Theehuis
maandag 19 oktober 2009 om 16:25
Haa, is ook altijd leuk, lekker shoppen. Heb niet zoveel kleren nodig, dus ook lekker in boeken- en cd-winkels neuzen enzo. Schoenenwinkels kan ik nooit zo goed voorbijlopen
We gaan niet in Erwtenstad winkelen, maar meer in ErwtenOudersregio, in 't noorden van 't land. Daarom ga ik morgenavond al naar ouders, nachtje slapen en dan 's ochtends samen op pad. Is altijd gezellig, zo'n dagje met m'n moeder winnkelen
Ik wil binnenkort nog wel een keer naar KessStad, want daar heb ik nog steeds nooit gewinkeld! Dan zeg ik het wel even, dan kun je me tips geven
*gluurt vast in agenda naar mogelijkheden*
Ik ga even in Putje kijken. (ik moet er toch een beetje aan wennen, dat Putjesgedoe )
We gaan niet in Erwtenstad winkelen, maar meer in ErwtenOudersregio, in 't noorden van 't land. Daarom ga ik morgenavond al naar ouders, nachtje slapen en dan 's ochtends samen op pad. Is altijd gezellig, zo'n dagje met m'n moeder winnkelen
Ik wil binnenkort nog wel een keer naar KessStad, want daar heb ik nog steeds nooit gewinkeld! Dan zeg ik het wel even, dan kun je me tips geven
*gluurt vast in agenda naar mogelijkheden*
Ik ga even in Putje kijken. (ik moet er toch een beetje aan wennen, dat Putjesgedoe )
Peas on earth!
dinsdag 20 oktober 2009 om 09:33
quote:Kess schreef op 19 oktober 2009 @ 13:14:
Hier zijn ze vooral ziek.
Stinken jullie kinderen ook altijd zo als ze ziek zijn?
Zo'n ziek luchtje? Brrrrr, ik word er zelf bijna onpasselijk van. En badderen helpt niet, dat heb ik al geprobeerd. Bij Nemo kan ik het meestal al ruiken voordat hij ziek is. Een heel vies chemisch luchtje, had hij als baby al.
Hier zijn ze vooral ziek.
Stinken jullie kinderen ook altijd zo als ze ziek zijn?
Zo'n ziek luchtje? Brrrrr, ik word er zelf bijna onpasselijk van. En badderen helpt niet, dat heb ik al geprobeerd. Bij Nemo kan ik het meestal al ruiken voordat hij ziek is. Een heel vies chemisch luchtje, had hij als baby al.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 20 oktober 2009 om 10:22
quote:Vishnu schreef op 20 oktober 2009 @ 09:33:
[...]
Bij Nemo kan ik het meestal al ruiken voordat hij ziek is. Een heel vies chemisch luchtje, had hij als baby al.
Ja precies, dat heeft Tony dus ook. Komt echt door zijn poriën.
Ik zou gewoon niks aandoen vandaag. Of hooguit een badjas. Moet je eruit vandaag, of kun je het bij een binnendagje houden?
Kindekes hier zijn aan de beterende hand. Vito is echt weer beter, Tony nu koortsvrij, maar denk niet dat dat de hele dag zo blijft.
[...]
Bij Nemo kan ik het meestal al ruiken voordat hij ziek is. Een heel vies chemisch luchtje, had hij als baby al.
Ja precies, dat heeft Tony dus ook. Komt echt door zijn poriën.
Ik zou gewoon niks aandoen vandaag. Of hooguit een badjas. Moet je eruit vandaag, of kun je het bij een binnendagje houden?
Kindekes hier zijn aan de beterende hand. Vito is echt weer beter, Tony nu koortsvrij, maar denk niet dat dat de hele dag zo blijft.
Loretta is De Mol. Punt.

dinsdag 20 oktober 2009 om 11:03
Lekker Wij doen t wat trager vandaag aangezien Madame Chica de Diva pas om 9.30 dr bed uit kwam rollen. Ik heb Mier net in slaap gewiegd na lekker warm badje (Waarbij Chica zo lief en goed hielp!) en die ga ik nu box inmikken en dan ga ik slaapkoppelina wassen en aankleden
En dannnn, naar buiten
En dannnn, naar buiten
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

dinsdag 20 oktober 2009 om 11:15
dinsdag 20 oktober 2009 om 11:30
dinsdag 20 oktober 2009 om 13:56
En nu ga ik even de bedden winterklaar maken want bevroor zowat vannacht. Gelukkig lag Neempie lekker tegen me aan te schurken dus dat scheelde nog iets. (Droomde dat ik door een leeuw op de grond gehouden werd met poot op mijn gezicht, zo slaapt Nemo dus het liefst )
Misschien ook maar even kijken voor een electrische deken...
Misschien ook maar even kijken voor een electrische deken...

dinsdag 20 oktober 2009 om 14:00
O Vish, elektrische deken is echt zó fijn! En helemaal neit zo duur, kijk maar eens bij www.kijkshop.nl ofzo. Wehkamp zal ze ook wel hebben, denk ik.
Is het leuk of gewoon zielig om Vito er zo bij te laten opem?
Vish, fijn dat afscheid mooi was. En fij dat je je toch maar aangekleed had.
Is het leuk of gewoon zielig om Vito er zo bij te laten opem?
Vish, fijn dat afscheid mooi was. En fij dat je je toch maar aangekleed had.
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 20 oktober 2009 om 14:06
Hij was erg rustig, ze verlangden ook wel naar rust nu. Afgelopen dagen natuurlijk veel moeten regelen en geen tijd om te verwerken. Maar het was (voor zover dat kan) een mooie rustige dood geweest en het was gewoon echt op. De dienst was goed, helemaal zoals zijn vader was.