A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
nou zeg ik ben hier wel heel erg remi de pemi zeg
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ben ff weg (van forum) maar kom wel weer terug. Iedereen fijne week gewenst.
en waar is iedereen?????

Halllloooooo ben ik een roepende in de woestijn
Oke ik ben er wel:-)) Hoe is met mini is ze weer thuis, ja zeker?

Ik lees wel mee hoor, heb alleen nog steeds weinig puf om te reageren. Het gaat hier wisselend, vorige week erg goed en toen weer erge ruzie, wat nu weer verwerkt moet worden.

Ja die verhalen van verkeerd op je kind reageren heeft iedere moeder vast wel, ik iig wel:-) En het daarbij horend schuldgevoel herken ik natuurlijk ook, maar ik ga er vanuit dat ik er een erger trauma van opgelopen heb dan mijn kinderen:-)

Jij ook een fijne week Thee (kus) de smileys doen het niet bij mij, het forum wil me niet meer kennen denk ik:-)

Jasmine nog heerlijk in het bos gewandeld, wat een lekker weer hebben we nog gehad.

Gaat hier iemand naar die forummeeting, lijkt me wel leuk en dan zie ik jullie eindelijk weer eens, dikke kus voor allemaal xxx
.
Hey Twin, leuk je weer te zien!!

Wat enorm balen van die erge ruzie.

Heb inderdaad nog in het bos gewandeld, de zon scheen toen heerlijk, was echt fijn. Het ruikt er ook zo lekker. Nu we steeds vaker in het bos komen weten we de stille tussendoor paadjes ook beter te vinden en dat is echt fijn op een drukke zondagmiddag. Het liefst gaan we door de week maar dat lukt gewoon niet altijd.

Heb jij nog gewandeld met Merlijn? (ja doe je altijd wel maar ik bedoel nog ergens anders dan dat je normaal doet?)

Thee, ook voor jou een hele fijne week.

Freak hoe gaat het met Mini? Is ze weer wat opgeknapt?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
He weer leven hier

Mini is weer thuis gelukkig sinds vanochtend en opgeknapt... ik daarentegen beetje gammel....

Oh ik zou ook wel naar het bos willen... maar heb mijn auto uitgeleend aan goeie vriend vandaag!

En afspraak mediator gaat ook al niet door... ex is ziek...balen dus!
en even dikke knuffel voor TWIN!!!!
Hoi allemaal! Ik was ineens uitgelogd, en ik kon er niet meer in

Maar gelukkig lukte het net ineens wel weer. Caylinn, héél herkenbaar hoor, zal iedere moeder wel eens meemaken...(en daarmee wil ik het niet zomaar afdoen, ik weet uit ervaring hoe lullig je je kunt voelen). Jas, lekker, in het bos! Hoe gaat het nu met Bo? Twin, sterkte! Thee, fijne week! Freak, beterschap, fijn dat mini weer wat is opgeknapt. Dreamer, goed van LD!

Hier is het vakantie (waar niet), zoon is aan het oefenen met zijn metalband (gelukkig niet hier ), dochter heeft vannacht bij een vriendin gelogeerd en zou gaan shoppen vandaag. Man is aan het werk, dus ik heb het rijk alleen . Wil zo even gaan shoppen, ik heb paarse laarzen in mijn hoofd. Ben benieuwd of ik ze kan vinden!
Oeh cool paarse laarzen! Ben heel benieuwd, post je straks nog of het gelukt is?

Lekker dat je even het rijk alleen hebt. Heb hier nu ook even het rijk alleen, moest alleen wel pakje inpakken en richting brievenbus en met een hond die stapelverliefd is ben je dan zo dik 3 kwartier verder.

't Gaat dus goed met hem.

Freak balen dat de afspraak bij de mediator niet doorging!
Oh paarse laarsen... ik heb korte paarse vorig jaar bij de Bristol gescoord Carlien!

En ja Jas heel erg balen dat afspraak niet door ging,.,..,wil ondertussen wel eens spijkers met koppen slaan... die onzekerheid is killing.

Gisteren alles bij het CWI geregeld.. 9 nov daar eerste afspraak en ik heb huis in de buurt gezien ( twee inmiddels maar ja zonder uikering en allimentatie enzo kunnen we zo weinig he...)

Ook druk met solliciteren hoor...maar puf voor scherpe brieven is er even uit dus een vriendinnetje gaat mij helpen volgende week!

Nou weer even naar 3000 ( wat een lieve groep daar zeg en veel lol)
Yep, ik heb paarse suede laarzen!! BLIJBLIJBLIJ!!

En dat is voor mij een luxe, want ik heb maat 43/44, dus binnen een dag slagen en thuiskomen met wat je in je hoofd hebt is niet zo vanzelfsprekend dan. Mijn vader zei het laatst ook nog: als ik vroeger met mijn vader schoenen ging kopen in Amsterdam (toen had ik nog 42/43) was het niet zoeken naar wat je wilde, maar zoeken naar schoenen waar je inpaste...Kwam zo'n verkoopster naar je toe: "wat zoekt u?" "Nou, schoenen maat 43, graag!" "Eh, oh......" En dat winkel na winkel.....

Maar goed, ik zocht een plaatje op internet, maar kon het niet vinden....Paarse halflange laarzen van suede, met franje (ok, de franje stond niet op mijn verlanglijstje, maar verder zijn ze perfect!). Van Gabor, maat 43. En dus PAARS! In de eerste winkel al geslaagd (Passo in Alkmaar, was ik nog niet geweest). Meestal ga ik naar Purmerend of Vreden (in Duitsland, bij Winterswijk de grens over. Maar daar had ik nu even geen tijd voor). Maar goed, aardige mevrouw, leuke collectie, aardig in de buurt, dus ik ben helemaal blij! (ik ging vroegah ooit naar een winkel in Amsterdam, dat was toen een van de eersten, ik noem geen namen, maar wát een bitches daar! En voor de bedragen die ik toen moest neerleggen vond ik aardig personeel wel een vereiste! Dus alhoewel ze daar te gekke schoenen hadden kom ik daar niet meer....).

Hahahaha Jas, dus de liefde doet Bo goed!

Freak, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, qua financien en woonruimte en werk
Haihai

ben paar dagen vrijwel forumloos geweest, doordat zus hier was. Gezellig! Gisteren geweldige dag gehad op Schier.. waar raar genoeg heeeel veeel zeesterren op het strand lagen. Verder ook veel bijzonders, voornamelijk dieren die normaliter in de zeebodem leven, dus wij denken dat vissers met sleepnetten de boel overhoop gegooid hebben. Da´s wel zonde, maar mooie foto´s ervan gemaakt. En veel meegenomen, bijzondere krabbetjes bijvoorbeeld (waarvan ik me net bedenk dat m'n zus de bijzonderste nog in háár tas heeft zitten ) LE houdt een spreekbeurt over krabben, dus kon z'n lol op

Vandaag naar Bourtange.. Ook leuk. En we hebben zo'n geluk gehad met het weer!

Nu is ze weer weg en ik ben bekaf
Later is nu
Gisteren een bijzondere halo om de zon!

Later is nu
Carlien, wat super dat je zo goed geslaagd bent!!

En mooi dat je ze zo snel en zo dichtbij gevonden hebt!

Dreamer erg mooie foto!

Leuk dat je zulke gezellige dagen met je zus gehad hebt.

Freak veel sterkte met baan en huis zoeken, dat is niet altijd even eenvoudig.
Dank je lieve schatten

en wat een mooie foto dreamer.. en op schier.. JALOERS!!!

Carlien.. wat heerlijk dat je geslaagd ben!

Zo bijna naar bed..morgen naar bios...LEUK!!!!!

Kus en welterusten
Lief die knuffels, dank xxx

Moeilijk die onduidelijkheid Freak, gelukkig is je motto nog steeds een dag niet gelachen, een dag niet geleefd, en zo is het ook. Veel plezier morgen in de bios!!

Mooie foto Dreamer! Gezellig een paar dagen met je zus op stap, ik ben ook dol op mijn zus, jammer dat ze zo ver weg woont.

Je hebt vast wel meer foto's op je Hyves, maar die laad helaas slecht bij mij, anders ging ik eens even kijken wat er allemaal op het strand lag:-))

Gefeliciteerd met je paarse laarzen Carlien, en als ze van Cabor zijn zitten ze ook nog lekker:-)) Ik heb ook al paarse laarzen, en ben van plan nog wat paarse kleren te scoren, ben dol op paars.

Over paars gesproken:p waar blijft Purple toch, kom je nog wel eens op het forum?

Ik kom bijna nooit in het bos, dus mijn leven moet zeker nog beginnen:-)) Ben opgegroeid tussen de bossen, maar ben meer een strandmens, en daar heeft Merlijn zeker gewandeld de laatste maanden.

Hij is trouwens vandaag jarig, 13 jaar alweer, maar ook verliefd en jong van hart:-))

Ik heb om 12 uur vannacht voor hem gezongen, en hij heeft een kaartje en cadeautjes gehad, wij zijn een beetje raar:P
.
Neehoor Tweeling, valt wel mee (ik vind het wel leuk, eigenlijk)

nee, heb nog niet meer foto´s op hyves. Geen tijd voor met zus erbij en nu geen puf meer voor. Ze komen nog wel!

Ik heb wel paarse laarzen, maar die zien er al niet meer uit.. heb er over gedacht om nieuwe te kopen. Maarja.. iets met budget, geloof ik

(wil nl. teveel ook nog andere leuke dingen )
Later is nu
Meiden dank voor de lieve reacties, dat doet me goed. Voelde me de volgende morgen tamelijk ontaard enzo

Carlien wat goed dat je geslaagd bent! Ik ken die problemen niet zo, hoewel in maat 37 is alles vrij snel uitverkocht valt me op. Maar goed dan moet ik maar op tijd gaan shoppen

Freak sterkte met duidelijkheid krijgen

Hai Twin
Twin, van harte gefeliciteerd met M! Lief dat je voor hem gezongen hebt. Leuk dat hij ook verliefd is.

Hahahhaa ik zag je verwijzing naar mijn motto.

Cay hoi! Hoe gaat het nu met je?

Dreamer tijd & geld als we daar nu eens wat meer van hadden? En een goede gezondheid zou mooi zijn!

Freak veel plezier morgen in de bios.
Goeimorgen

Pff. op dinsdagavond ga ik meestal wat later naar bed, want woensdags vrij. Maar Elvis staat wel op tijd op en dus moet Milo eruit.. niet zo handig van mij, valt me op

De rest van de fotos staat trouwens wel op hyves, gisterenavond nog gedaan
Later is nu
Maar dan heb je wel een lekkere lange dag Dream! Afgelopen zaterdagavond ben ik op stap geweest, en de volgende dag was ik zo brak dat ik geen reet gedaan heb, de hele dag niet. Pas om 12u uit bed, maar ik had net zo goed kunnen blijven liggen. Zo zonde. Maar ja, leuke avond maakt dat wel weer goed, maar toch.

Kan Elvis niet even snel een kort rondje doen, of moet hij er echt bij nacht en ontij uit?

Mooie foto trouwens, zoiets heb ik nog nooit in het echt gezien.

Kun je niet even zelf een foto van je laarzen plakken Carlien?

Ik wil ze zien!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
En ook goeiemorgen nog

Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Sja.. tuurlijk kan Elvis rondje doen, maar afspraak was dat hij géén rondjes hoefde te doen, vandaar. En ach.. als ik buiten loop, dan vind ik het ook niet erg meer (zolang het droog is, tenminste) Als ik 's morgens dan ook nog een (half) uurtje rustig voor mezelf heb ook niet.
Later is nu
Tsk.. dochter zit tegen me te kletsen en ik post zomaar. Wilde nog zeggen dat Milo het strand echt helemaal geweldig vond

Gelijk, toen hij nog aan de riem zat, rende hij al vrolijk rond en toen hij los mocht ging hij helemaal los ... zo leuk!!
Later is nu
Goedemorgen allen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven