je geschreven hebt drie tekentjes staan. De middelste (lijkt op papier met pen/ potlood) is de editknop. Met deze knop kun je dus je hele bericht leeg maken. En daarna moet je klikken op verstuur bericht. Je tekst is dan weg. Alleen is het een hels karwei want je zult op die manier elk bericht wat je ooit gepost hebt moeten aanpassen, als je dat tenminste zo wilt.
Er moet 1 teken in het bericht blijven staan, een punt ofzoiets. En verder; wat Dushi zegt!
Owja dat was ik ffies vergeten. Mooie aanvulling Sarah!
Kijk hier voor nieuwe regels mbt quoten!!

http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/
Hi Angel,

Zeg, ik heb me bezondigd aan off topic gedoe in het topic Verliefd op iemand die ik 15 minuten per jaar zie. Kun je het topic opschonen voor TO alsjeblieft?

Reden dat ik me niet in kon houden was dat het me in toenemende mate stoort hoe er op een (relatief) nieuwe forummer kan worden ingehakt. Deze dame stelde gewoon een vraag, en in post één werd ze al even stevig aan de tand gevoeld over hoe ze dacht om te gaan met de reacties die ze zou gaan krijgen.

Staat er ergens iets over de mores die verwacht worden vanuit Viva?
Ik ga het gehak op nieuwe forummers (opnieuw) in de groep gooien! Als ik het zelf signaleer haal ik altijd gelijk de offtopics of flauwigheden weg en plaats een waarschuwing op het topic, maar goed ik kan niet alle topics bijhouden

Bedankt voor je post en ik zal het topic ff opschonen
Waar is de topic gebleven van de zwangere vrouw die iemand zoekt om haar te onderhouden?
Verwijderd wegens spam/hengelen (zie ook blokkadetopic)
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3941220

vreemd berichtje van studenten communicatie die iemands topic willen gebruiken om een studieonderzoekje te doen.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Dank je Spijker, ik heb de berichtjes bewerkt!
cadeau 40-jarig huwelijk Reclame door hotel.
Dank Tia, is weg!
Angel, ik heb een topic geopend, eigenlijk per ongeluk want ik klikte te snel op verzenden. Ik zou heel graag de titel eigenlijk wel wat aangepast willen zien zodat het iets minder herkenbaar wordt.

Zou je het willen veranderen in: 'Mijn vriendin is verliefd op me' of zo?

Thanks...
Consider it done!
Are you an aspiring journalist/film critic?

Oproep/reclame
Are you an aspiring journalist/film critic?

Spam
Pff, zonder mosterd, met kroket graag.
Thanks, het topic (Are you an aspiring journalist/film critic? ) is verplaatst. Deze naar de prullenbak, en de versie die op Werk en Studie stond naar het prikbord!
Je bent een engel
Zou mijn topic 'Boze buien? Afreageren op vriend?' verwijderd kunnen worden? Men vindt het niet fijn dat ik zelf het topic gesloten hebt, en daar wordt aardig op gereageerd.

Alvast bedankt.

Groetjes!
Viv, wil jij die Romee85 ff tot de orde roepen met d'r flauwekul?

Alvast bedankt.

Groetjes.
Het topic "moeder op verjaardag laten komen?" is verwijderd op verzoek van TO.
Floor ik ga even kijken, bedankt.
Romee, alleen Angels kunnen topics sluiten...waarom wil je het topic verwijderd zien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven