LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Hihi Chiek!

Ik heb net luusbaby's kledingkast uitgemest. Alles eruit gehaald wat niet meer past, wat ie niet meer draagt of wat we lelijk vinden (heb toch een paar stomme dingen gekregen!!).

Nu is het weer overzichtelijk ipv zo'n enorme puinhoop alsof er een orkaan doorheen was gegaan (lijkt al op de kast van zijn moeder ).
Nu weer even een falevering ANTM kijken (vanmorgen er twee gezien). Hihi, lekker man. En dan straks Luusbaby halen. Oh die had vanmorgen 1 uurtje geslapen en toen ik om 13 uur belde lag ie alweer een uur te slapen in bed. Gaat dus goed met hem daar!
Gelijk op MP gooien Luus, heb ik ook weer wat te doen.
Of bewaren voor een tweede

Luus, ik heb tijdens mijn verlof episode 12 én 13 gekeken, heerlijk achter elkaar zo zonder reclame!
quote:elev schreef op 20 oktober 2009 @ 13:45:

(dat matje dat erin zat gebruikte ik nooit, nam het niet eens mee, overal is wel een bank, vloerkleed of handdoek en anders legde ik haar op mijn jas). Dat kan ook...maar ik wil al die risico's met mijn wildplassert niet lopen hoor Nee dan maar op het matje...voordat mijn schoonvader een halve dag niet op zijn bank kan zitten omdat deze versierd is met een grote pisvlek
Tja, laal, een heel enkele keer liet elevmeisje het ook wel lopen, maar dat gaat niet alle kanten op natuurlijk. Dus zolang ik altijd een luier er onder had (vol of nieuw), was er weinig aan de hand.
Hier gaat het helaas wel alle kanten op, daar heb ik net nog getuige van mogen zijn En Laalbaby doet dat altijd net als ik de oude luier wegtrek en de nieuwe luier wil neerleggen...
quote:Lalie schreef op 20 oktober 2009 @ 15:44:

Hier gaat het helaas wel alle kanten op, daar heb ik net nog getuige van mogen zijn En Laalbaby doet dat altijd net als ik de oude luier wegtrek en de nieuwe luier wil neerleggen... Kijk die jongen heeft nu al humor!
Ik leg voor ik de oude weghaal de nieuwe er al onder, dus dan heb je nooit vlekken!

Dus: eerst de nieuwe luier eronder leggen, dan de oude open en de ellende opruimen , en vervolgens wegschuiven..... liggen ze gelijk al op de nieuwe luier!
Oh ja laal, waarom heb jij een hydrofielluier in je tas? Geen idee namelijk... (maar misschien mis ik iets?)
Oh ja laal, waarom heb jij een hydrofielluier in je tas? Geen idee namelijk... (maar misschien mis ik iets?)
Kijk Chiek! Weer wat geleerd! Dat is een goeie...

Ik probeer Laalbaby ook wel eens even in zijn blote billen te laten liggen zodat "de boel" even goed kan drogen ter voorkoming van luieruitslag...Maar iedere keer hou ik de boel dan scherp in de gaten en ben ik als de dood om de oude luier weg te gooien in de emmer omdat ik dan precies in de sproeirichting van Laalbaby sta
quote:chica1978 schreef op 20 oktober 2009 @ 15:51:

Oh ja laal, waarom heb jij een hydrofielluier in je tas? Geen idee namelijk... (maar misschien mis ik iets?)Ik gebruik die ook wel eens als Laalbaby spuugt...de ene keer spuugt hij namelijk niet en de keer daar op zit alles er onder. Dan spuugt hij met gemak een spuugdoekje vol...Ik heb dus altijd een schone bij me omdat ik die ook gebruik in de wipper en in de kinderwagenbak...kan hij naar hartelust spugen zonder dat alles er gelijk onder zit.
Ik laat meisje ook regelmatig even bloot liggen (maar dan wel op een luier, ik ben natuurlijk niet gek ) terwijl ik ondertussen haar gezicht met een washandje doe, de snotjes uit haar ooghoeken haal, en haar insmeer. Alhoewel er hier nog helemaal geen teken van luieruitslag/roodheid is, bij jullie wel?
Ik vind het zo grappig om al jullie ervaringen te lezen en hoe iedereen alles doet en waarom. Vooral ook omdat ik jullie vooral als lieve vriendinnetjes zie en niet als mama's (hoewel dat hetgeen is wat ons bindt). En opeens denk ik dan oh ja er zitten nu allemaal echte mama's bij.

*Oh dat word ik straks dus ook. *
Nee hier gelukkig ook nog niet...soms een heel klein beetje rood en dan smeer ik het gelijk in met Sudo*creme. Als ik dan de volgende luier doe is het meestal alweer weg.

Laalbay heeft wel een beetje een droog gezichtje, wat kan ik daar het beste opsmeren? Gewoon een beetje Ni*vea? Of een beetje Vase*line? Alleen dat blijft zo lang plakkerig vind ik...
Ja ja Pien, over een paar maandjes kun jij ons ook alles vertellen over je meisje die het laten lopen of over je mannetje die met een boogje overal heen plast
Hier ook een baby met een hele droge huid, ik word er gék van! We doen haar nu nog maar 2 keer per week in bad (ze wordt toch nog niet echt vies, en wat wel vies wordt maken we 8 keer per dag schoon ) en dan smeer ik haar als ze nog nat is helemaal in met natusan babyolie, en daarna dep ik haar droog. Ze is dan helemaal gliberig, maar de volgende ochtend heerlijk zacht! Haar gezicht weet ik ook niet zo goed, daar smeer ik soms een beetje sudocream op (heel sexy, zo'n witte waas ) dat helpt wel.

Jaja pien, voor je het weet ben jij ook een mama met allemaal dagelijkse probleempjes en vragen..... leuk toch?!
Hihihi ja hartstikke leuk. Maar af en toe dringt dat dus opeens door. Zo van Oh Ja!
Hier is het alleen zijn gezichtje...en dan vooral zijn wangetjes en zijn kin...rest van gezicht en lijfje niet.
Ik vind het eigenlijk niet helemaal fair van je hoor ..... wel al onze tips en ideetjes noteren en onthouden voor straks, maar niet vertellen welke namen jullie hebben:-O .... vind ik best wel aso van je!
En ik mag niet eens weten welk plaatje ze voor op het geboortekaartje hebben
Hihi Pien, leuk...binnenkort horen we ook jouw leuke verhalen aan!

Luusbaby heeft ook een erg droge huid, zijn hele gezichtje is schilferig als ik het niet insmeer. Wij hebben op aanraden van het CB vaseline lanette creme, dat is een neutrale vette creme zonder parfum of toevoegingen voor de extreem droge huid. Die moeten we drie keer per dag smeren. Ik heb het op recept, maar misschien kan je het ook zo kopen bij de apotheek. Luusbaby heeft ook nat eczeem achter zijn oortjes, dus daar smeren we zinkzalf 2 x per dag. Verder smeren we baby-olie op zijn hoofd 's avonds en dan 's ochtends er weer afwassen. Het is net een meisje met zijn cremepjes etc.

Luieruitslag is hier trouwens ver te zoeken. Gelukkig! Wel heeft ie soms een sneetje in zijn beenplooitjes of in zijn liesjes. Dan bloed het een beetje. Ook daar wat sudo*creme op, en dan is het de volgende verschoonbeurt alweer weg.

Ik ga nog even mijn nagels lakken en dan hop, luusbaby ophalen! Joehoee!
Hier ook een ernstig droog babyhuidje. Wij badderen haar met Neutral extra vettende badolie. Na het badderen krijgt ze Zwitsal babyolie met avocado-olie opgesmeerd en haar gezichtje doen we met Zwitsal voor een droog huidje. Werkt heel goed.

Sudocrem werkt volgens mij uitdrogend (op luieruitslag) dus dat mochten wij van het CB niet op haar gezichtje doen.

En hier geen luieruitslag te zien, gelukkig.
Nee dat zien jullie echt verkeerd! Des te groter de verrassing straks. En hoe leuk is dat dan!!!

Luus veel plezier met ophalen. (Gaat ie dan heel hard naar je lachen?) En geef 'm maar een dikke kus ook van mij. Jullie allemaal eigenlijk voor jullie frumpies een dikke kus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven