Bar TOO MUCH * 180 *

17-10-2009 22:00 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom zo weinig in kroegen maar dit weekend in 2, soms heb je een andere ontlading nodig en je mag gewoon roken !

Allemaal eenmansbedrijfjes geworden.

Als ze eens wisten hoeveel kroegen ik heb...geloven ze nooit!

En zonder vervelende kerels die ik gelijk een biertje terug geef, loop ik zo voor of zij zo achter, als je als dame (ahum) op een barkruk plaatsneemt ben je zielig, eenzaam, depressief en makkelijk te neuken.

Maar ik doe dat zo heel af en toe voor de gezelligheid, ze moeten het niet omdraaien, zij zijn zielig, dat geklaag over exen, kinderen die ze niet meer zien, zegt al genoeg....maar wel alle 6! de namen in de nek getattoot en de kleinkinderen komen er ook nog bij.

Alsof je dan ineens zoveel van je kinderen houdt en een toffe papa ben.

Ik zat een tijdje tegen die nek aan te kijken en noemde hem Chantal

Beetje slap ouwehoeren, ze hebben toch niet door dat ik intelligent ben
Je weet toch!
Echt waar, er zat een zuipschuit en ik dacht dat die tegen de 80 aanliep, was 57. Tja, drank he...?

Hoe belachelijk is het als je effe tegen iemand ouwehoert, okay, ik ben nogal mezelf en dat ze dan gelijk denken dat er evt een relatie inzit.

Ach, meeste klanten zijn kampers, denken ze van mij ook. En zonder goud om m'n nek, ongeblondeerd, geen decolletee (weet nooit hoe je dat schrijft,) je kent de types, ik zag overal tieten in veel te krappe truitjes. Nou, ik zag uitpuilers, daar zou ik nevernooit mee gaan lopen.

Het lijkt wel of de wereld steeds debieler wordt, komt er zo'n echte zigeuner ineens op me aflopen of ik mee ging naar z'n villa op wielen. Hoe durft ie, stel je eerst effe voor. En toen was ie kwaad, ook nog!

Ik draag geen make-up, had een petje van Bibi op, t-shirt van Bibi, ik dacht dat Lou Reed erop stond, spijkerbroek, allstars met panterprint en ik had zelfs m'n leren jack aan een een sjaal.

Ik heb voor elke dag een sjaaltje, de kleur ligt aan m'n bui...

Dus ik viel wel op tussen al die Haagse Annies.

Mijn allerbeste vriend, een echte feminist heeft me uitgelegd dat het niet aan mij ligt.

Dat heb ik een tijdje gedacht, in kroeg 1 zit zo'n beetje m'n hele straat, is na 2 jaar nog precies hetzelfde.

En dan ging een buurman van verderop mij seinen dat die vent niet okay was en ondertussen maar naar me knipogen.

Tja, dan zeg ik, heb je een tic ofzo..

Het schijnt iets te maken te hebben met uitstraling, charisma en iets ongrijpbaars wat ze willen pakken maar ja...het is niet voor niets ongrijpbaar.

Dat vertelde mijn allerbeste vriend, kijk ik ben in de eerste plaats een mens, dat stommehokjesgedrag. Ik vergeet heel vaak dat ik vrouw ben, mss weten de eenzame mislukte kroegtijgers dat wel en herinneren ze me daar aan.

Als je 88 bent met een been, blind en dement neuken ze je ook.

Nooit denken dat het om jou gaat en je intelligentie ofzo.

Ik ben al een tijdje sexloos, wordt ook overschat.

Kep het wel weer gezien voor een jaar

Maar er zijn altijd toffe jongens zoals die ene die zei dat ik hem een heerlijke middag had gegeven

Toch ben ik ouder tja logisch maar ook wijzer geworden.

Paar jaar terug had ik die zigeuner een gevat antwoord terug gegeven, zoiets als, hey Pipo, ga lekkah naar Mamalou.

Dat doe ik niet meer
Je weet toch!
Gezellie hoero,

Sorry, zit op m'n lulkruk, beetje too much
Je weet toch!
Ga mooi niet naast die enge vent zitten ook al is de rode kruk mijn favoriet.

Die man is heel depressief of niemand wil naast hem zitten.
Je weet toch!
Ik ga keihard ik heb een tuintje in mijn hart zingen, op mijn balkon

En dan in variaties, van een tuintje naar een tentje enzo

pak effe de microfoon, check 1 2

Zit al...effe tellen mwoah een dag of 6 met dat stomme nummer in m'n kop, het moet eruit!
Je weet toch!
Up met thee en ik ben er meteen weer weg van. Het is dan wel vakantie maar de talenten trainen gewoon door
Tja, mijn talent is met voetbal gestopt....
Je weet toch!
Much, zit je weer op je lulzetel?

Ik lig te piepen en kraken in mijn bed. En nee... Niet ter ontspanning. Mijn keel piept en mijn botten kraken van de griep.
Hoi Snorre,

Ben ook een beetje ziekies, gelukkig piep en kraak ik niet.

Oh ja, en m'n linkerwenkbrauw ligt open, gewoon uitgegleden over een ceedeetje die ik effe op de grond had gelegd toen ik een ander ceedeetje wilde draaien...en toen viel ik met m'n kop op de cdspeler. Hij doet het nog, maar bloeden joh.

De mensen zullen wel weer denken, verhaal gelooft niemand

En gaat het in het algemeen een beetje?
Je weet toch!
Ach, als je het heeeeeel algemeen bekijkt gaat het best hier.
Je moet de politiek ingaan

Hoest met m'n as schoondochter?
Je weet toch!
Als je het maar ruim genoeg ziet...
Je weet toch!
Zeg lekkere luldoos, het gaat lekker met je, of niet dan?

Ga zo de ijsarena onveilig maken.

Hoop dat we vanavond niet vroegtijdig dicht hoeven. Gisteravond was er iemand die een hartaanval had gekregen.....

Na een flink half uur hebben ze m weer bij de pinken gekregen, hoop dat die arme man niet al te veel schade heeft opgelopen. Maar de meute was behoorlijk aangeslagen, dat dan weer wel. En anderen gingen zitten kijken, stonden vader en 2 kinderen bij...... We waren best wel een beetje boos op die vader. Dat doe je toch niet?
Associatief variëren...

via een tentje in m'n hart

naar een tentje in m'n broek.

Wat naar Bloe

Ik ben samen met Dochter verschrikkelijk aan het puinruimen. Denk ik even in de Bar pauze te nemen, zie ik dat het tijd is om te koken. Moet vanavond nog even aan mijn conditie werken.
En bedankt. Nu heb ik de hele tijd in mijn hoofd: 'Ik heb een tentje in me broek alleen voor jouhoewouwww"
'Ik heb een tentje in me broek alleen voor jouhoewouwww"

En Dochter doet de backing vocals: 'Tiramisuhuhu!!!'
Geloof dat ik vandaag geen drank nodig heb
Eééééten!!!

yette wijzigde dit bericht op 20-10-2009 17:28
Reden: oeps, dat was een beetje teveel :)
% gewijzigd
Ook vroeg. ik ben nu pas aant eten. Wel net zoiets als jij gemaakt heb ........ maar dan anders .......

Zo meteen ga ik weer Gooische Vrouwen kijken. Zit nog steeds in serie 1, geloof ik
Ben helemaal vergeten te eten, Bibi heeft een Turksepizzaverslaving dus dat kwam mooi uit...

Bloe, das schrikken en ramptoeristen vind ik vreselijk. Beetje met je kinderen kijken of ie wel of niet dood gaat en geen poot uitsteken.

Er was een tijdje geleden hoero een behoorlijk ongeluk, er kwamen mensen lachend aanrennen, is iets Antilliaans geloof ik.

Hele families stonden te kijken hoe een jongen op de grond lag te creperen. Waar ze ineens allemaal vandaan kwamen.....Dan schaam ik me plaatsvervangend, en snap niet hoe je kunt genieten van iemand die mss wel aan het sterven is. En de ambulance duurde wel erg lang, gauw doorgefietst.

Ramptoeristen heb je natuurlijk in alle soorten en maten maar erbij gaan lachen vind ik wel erg maf...
Je weet toch!
Goedenavond.

Even een slaapmutsje. Ben volledig geradbraakt, dus ga zo naar bed.

Geen idee wanneer ik weer internet heb, dus voor nu even: doeiiiiiiiii, hopelijk tot snel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Hai kom nog snel ff afzakken. Ben moe, moeder, moest
Ik ben nog helemaal niet moe. Moet eigenlijk naar bed want ik wil morgen heel vroeg in de hoofdstad zijn. Maar eerst nog een bokje.
Wat ga je voor leuks doen, Yette?

Ik moet eigenlijk ook te bedde.

Lieve Mir, veel succes morgen met verhuizen!

Ik hoop maar dat je weer snel inet hebt.
Ik ga naar Cinekid met de meiden en misschien hebben we nog tijd over voor ander leuks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven