A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Freak

Gisteren? was er in het nieuws dat iemand die bij de plantsoenendienst werkt omgekomen was doordat hij een boom op zich gekregen had, ging dat over hem?

Thee, nee toen liep ik inderdaad in een lekker zonnig bos. Het was er zalig rustig, alleen in de verte 1 jogger gezien en verder niemand tegengekomen, super!

Ik weet ook niets van biologische medicijnen geloof ik en heb laatst via via gehoord dat mijn reumatoloog niet meer werkzaam is dus heb even geen idee hoe nu verder.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Op zich zou je eigenlijk elke zoveel jaar opnieuw onderzocht moeten worden en moeten kijken naar mogelijke medicijnen, denk ik, maar dat zal veel geld kosten, schat ik zo in.

In bepaalde opzichten gaat de medische wetenschap heel snel, maar helaas is dat niet voor iedereen toegankelijk.

Hoe vaak ik over m'n knieën niet heb gehoord dat ik me nog maar eens moest laten onderzoeken, want ál die voetballers hebben last van de meniscus en rennen weer vrolijk rond. Nou blijkt mijn meniscus zich hersteld te hebben (toen ik 15 was, was er wat mee maar konden ze er niets mee, nu kunnen ze er misschien iets mee, maar is er niets meer mee )

Maar goed, zou mooi zijn als een bezoekje aan de reumatoloog helpt, Jasmine!!

Ik snap nu ook waarom ik Anita Witzier bij Max zag, heb verder niet gekeken

Ohbah, geveld door een boom.. onwerkelijk zelfs. Mensen die dit werk al zolang doen en dat het dan ineens fout gaat.

't Is mooi weer en ik zit voor de 2e dag met hoofdpijn thuis. Gisterenmiddag ging het een stuk beter, ben zelfs 's avonds wezen zwemmen (want ik had het de laatste 3x al om andere redenen afgezegd) en toen werd het weer erger Dus.. vandaag ook thuisgebleven. Gelukkig gaat het nu wel goed. Misschien dat ik wat dingetjes kan doen in huis. Milo vindt het in elk geval wel gezellig

Ja, een hond is wel goed voor extra beweging Thee! Een hond die wandelen dan ook echt leuk vindt, zou nóg beter zijn. Maar nu lijkt het erop dat Milo weinig wandelen ook niet leuk vindt, want gisteren wilde hij wéér verder. Aangezien ik ziek thuis zat, leek me dat niet zo'n goed idee. Je weet nooit wie je tegenkomt, tenslotte.

Bovendien ging het toen weer regenen. 't Is echt Hollands weer he? Ik had liever iets minder echt Hollands weer
Later is nu
Klopt Dreamer, daarom was Anita Witzier (wat een mooie vrouw vind ik dat, qua gezicht, qua dynamiek en mimiek en sprankelend etc., maar dat terzijde ).

Zij heeft een (blijkbaar) redelijke milde en stabiele vorm maar zet zich wel al heel lang in voor het Reumafonds.

De ene mevrouw had als ik het goed begreep 2 knieprotheses, 2 heupprotheses en 1 of 2 schouderprotheses. En dat jochie van 11 een heupprothese.

Hij omschreeft het zo treffend en ontroerend (toen het interview wat vooraf was opgenomen) was uitgezonden, zat ie te huilen in de zaal. Hij zei, het is net alsof je elke morgen met je verkeerde been uit bed stapt, zowel pijn. Gelijk bij het opstaan er chagrijnig en verdrietig van. Hij wilde dat hij af en toe de pijn kon weggooien......

Hoe zou het Freak vergaan op haar date?

Da's idd uitkijken Dreamer, je kunt altijd iemand tegenkomen. Dan pech voor Milo maar toch maar even niet het blokje om dat hij in gedachten had.

Ik ga zo ook even blokje om. Melk halen voor de pannenkoeken vanavond.

Succes met je hoofdpijn.
Hallol meiden

Hij is leuk!!!!!

Reuma is verschrikkelijk..mijn vader heeft en zijn zus nog veel erger!

Ik moet nu eigenlijk echt wat admi klussen gaan doen maar mijn hoofd is ergens anders

Pffff wat een egoboost zeg...mmmmm
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:thee schreef op 13 oktober 2009 @ 12:50:

Klopt Dreamer, daarom was Anita Witzier (wat een mooie vrouw vind ik dat, qua gezicht, qua dynamiek en mimiek en sprankelend etc., maar dat terzijde ).

Anita was jaaaarenlang Elvis' favoriete TV persoonlijkheid

Toch schijnt ze niet aan mij te kunnen tippen (ja, hij moet wat zeggen, natuurlijk... )

OK

ik heb uitgeslapen, brood gehaald, toch een wat groter rondje gelopen met Milo, ruzie gemaakt met m'n dochter, niet al te veel gelezen in Harry Potter.. en nu moet ik eigenlijk koken. Voor een ziektedagje niet slecht. Hoofdpijn blijft wat hangen, da's jammer.

~gaat in de vriezer kijken of ze nog wat kan ontdooien~
Later is nu
ik hoop dat hoofdpijn snel beter word dreamer.. maar al met al toch wat gedaan... en lag er nog wat in de vriezer.. ik heb me voorgenomen om volgende week...'" eetjevriezerleegweek " van te maken.. men ik kan echt geen kleine porties koken

Maar aankomend weekend tot en met dinsdag kindloos dus dan heb ik het in ieder geval makkelijk en toch gezond eten!

Ik ging mini ophalen bij bredeschool aktiviteit en daar lag brochure filmhuis.. he draait van het weekend de verfilming van Stieg Larsson triologie deel 1 "mannen die vrouwen haten" kijk gelijk aktie op ondernomen en ik ga met een ook gescheiden mama daar na toe ( leren kennen op het schoolplein.. waar al die contacten al niet goed voor zijn) zegt zij gelijk... nemen we de vroege voorstelling vrijdag en dan door naar de kroeg... hihihihihi gezellig!

Nu nog even lezen.. en ik denk op tijd naar bed... morgen voor de laatste keer de hulp ( kan nu echt niet meer financieel en ik ben hele dagen thuis dus dit luie varken moet het zelf maar eens gaan doen!) Nou zo lui ben ik nu ook weer niet ze kwam nog maar 1 keer in de twee weken voor het zware werk... als ik ontstekingen heb kan ik dat echt niet zelf doen nl... maar met ontstekingen gaat het momenteel goed (klopt af op houten tafel) Misschien dat overgewicht toch een factor is geweest.

Oh en ik kan trots melden dat ik weer gewogen ben op de sportschool en ik zit nu echt op een minimaal gewicht... mag van mij niets meer af ( helaas gaat het een beetje vanzelf nu door scheiding ) 60,8 kilo.... echt slank dus voor het eeeeeeerst in jaaaaaren!

nou laptop gaat (nog niet ) uit.. je weet nooit of hij nog online komt die leukerd van vanochtend maar ik ga wel even lekker ontspannen boekje lezen nu.

fijne avond.. ( en sorry voor de lap tekst)
Freak, ik las je net bij het "teveel" roken topic, en ik zie dat je door een hele heftige tijd heen gaat.

en

nobr

- ik weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen, vandaar dat ik je gewoon even knuffel -
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Wat lief van je Boro... knuffel terug!

Zo he ik heb de hele buitenboel voor en achter gedaan en ook binnen de ramen gezeemd.. men wat een verschil!\

Hulp heeft hele keuken van binnen en buiten gedaan... heerlijk alles weer schoon!

Nou zo mini halen en maar even een relaxmiddag inlassen.

Fijne dag allemaal geniet van het zonnetje
Lief Boro

Hoofdpijn blijft wat rondhangen, zoals eigenlijk steeds. Vraag me af of ik er ooit wel echt helemaal van af zal zijn.. Maar als ik dan zo'n verhaal van dat jongetje lees, die bij Max was.. brr.. Zo jong en dan al zo'n pijn. Ik kan me z'n gevoel van "nu even niet graag" zó goed voorstellen!

maar goed, heerlijk weer vandaag! Vanmiddag maar een lekker stuk wandelen met Milo Wel koud trouwens, nachtvorst!!!!

Goed van je gewicht Freak!!!! Heel knap.

En klinkt verder ook goed, op stap en dergelijke

Later is nu
even zwaaien!!!!!!
Hai

Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Wat een lekker weer he! Wij hebben gisteravond nog gevaren, echt waar! Whisky mee, een scheutje thee erbij, en klaar.
anoniem_22038 wijzigde dit bericht op 15-10-2009 15:11
Reden: Drank maak meer kapot dan je lief is
% gewijzigd
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Oh, en wat onwijs knap dat je zoveel bent afgevallen Freak!
Dank je wel De.,. ja ben er erg trots op alhoewel de laatste kilo's vanzelf zijn gegaan hoor door alle stress en emoties enzo.

En ik vind het maar koud... lekker koud hoor buiten maar hier binnen verwarming hoog en vest aan.

Tis trouwens gezellig op het 3000 topic... lach me gek!
Hahaha Dee! Geweldig die foto van Bea.
ja gaaf he Jas...

Even voor Thee..

ONWIJS BEDANKT NAMENS MINI!!!!!

(elf gogo's bij de post van de c1000 )
Pfff al hartstikke veel gedaan vandaag....ben trots op mezelf
Ik kom ook weer even binnen waaien, ben niet zo gezellig momenteel, de reuma (jawel) speelt op. Met als dieptepunt voor mezelf dat ik laatst 's nachts niet echt vriendelijk naar Kay reageerde in een nacht dat ik veel pijn had en slecht sliep en hij op de momenten dat ik lag te dommelen steeds jengelend aan mijn bed kwam en niet wilde zeggen wat er was. Bleek het arme kind koorts te hebben en oorpijn en dan ook nog een mama die dan tegen je zegt: als je alleen maar kunt jengelen doe je dat maar in je eigen bed

Arm kleintje
Ach Cay, maak je daar alsjeblieft niet druk om. Zo'n reactie hebben alle moeders wel eens gehad..

(mijn dieptepuntmoment hierin: LD komt aan m'n bed "als ik m'n voet zo doe, doet ie zeer", dus.. mijn reactie "dan moet je je voet niet zo doen"... half uurtje later komt ze weer dat het écht zeer doet, blijkt er een dikke cactusstekel in te zitten Hóe die daar kwam is dan weer een raadsel, aangezien de laatste cactus het huis verliet, nadat zij 'm in d'r gezicht kreeg, toen hij van de vensterbank viel)

Freak, ben ook trots op jou! Zag tot m'n verbazing dat 3000+ deel 1 al vol is Ik vond de eerste blz wel leuk, maar moest 'm nog bijlezen.. nu maar niet meer dus

Had vanmorgen niet zo'n beste morgen.. ga nu maar voor 2e kop koffie

OH.. en LD is geselecteerd voor waterpolo Noord Nederland.. nu moet ze elke zondagmorgen trainen in Jasmine's provincie.. gelukkig gaan er meer kinderen en kunnen we poolen.. 't is nog vroeg ook! Tuurlijk zijn we trots dat ze geselecteerd is
Later is nu
Knuffel voor Caylin!

Ja goed he van dat 3000 topic... twee avonden megalol gehad... en de tweede ( mijn eerste eigen topic loopt ook lekker... tis er echt onwijs gezellig!

En rot nieuws.. mini is ziek bij freakman... wat is dat rot zeg zij daar en ik hier.

maar elluk nadeel heeft zijn voordeel.. ik heb wel lekker uitgeslapen vanochtend
Cay, heel veel sterkte met de pijn.

Dreamer, wat goed van LD dat ze geselecteerd is!

Freak, heel veel sterkte om dit weekend door te komen terwijl Mini ziek is bij Freakman. Dat valt niet mee dat je dan zelf niet voor haar kunt zorgen.

Gisteravond kreeg ik een smsje dat ik niet heb kunnen lezen. Wou het lezen maar sindsdien is mijn telefoon dood. :(( Zal dus een nieuwe moeten en daar baal ik behoorlijk van. Oke, hij was al een jaar of 5 oud maar ik was hem nog niet beu.

Maar goed, mocht iemand van jullie mij gesmst hebben, weet dan dat ik niks gelezen heb.
ik ga nu slapen.....feestje was leuk.... maar denk aan mini.. kus en welterusten

waar is thee..liefje het gaat toch wel goed met je???
ik ga nu slapen.....feestje was leuk.... maar denk aan mini.. kus en welterusten

waar is thee..liefje het gaat toch wel goed met je???
oeps dat was dubbel

zie ik nu pas.. goeiemorgen... ik ga sporten!
ja halloooooooo is hier iemand thuis???????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven