Mannen,onbegrijpelijk...

18-10-2009 16:09 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister liep ik in de stad kom ik een ex tegen van meer dan 10 jaar geleden. Alleen elkaar ff gedag gezegd maar ben doorgelopen want heb hem niks te vertellen(meneer ging vreemd namelijk) .

Maar wat mij verbaasde was dat hij zijn vrouw voorstelde aan mij en dat was juist de vrouw waar hij vroeger altijd zo'n hekel aan had.

Ze werkte altijd in een cafe waar we weleens kwamen vroeger en hij kon haar altijd wel schieten. en nu zijn ze getrouwd!

Ik heb mij wel vaker over dit soort dingen verbaasd , ook van vriendinnen hoor ik dat wellens dat hun exen juist met de types gaan die ze altijd zeiden dat ze ze niet leuk vonden.

Mijn andere ex bv, die viel nooit op jonge meiden van 20 .. hij is 30 namelijk , en rara hoe oud is zn vriendin???23...dussssss.

Ligt dit aan mij dat ik hier met mijn verstand niet bij kan of zijn het gewoon mannen?
quote:lois18 schreef op 18 oktober 2009 @ 18:15:

[...]

Hahaha, tja maar toch kun je dat als vrouw niet laten he??Het blijft het eeuwige kip en het ei verhaal.Grappig, ik heb dat namelijk helemaal niet. Waarom zou ik het mannelijke brein willen begrijpen? Ik begrijp mijn eigen brein niet eens
Heb dat ook eens met een exvriend gehad. Er was destijds een meisje die openlijk liet blijken dat zij hem wel zag zitten, flirte altijd met hem, kwam zelfs wel eens bij hem aan de deur met 1 of ander excuus. Mijn exvriend deed daar altijd heel verontwaardigd over: wat een psycho, ze stalkt me, moet er helemaal niets van hebben, hij kwam met tig voorbeelden waarom ze volgens hem totaal niet spoorde enz..

Toen het paar maanden daarna uit was kwam ik erachter dat zij en mijn exvriend het al ik weet niet hoe lang met elkaar deden. Ze hebben toen ook nog jaren wat met elkaar gehad, totdat haar hetzelfde overkwam.
Ik zat vroeger in de klas bij een meisje dat ik absoluut niet mocht. Toen ik haar beter leerde kennen (door samenwerken aan opdrachten etc) bleek ze toch erg mee te vallen en klikte het erg tussen ons. We zijn jarenlang erg goede vriendinnen geweest. Het kan soms raar lopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven