eten kinderverjaardag
maandag 19 oktober 2009 om 08:08
Goedemorgen,
er zal vast al eens een topic over geweest zijn, maar heb via google proberen te zoeken is niet gelukt.
Over een paar weken hebben wij een kinderverjaardag omdat veel mensen van ver komen vinden wij het altijd leuker om iets te regelen met avondeten. Wie heeft nog een leuk recept?
Ik ben een beetje inspiratieloos.
Wij hebben vorig jaar Roti gehaald maar dat loopt best op dus dit jaar ga ik zelf iets maken. Oh ja, de jarige zelf lust geen pannekoeken of poffertjes dus dat valt al af.
Alvast bedankt voor het meedenken!
er zal vast al eens een topic over geweest zijn, maar heb via google proberen te zoeken is niet gelukt.
Over een paar weken hebben wij een kinderverjaardag omdat veel mensen van ver komen vinden wij het altijd leuker om iets te regelen met avondeten. Wie heeft nog een leuk recept?
Ik ben een beetje inspiratieloos.
Wij hebben vorig jaar Roti gehaald maar dat loopt best op dus dit jaar ga ik zelf iets maken. Oh ja, de jarige zelf lust geen pannekoeken of poffertjes dus dat valt al af.
Alvast bedankt voor het meedenken!
maandag 19 oktober 2009 om 11:29
quote:Yoie schreef op 19 oktober 2009 @ 10:49:
Samarel dat klinkt ook lekker zeg die Petjil!
Heb jij daar een recept van of moet ik even googlen misschien?
Kousenband koken, spitskool en tauge kort blancheren, het moet niet slap zijn maar juist nog knapperig.
Eieren koken en pellen.
Van alles zet je een beetje op je bord en dan doe je er een beetje pindasaus overheen. Klaar!
Oja, op zich zou je ook sperziebonen kunnen nemen, dat komt ook vaak voor.
Is lekker
Samarel dat klinkt ook lekker zeg die Petjil!
Heb jij daar een recept van of moet ik even googlen misschien?
Kousenband koken, spitskool en tauge kort blancheren, het moet niet slap zijn maar juist nog knapperig.
Eieren koken en pellen.
Van alles zet je een beetje op je bord en dan doe je er een beetje pindasaus overheen. Klaar!
Oja, op zich zou je ook sperziebonen kunnen nemen, dat komt ook vaak voor.
Is lekker
maandag 19 oktober 2009 om 14:23
zondag 25 oktober 2009 om 17:17