Bar TOO MUCH * 180 *

17-10-2009 22:00 702 berichten
Moggûh Barrers

Ben wel blij dat mijn kinderen niet meer klein zijn ........ Ze slapen hier een gat in de dag!

Ik heb met je te doen, Mir. Veel echt heeeeel veeeeeel succes nog gewenst voor de komende 2 dagen. Woensdag ga je over toch? Uitpakken kun je maanden over doen

Koffie
Alle reacties Link kopieren
Zet 'm op Mir!

* Yesss m'n leestekens doen het weer *

De jongens zijn inderdaad in het zuiden. Ik wist niet eens meer dat ik zo lang achter elkaar kon slapen

' Shit nu doen ze het niet meer. Eens kijken wat Gemma daarvan zegt. '
Stom hoor. Het is niet de toestenbordinstelling, die staat goed.
Wat gek!

Ik ga zo nog ff daten met een mogelijk nieuwe client
Geil
Gelukt!

Voortaan ben ik dan in elk geval twee ochtenden van de straat.
Zo, middag! En doei alweer! Moet naar de ijs arena, maar eerst nog even met de was stoeien. Auto staat bij de garage, heb gelukkig een leenfwatuurtje mee.

Hela, kwam je geil genoeg over of zo? Neh, geflapper meid!

Solomio, nog ff volhouden meid, denk aan je deze dagen!

Jonari, jij kan zeker geen nee zeggen he?

Yette, hoe bevalt het uit slapen?

Toedeledoki!
Ik zal het wel nodig hebben, dat uitslapen. Maar echt lekker, neuh. Vind het een beetje zonde.
Heb nog 10 minuten, dus een heel snel biertje en een nog snellere hallo en doei. Ik denk ook aan jullie, maar niet zo vaak momenteel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Moeten we ons nu verwaarloosd voelen?
quote:yette schreef op 19 oktober 2009 @ 18:11:

Moeten we ons nu verwaarloosd voelen?Ja, zou ik zeker doen.

David Dunning
!
Nâh, das lekkâh dan

Kom, laten we ons verdriet verdrinken
Pfffffffffft, wat een aanstellerij. Want ondanks mijn stressvolle leventje kom ik toch dagelijks nog even naar jullie zwaaien. Er zijn er die het minder doen.

Trusten.

David Dunning
*komt even snel zwaaien *
quote:Winx68 schreef op 19 oktober 2009 @ 22:51:

*komt even snel zwaaien *

David Dunning
Dat anderen nog minder komen is ook heel verdrietig, Mir. Zeker als ze er ook nog grapjes over gaan maken
*komt Yette nog even snel d'r schouder aanbieden*
Winx!!!
quote:Solomio schreef op 19 oktober 2009 @ 18:06:

Heb nog 10 minuten, dus een heel snel biertje en een nog snellere hallo en doei. Ik denk ook aan jullie, maar niet zo vaak momenteel. Tssssss, je denkt anders vaak genoeg aan ons, lekkere muts, anders kwam je niet 2 keer per dag langs! Lekker puh!
Een goede morgen trouwens.

Koffie, ben niet helemaal wakker. Laat erin en vroeg eruit, tsssss, je zou bijna zeggen dat ik er niet meer tegen kan en schijnbaar een dagje ouder word.....

Is trouwens 3e keer op rij, laat in, vroeg uit. Hoop dat ik morgen wat langer kan blijven liggen....
Is het vakantie? Mij wordt nooit wat verteld

Heb weer een doordenknacht gehad, dan analyseer ik alles compleet kapot en dan heb ik weer ruimte voor oplossingen.

Ben ook nog 3 uur met een mail bezig geweest maar die werd veel te lang om te lezen.

Nog effe, en ik ben mentalist! Dat wil ik worden, in een gezellig tweedehands boekenwinkeltje, de jeugd moet meer gaan lezen, om dat voor elkaar te krijgen moet ik wel volleerd mentalist zijn.

Bibi is nog steeds verblind, hij zal het licht zelf moeten zien. Die hele grote enge boze donderwolk die ik zo duidelijk boven z'n hoofd zie hangen blok ik wel uit. Als moeder moet je tactisch zijn.

Komt goed, hij lijkt wel op mij zeg, nou ja, heeft ie het gelijk maar gehad. Ik luisterde ook niet, zag m'n blinde vlek niet.

Heb zaterdag voor het eerst gekaraookt ofzo, ik kreeg een microfoon in m'n hand geduwd. Keihard Paradise by the jullie weten welk nummer.

En ze vonden me nog goed ook! Kijk, dat komt natuurlijk omdat ik in de Zweetkutten heb gezongen.....

En weer een beetje ruzie tuuk, ik sta na te genieten van mijn lef en mijn biri wil er een vrouw langs me, moest zeiken.

Vraagt ze, 'mag ik er effe langs?'Zeg ik nee.

Kijk, ik vond hem wel komisch, later uitgelegd aan de zeikdame dat dat humor is.

Mensen zonder humor zijn stom!
Je weet toch!
Ik moet al een uur plassen, expres voor de ontlading....

Pleepapier!
Je weet toch!
Dat was lekkah!
Je weet toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven