LGZW Deel IV
woensdag 5 augustus 2009 om 20:52
Eens even kijken of we hier verder kunnen....
naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!
Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.
1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend
Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug
Hier vind je deel 3
naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!
Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.
1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend
Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug
Hier vind je deel 3
dinsdag 20 oktober 2009 om 10:28
dinsdag 20 oktober 2009 om 10:34
dinsdag 20 oktober 2009 om 10:35
Nou ja in principe heeft Laalbaby vannacht geen flesje gehad hoor. Maar dan wordt hij om 02:30 wakker en dan eigenlijk ieder uur wel...dan blijft hij volgens mij ook wakker...gelukkig huilt hij niet echt...maar hij piept wel constant om zijn speen. En zoals ik zei, hij viel echt tevreden in slaap toen hij tussen ons in lag om 05:30 uur...Lekker ding.
dinsdag 20 oktober 2009 om 10:38
quote:Luaska schreef op 20 oktober 2009 @ 10:35:
Besef: Ik ben in dé burgerlijkste stad gaan wonen en een jaar later ben ik vogels aan het spotten.... Haha hoe erg is dat he? Binnen een periode van 2 jaar ben ik getrouwd, huis gekocht, kind op de wereld gezet en nu vind ik het heerlijk thuis en ik spot musjes in de tuin
Besef: Ik ben in dé burgerlijkste stad gaan wonen en een jaar later ben ik vogels aan het spotten.... Haha hoe erg is dat he? Binnen een periode van 2 jaar ben ik getrouwd, huis gekocht, kind op de wereld gezet en nu vind ik het heerlijk thuis en ik spot musjes in de tuin
dinsdag 20 oktober 2009 om 12:03
dinsdag 20 oktober 2009 om 12:16
Ik heb weer wat ontdekt hoor: www.vids.tv
Ben nu ANTM aan het kijken; "cycle 13: petit models".
Lekker alles achter elkaar kijken!
Ben nu ANTM aan het kijken; "cycle 13: petit models".
Lekker alles achter elkaar kijken!
dinsdag 20 oktober 2009 om 13:20
Hoi hoi. Mien jij hebt vogels in huis dus jij hebt sowieso al een voorsprong. En ja in onze 'tuin' is het ook vaak een gezelligheid. Niks burgerlijks aan, gewoon keigezellig.
Ben al de hele ochtend druk met kaartjes en luiertassen. Is een luiertas nou een handig ding? Heb een hele gave gezien maar die is nogal prijzig en is dat het dan wel waard.
Luus krijg het niet aan de praat via die link. Lijkt me superhandig.
Ben al de hele ochtend druk met kaartjes en luiertassen. Is een luiertas nou een handig ding? Heb een hele gave gezien maar die is nogal prijzig en is dat het dan wel waard.
Luus krijg het niet aan de praat via die link. Lijkt me superhandig.
dinsdag 20 oktober 2009 om 13:28
Ik vind een luiertas erg makkelijk. Even die tas pakken en dan heb ik gelijk alles bij me voor de verzorging van Laalbaby. Bij mij zit er altijd in: luiers, billendoekjes, schoon spuugdoekje, schone hydrofiele luier, schone kleertjes (je weet tenslotte maar nooit ), speentje en een ander speeltje. Het enige wat ik dan nog even moet pakken is een flesje en kunstvoeding.
Anders moet je al die spullen iedere keer opnieuw inpakken...en je moet al zo veel meesjouwen met zo'n kleintje!
Anders moet je al die spullen iedere keer opnieuw inpakken...en je moet al zo veel meesjouwen met zo'n kleintje!
dinsdag 20 oktober 2009 om 13:45
hello hello
Pien, het handige eraan is inderdaad dat je standaarduitrusting erin zit en de vakjes, waardoor niet alles altijd door elkaar vliegt. Maar een gewone tas die je een beetje praktisch indeelt kan in principe net zo goed hoor (dat matje dat erin zat gebruikte ik nooit, nam het niet eens mee, overal is wel een bank, vloerkleed of handdoek en anders legde ik haar op mijn jas). Ik vond de luiertas al wel vrij snel te groot worden (na zes maanden neem je al stúkken minder mee). Heel erg veel zou ik er dus niet aan uitgeven.
Wat lekker kneuterig hier, vogeltjes spotten. Ik zit er ook wel eens onbewust van te genieten, en dan voel ik me al snel heel erg mijn moeder..
Luus, geniet van je dagje voor jezelf! Zomaar overdag tv kijken is een uitstekende invulling van zo'n dag (*behoefte aan hangdag is hier nog niet verdwenen*)..
Neemman kent onze yell!
Pien, het handige eraan is inderdaad dat je standaarduitrusting erin zit en de vakjes, waardoor niet alles altijd door elkaar vliegt. Maar een gewone tas die je een beetje praktisch indeelt kan in principe net zo goed hoor (dat matje dat erin zat gebruikte ik nooit, nam het niet eens mee, overal is wel een bank, vloerkleed of handdoek en anders legde ik haar op mijn jas). Ik vond de luiertas al wel vrij snel te groot worden (na zes maanden neem je al stúkken minder mee). Heel erg veel zou ik er dus niet aan uitgeven.
Wat lekker kneuterig hier, vogeltjes spotten. Ik zit er ook wel eens onbewust van te genieten, en dan voel ik me al snel heel erg mijn moeder..
Luus, geniet van je dagje voor jezelf! Zomaar overdag tv kijken is een uitstekende invulling van zo'n dag (*behoefte aan hangdag is hier nog niet verdwenen*)..
Neemman kent onze yell!
dinsdag 20 oktober 2009 om 14:06
Nee, Pien, ik zou er zeker geen 100 euro aan uitgeven. Tenzij je het gewoon een gave tas vindt. Wij gebruiken hier een gewone schoudertas (riem op z'n kleinst en dan hangt 'ie makkelijk aan de duwstang van de wagen). Hij is alleen niet heel groot, dus het is soms een beetje proppen. Maar ik heb geen speciale tas nodig, heb een leuk verkleedmatje van Snooze*baby en ik heb ook geen isolatiehoesjes nodig voor flesjes, want neem gewoon een thermosflesje heet water mee.
Ben net terug van een leuke sightseeing tour met Sproetekind. Met de tram de stad in, toen naar de H&M, toen naar de Dam en nog een wandeling terug over de grachten. Ik dacht "het zal toch niet zo zijn dat mijn kleine Amsterdammertje op z'n derde voor het eerst een gracht ziet!" En het was er perfect weer voor
Op de terugweg had Sproetekind er wel een beetje genoeg van, maar zelfs bij een 5 maanden oude flessenbaby doet de pink wonderen!
Ben net terug van een leuke sightseeing tour met Sproetekind. Met de tram de stad in, toen naar de H&M, toen naar de Dam en nog een wandeling terug over de grachten. Ik dacht "het zal toch niet zo zijn dat mijn kleine Amsterdammertje op z'n derde voor het eerst een gracht ziet!" En het was er perfect weer voor
dinsdag 20 oktober 2009 om 14:06
dinsdag 20 oktober 2009 om 14:17
Even geen joepie-de-poepie stemming meer hier, meisje is al vanaf 10 uur vanmorgen min of meer non-stop aan het huilen (of eigenlijk huilen afgewisseld met oorverdovend krijsen ) Erg leuk... De enige manier om haar stil te krijgen is met een voeding, maar zo kan toch ook niet elk uur drinken? Straks stroomt ze nog over
dinsdag 20 oktober 2009 om 14:38
Nou, ze is weer volgetankt hoor, ik ben benieuwd of ze nu dan ein-de-lijk in slaap valt....
Heb weer iets stoms; ik was (slecht, ik weet het ) chocolade aan het eten tijdens het voeden. Ik hoorde een stukje vallen maar kon het niet vinden.... meisje laat mijn borst los, ik til haar op.... een onwijze chocoladevlek op haar spierwitte (nu niet meer dus ) benetton vestje... oeps
Heb weer iets stoms; ik was (slecht, ik weet het ) chocolade aan het eten tijdens het voeden. Ik hoorde een stukje vallen maar kon het niet vinden.... meisje laat mijn borst los, ik til haar op.... een onwijze chocoladevlek op haar spierwitte (nu niet meer dus ) benetton vestje... oeps